In seara aceasta am vazut pe grupul „Esti din Iasi daca…” o intamplare care m-a binedispus, lucru care m-a determinat sa scriu acest articol.
Colegul din grup, Andrei a comandat o pizza si din motive necunoscute a primit ceea ce vedeti in imaginea de mai jos. Acest lucru s-a putut intampla din motive numeroase, dar cert este ca vina apartine in mare parte celui care a efectuat livrarea.
Nu vrau sa dau cu presupusul, insa cert este ca a fost o situatie neplacuta si din pacate nu foarte izolata atunci cand vine vorba de pizza livrata la domiciliu in Iasi. Mi s-a intamplat si mie insa din pacate n-am avut norocul lui Andrei. Am scris acum vreo 2 ani despre Elsoso 🙂
Cei de la Pasha Fast&Fresh Iasi au vazut postarea pe grup si au decis sa-si repare greseala intr-un mod foarte elegant trimitandu-i din nou comanda plus o gustare dulce.
Eu personal n-am comandat niciodata de la Pasha Fast&Fresh, insa prima comanda de pizza dupa ce trece postul Pastelui va fi de la ei.
PS. Am urmarit cu atentie discutia de pe grupul Esti din Iasi daca si am ajuns la concluzia ca bunul simt nu poate sa atraga decat lucruri bune. Cei de la Pasha, si-au asumat greseala si i-au trimis omului cele platite + o mica recompensa. S-a creat un buzz foarte mare pe facebook, unde majoritatea celor din Iasi au apreciat gestul si au dat like sau au share-uit postul respectiv.
Daca vorbim strict din punct de vedere al social marketingului, o campanie care sa aduca rezultatele respective ar fi costat cateva sute bune de lei 🙂