Valeriana – Tratament Naturist Pentru SOMN LINISTIT

0
107
Valeriana

Valeriana este în fiecare casă, și o folosim adesea, deoarece oferă un somn complet, scutește tensiunea și anxietatea inutila.

Instructiuni de utilizare

Industria farmacologică oferă consumatorilor de valeriana tablete și tinctură, pentru aceștia ambele indicații și contraindicații sunt identice, diferențele sunt doar în schema de consum de medicamente și dozarea zilnică.

Cum functioneaza valeriana?

Ce se știe despre medicamentul în cauză? Calmează, ajută la lupta cu anxietate inexplicabilă și face față anxietății violente, îmbunătățește procesul de adormire și garantează un somn adânc. Iată ce spun instrucțiunile:

  • Valeriana acționează direct asupra sistemului nervos.
  • Când se utilizează tablete sau tincturi de valeriană, ritmul bătăilor inimii încetinesc și vasele de sânge se extind.
  • Țesutul muscular al sistemului urinar și al sistemului digestiv se relaxează.

Valeriana

Dacă valeriana este luata de o persoană pentru o lungă perioadă de timp, atunci în plus față de acțiunile de mai sus, va exista o creștere a producției de bilă (acțiune coleretică) și o scădere a tensiunii arteriale.

Indicatii pentru folosirea valerianei

Există anumite indicații pentru utilizarea acestui medicament, acest lucru este indicat în instrucțiunile oficiale ale medicamentului, dar cine îl citește? Rețineți când este necesar să începeți să luați medicamentul:

  • Agitație nervoasă

Acest lucru nu înseamnă că este necesar să folosiți valeriana pentru orice tulburări, experiențe, dacă acestea se desfășoară în limitele normale, atunci corpul este capabil să facă față acestei stări pe cont propriu, să stabilizeze activitatea sistemului nervos. Utilizarea tabletelor sau tincturilor de valeriana se folosesc doar atunci cand este o emoție foarte puternică, atunci când nu ajuta nicio serie de respirații / exhalări adânci, niciun somn pe termen scurt, nicio meditație.

  • Insomnie

Aici merită clarificat faptul că problemele de adormire și somnul neliniștit noaptea pot fi semne ale unei stări destul de grave, este un sindrom de oboseală cronică. Prin urmare, dacă lipsa unui somn normal de noapte s-a familiarizat, atunci nu ar trebui să luați valeriana și ar trebui să căutați ajutorul specialiștilor. Unii oameni de știință resping în general teoria că medicamentul în cauză are un efect pozitiv asupra somnului.

  • Migrenă

Mulți oameni percep această patologie ca o “boală nervoasă” și încearcă să-și restabilească sănătatea prin mijloace ușoare, inclusiv valeriana. Dar migrena este un proces complex în organism, care nu se desfășoară adesea în conformitate cu versiunea clasică. Prin urmare, valeriana este pur și simplu una dintre componentele tratamentului complex.

  • Distonie vegetativă

Da, valeriana va ajuta să faceti față crizelor / sindroamelor inerente numai pentru distonia vegetativa, dar din nou, pentru început, este necesar sa vizitați medical și numai atunci puteți include în siguranță medicamentul în “dieta”.

Contraindicatii valeriana

Nu subestimați efectul valerianei asupra corpului, trebuie să excludeți toate contraindicațiile posibile și să stabilizați apoi sistemul nervos cu comprimate sau tinctură de valeriană.

Instrucțiunile oficiale indică următoarele contraindicații:

  • intoleranță la fructoză;
  • deficit de lactază și zaharoză;
  • malabsorbție de caracter de glucoză-galactoză;
  • sarcina, se referă numai la primele trei luni (primul trimestru);
  • copii sub 3 ani.

Nu uitați de posibilitatea prezenței intoleranței sau a hipersensibilității individuale la valeriană, unii oameni chiar reacționează la mirosul specific al medicamentului cu manifestări clasice de reacție alergică (erupție cutanată, mâncărime, lacrimare, tuse și atacuri de strănut).

Reactii adverse posibile

Chiar dacă valeriana este utilizata conform prescripției medicului și strict în conformitate cu schema recomandată, posibilitatea reacțiilor adverse este foarte mare.

Rețineți următoarele condiții:

  • eficiență scăzută;
  • dorința constantă de a dormi;
  • slăbirea țesutului muscular;
  • inhibarea (reacția este slăbită, persoana începe să gândească mai încet, vorbirea devine oarecum întinsă);
  • constipația este posibilă.

Dacă se produc cel puțin unul dintre aceste sindroame, opriți imediat administrarea de comprimate sau tincturi valeriene și solicitați sfatul medicului.

Combaterea insomniei cu miere de albine

Ca sa adoarma unii oameni se aseaza in pat si inchid ochii inchipuindu-si o mare tabla neagra in fata. Isi imagineaza ca deseneaza pe tabla, cu mare grija, cu o pensula inmuiata in vopsea alba, cifra 3 mare cat tabla. Cifra este desenata foarte ince, iar cand termina incep sa deseneze o alta cifra 3.

Majoritatea celor care incearca aceasta metoda adorm dupa 3 cifre sau chiar mai inainte. Un alt mijloc de adormire este concentrarea asupra relaxarii fiecarei incheituri a corpului, pornind cu incheiturile fiecarui deget apoi ale mainii si in partea superioara a bratelor, continuand astfel pentru tot corpul. Multe persoane gasesc ca aceasta metoda da rezultate foarte bune.

Medicina populara considera ca cel mai bun remediu pentru producerea somnului este mierea de albine. Daca adormim greu seara, sau daca dupa ce adormim, ne trezim usor si readormim greu, trebuie sa folosim miere de albine. Daca luam cate o lingura de miere dupa fiecare cina, vom constata ca incepem sa asteptam cu placere timpul de culcare si uneori ne vine chiar greu sa alungam senzatia de somn, atunci cand din anumite motive suntem obligati sa culcam mai tarziu decat de obicei. Vom observa in dimineata urmatoare ca am adormit foarte curand dupa ce am pus capul pe perna.

Se poate ca acest procedeu sa nu dea rezultate ala toata lumea. Daca vedem ca o lingura de miere luata la fiecare cina nu este de ajuns pentru a produce un somn adanc si linistit puteti incerca sa faceti si niste exercitii fizice cu aproximativ 1 ora inainte de a dormi. De multe ori acestea sunt foarte eficiente si sanatoase.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here