Trucuri Pentru Un Somn Mai Odihnitor

pungi-sub-ochi-dupa-somn

Un somn odihnitor este foarte important pentru sanatatea noastra. Organsimul functioneaza perfect in functie de cate ore de somn ii acordam pe noapte. Specialistii ne sfatuiesc sa dormim 6-8 ore pe noapte, deoarece altfel ne dereglam metabolismul.

In continuare o sa va oferim cateva trucuri pentru a avea un somn linistit:

Renunta la produsele pe baza de cofeina!

Incearca sa eviti ot ceea ce tine de bauturi energizante, sucuri pe baza de acid, ciocolata si chiar mancarea grea, deoarece aceste produse iti ofera energie si impiedica organsimul sa se odihneasca suficient.

De asemenea, asigura-te ca nu suferii de afectiuni care pot cauza probleme ale somnului. Apneea este una dintre ele, alte probleme de natura orl precum deviatia de sept nazal.

Impreuna, performanta, miscare, sanatate!

Nimic nu este mai nepotrivit pentru organismul nostru decat un stil de viata sedentar. Jogging in aer liber, aerobic, fitness sau o simpla plimbare sunt metode foarte bune pentru a relaxa si ajuta organismul sa se odihneasca si sa scape de stress.

Evita cu orice pret stilul de viata sedentar. Iti afecteaza sanatatea, somnul, performantele la munca si nu numai.

Bea o cana de ceai sau lapte!

Inainte de a te pune sa dormi incearca sa bei o cana de ceai cald, fie de musetel, fie de lavanda sau o cana de lapte, deoarece sunt cunoscute pentru efectul lor impotriva nervozitatii si stresului.

Evita sa mananci inainte de a merge la culcare!

Incearca sa consumi alimente usoare la cina. Organsimul tau nu o sa poata sa digere daca o sa mananci mancare grea sau condimentata si astfel nu o sa se poata odihni bine.

Specialistii ne sfatuiesc sa nu mancam cu 3 ore inainte de somn pentru a avea un somn linistit.

Info: citeste despre spray-ul Night Confort

Incearca sa respecti orarul de somn

Chiar daca unele nopti sunt mai solicitante, iar programul tau niciodata nu poate fi stiut cu exactitate, incearca totusi sa aproximezi ora la care te vei culca in fiecare seara. Este foarte important sa faci acest lucru pentru sanatatea ta si pentru a putea avea un somn odihnitor.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here