0/10voturi

Sportul este singura modalitate pentru a ne forma picioare frumoase, deoarece duce la tonifierea acestora conferindu-le fermitate. Dar notiunea de silueta este si ea subiectiva. In acelasi timp, trebuie sa se tina cont de morfologia sau alura actuala a picioarelor. Este astfel necesar ca, in functie de caracteristicile picioarelor noastre, sa ne orientam spre anumite exercitii fizice pentru a ne modela picioarele in ceea ce numim picioare frumoase.

Practicarea unui sport in mod regulat este un atu esential in lupta impotriva sedentarismului – boala secolului si in a obtine picioare frumoase. Ea duce la tonificarea picioarelor si la imbunatatirea circulatiei sangvine. Una dintre cele mai bune solutii ar fi sa i se asocieze un regim alimentar inspirat de principiile fitoterapiei, adevarat izvor de binefaceri in lupta impotriva senzatiei de picioare grele.

a) Morfologia initiala
b) Obiectiv principal
c) Sporturi recomandate

a) Picioare groase
b) Modelare locala
c) Jogging (pentru mult timp,dar intr-un ritm moderat), inot, gimnastica (ritm usor).dublate de un regim dietetic partial.

a) Picioare subtiri
b) Aparitia muschilor locali
c) Exercitii specifice salilor de forta (serii scurte de ridicare a greutatilor in ritm rapid), mersul pe bicicleta, step (curs de fitness), jogging (putin timp, dar ritm sustinut)

a) Coapse prea musculoase
b) Netezire locala
c) Stretching, gimnastica acvatica …

a) Picioare grele
b) Deblocare locala, facilitandu-se circulatia sangelui in traseul ascendent.
c) Gimnastica acvatica, jogging acvatic, inot, mars, mers pe bicicleta, yoga (pozitiile inversate facilitand circulatia venoasa in traseul ascendent), atentie la tens,squash, step, aerobic…

Exfolierea picioarelor

Picioarele, la fel ca orice parte a corpului nostru au nevoie de o atentie speciala, iar unul dintre cele mai importante lucruri de care trebuie sa ne ingrijim este exfolierea lor. Existe numeroase saloane de frumusete care au acest serviciu in grila lor, insa in acest articol vom  vorbi despre exfolierea picioarelor acasa, ce metode avem la dispozitie, cat de eficiente sunt si cat de des este recomandat sa o facem.

Exfolierea picioarelor cu piatra ponce

piatra-poncePiatra ponce este una dintre cele mai vechi metode de exfoliere a picioarelor, in special zona talpii si a calcaielor. Pe cat de veche este aceasta metoda, pe atat de eficienta si sanatoasa este, bineinteles atata timp cat este facuta corect si la intervalul de timp recomandat. Foarte multe persoane isi exfoliaza picioarele cu piatra saptamanal, lucru total contraindicat deoarece poate duce la intarirea pielii. Cu toate ca exista pe piata foarte multe creme ce pot fi folosite pentru exfolierea picioarelor, piatra ponce ramane (cel putin din punctul meu de vedere) una dintre cele mai bune metode, care pe deasupra este natural si foarte ieftina.

exfolierea-picioarelorCum se exfoliaza picioarele cu piatra?

Incepem cu spalarea picioarelor foarte bine, dupa care le lasam in apa calduta timp de 10 – 15 minute la inmuiat. Este recomandat sa adaugati in apa putina sare de mare. Dupa ce au trecut cele 10 – 15 minute, folositi piatra ponce facand miscari circulare pe suprafata talpii si calcaiului, apasand usor si umezind piatra din cand in cand. Eu personal recomand ca acest proces sa fie facut fara a aplica nici o crema din comert, tocmai pentru a face exfolierea intr-un mod natural si a evita iritatiile ce pot aparea din cauza diferitor compusi chimici continuti de crème.

Care este rolul exfolierii picioarelor?

Dupa cum probabil deja stiti sau cel putin va imaginati, rolul exfolierii picioarelor este acela de a inlatura celulele moarte si bataturilor de pe picioare. Procesul de exfoliere facut regulat este foarte important pentru a avea niste picioare frumoase si sanatoase, deci nu aveti nici o scuza sa il ignorati. Daca nu va permiteti sa mergeti la un salon de frumusete pentru exfoliere, nu este nici o problema, aveti mai sus o metoda naturala, testata de milioane de oameni si extrem de ieftina. Profitati de ea!

3 exercitii pentru picioarele frumoase

Ne-am ascuns toata iarna sub fuste lungi si pantaloni caldurosi, insa o data cu venirea primaverii va trebui sa ne scoatem piciorusele la vedere deci cred ca ar fi indicat sa ne apucam din timp de exercitii care sa ne ofere cele mai hot picioare pe care le-am avut vreodata si care sa atraga privirile barbatilor ca un magnet, ce spuneti?

Pentru a fi in forma o data cu venirea primaverii trebuie sa ne antrenam din timp.  Asa ca ti-am pregatit sase exercitii usoare dar extrem de eficiente menite sa iti tonifice picioarele si sa le dea o forma placuta din timp pentru temperaturile mai ridicate.

Ce trebuie sa facem pentru picioare frumoase?

Nimic care sa fie foarte complicat sau imposibil. Inainte de culcare incearca sa faci cateva seturi din exercitiile de mai jos. Eu personal recomand sa le incluzi in rutina ta de la sala, daca mergi regulat dar nu este nici o problema daca le faci acasa. Daca vei urma exercitiile propuse de noi si vei tine o dieta adecvata, cu siguranta rezultatele nu vor intarzia sa apara.

Flotari

Stim deja faptul ca flotarile sunt printre cele mai eficiente exercitii pentru brate si abdomen, insa aceste exercitii simple sunt la fel de bune si pentru picioare (chiar daca nu ne dam seama). Pentru ca flotarile sa fie concentrate pe activitatea muschilor picioarelor, incearca sa tragi mai mult de pulpe in timpul ridicarii si sa mentii pozitia timp de 10-15 secunde. Va dura ceva timp pana inveti cum se fac corect astfel incat sa fie solicitati muschii picioarelor, insa merita tot efortul.

Flotari perpendiculare

Stai pe o parte cu palma pe podea. Ridica-ti trunchiul ca si cum ai face o flotare in sus. Astfel trupul tau va fi vertical, perpendicular cu podeaua. Iti antrenezi in felul acesta partea superioara a trunchiului, coapsele si bratele.  Dupa cateva sesiuni de antrenament dupa ce vei invata cum se face corect acest exercitiu vei reusi sa te concentrezi mai mult pe zona coapselor vei simti o activitatea a muschiului foarte crescuta.

Flotari perpendiculare II

Pentru a adauga un plus de eficienta exercitiului anterior, incearca sa adaugi o rotatie suplimentara in timp ce il efectuezi. O data ce ti-ai ridicat trupul de la podea, contracta-ti abdomentul si adu cotul stang inspre interior, ca si cum ai face un abdomen. Trebuie sa iti tii in continuare echilibrul. Este un exercitiu destul de dificil din punctul meu de vedere, insa si foarte eficient deci merita tot efortul.

Exercitii pentru picioare sunt mult mai multe, in acest articol am prezentat doar 3 din ele pe care eu le consider a fi foarte eficiente. Promit ca in viitorul apropiat voi reveni cu mai multe astfel de exercitii.

3 COMENTARII

    • flory, de foarte multe ori chestia asta tine de genetica si nu sunt prea multe lucruri pe care le poti face.

    • Exercitii pentru gambe. Daca nu ma insel era pe blog un articol cu cateva exercitii pentru gambe explicate frumos. Da un search.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here