Pareri Despre FactCool.ro

Daca ati ajuns aici probabil ati aflat de factcool, ati vazut preturile foarte tentante si acum incercati sa cautati informatii despre acest magazin sa vedeti daca este serios, daca produsele sunt originale etc, asa e? 🙂

Update: am aflat de unde ia Factcool produsele. Vezi articolul aici

fact

Cam in situatia asta eram si eu acum vreo 2 saptamani. M-am uitat printre oferte si am pus ochii pe un softshell foarte fain care era la vreo 130 de lei pe Fact Cool insa in magazin costa vreo 50 de lire (verificat personal).

N-am gasit prea multe informatii despre Fact Cool pe Google, deoarece din cate bag de seama este un magazin destul de nou in Romania. Am vazut ca este disponibila plata prin PayPal si asta mi-a dat un plus de incredere ca deh, in cel mai rau caz daca-mi iau teapa, creez o disputa si PayPal imi da banii inapoi.

Am facut comanda, am fost anuntat ca va ajunge in aproximativ 10 zile. Dupa vreo 7 zile am primit un email ca a ajuns coletul in Romania si in maxim 2 zile lucratoare va fi livrat de catre Cargus. Asa s-a si intamplat.

camasa-fact-cool

Am fost foarte multumit sa vad ca produsul comandat a fost asa cum ma asteptam, original si fara probleme. Ba mai mult de atat, avea si eticheta din Outlet-ul din UK, unde pretul era asa cum stiam si eu vreo 50 de lire.

Concluzii si pareri despre Fact Cool:

  • Este un outlet ok, preturile sunt foarte faine mai ales la articolele de imbracaminte si incaltaminte de munte.
  • Produsele vandute de ei sunt originale (citeste update-ul din partea de jos a paginii)
  • In fiecare zi vad noi oferte. De exemplu softhsell-ul cumparat de mine cu 130 lei acum este 170 de lei, iar o geaca pe care am pus ochii atunci costa 220 de lei si acum costa 150 lei. Este bine de urmarit.
  • Livrarea dureaza in medie cam 2 saptamani si este gratuita la comenzi de peste o anumita suma (vad ca este schimbata de la zi la zi, insa in general este in jur de 150 lei).

Cat despre parerile celorlalti despre Factcool, nu stiu ce sa zic. Sunt impartite, unii sunt multumiti, altii nu prea. Daca vrei mai multe pareri despre Factcool, uita-te in comentariile acestui articol.

Mai multe nu stiu ce v-as putea spune. Tocmai am mai plasat o comanda si urmeaza sa ma documentez putin cu privire la firmele de incaltamine de munte pe care le au ei in catalog sa vad cum imi fac cadou si vreo 2 perechi de adidasi.

pulover

Update dupa al 2lea colet:

Am profitat de oferta de la produsele Pierre Cardin si am cumparat urmatoarele: 2 bluze, o camasa, o vesta si un tricou. Din pacate n-am avut timp sa fac poze, insa vin cu ele cat de repede.

As dori sa confirm ce ziceau colegii de mai jos cu micile defecte. La una din bluze am vazut niste cusaturi facute cam stramb INSA cel putin in cazul meu nu sunt vizibile decat daca te uiti foarte atent. Pe mine personal nu ma deranjeaza si mi s-a intamplat chiar si la magazine renumite..

Update dupa al 3lea colet:

adidasi kappa adidasi kappa

Update 2017:

Ma simt dator sa revin cu un update. Primele comenzi de la factcool au fost ok. Produsele au fost decente si originale.

Urmatoarele comenzi au fost dezastru. Bluze, tricouri de calitate foarte proasta. Cumparasm niste boxeri Lee Cooper care se decolorau, la modul ca m-am trezit cu fundul albastru. Cam aici s-a terminat aventura mea cu fact cool.

Daca vreti sa comandati ceva de la ei, va recomand sa mai cautati pareri si sa va informati bine. Eu nu va pot spune decat ca primele 3 comenzi au fost ok, dupa care „s-a terminat smecheria”. 🙂

Update 2018:

Una dintre perechile mele preferate de adidasi, cumparate de pe Sportdirect a cedat dupa vreo 2 ani si am vrut sa vad daca mai gasesc exact acelasi model. Mi-am adus aminte despre articolul acesta.

Am postat aici un articol unde am scris cum puteti cumpara hainele de la Factcool exact de la sursa, la un pret mai bun. Daca veti cumpara 2 – 3 produse, costul transportului se va amortiza si per total iesiti cu un cost foarte bun!

Update 2019:

Am vrut sa imi cumpar alta incaltaminte de la Factcool si am zis ca cu aceasta ocazie sa mai fac un update la articolul asta. Am cumparat o pereche de pantofi. Au costat doar 99 RON. Ma asteptam sa fie de calitate slaba, insa sunt foarte multumita.

incaltaminte-de-pe-factcool

Singura problema este ca imi sunt putin cam mari. Eu am o problema, uneori 36 imi sunt mari, alteori marimea 37 imi sunt mici. Am incercat sa intru in contact cu cei de la Factcool prin e-mail dar nu am primit inca niciun raspuns. Ce e drept, nu a trecut nici 30 min de cand am dat mail, ii mai las o ora-2, dupa care revin.

UPDATE: Au raspuns. Nu stiu ce spuneti voi, insa eu am reusit sa ii contactez foarte repede pe cei de la Factcool.

Am vazut ca au adus si tricouri faine. Stiu de unde o sa cumpar data viitoare cadou pentru prieteni. 🙂

120 de comentarii la „Pareri Despre FactCool.ro”

  1. Am primit prima comanda, o geaca, un hanorac și un tricou. Tricoul este ok, hanoracul nu-i rău ca model însă materialul este ciudat, cred că se va lărgi serios după prima spălare (îl păstrez totuși) însă geaca este cumva între mărimi, dacă iau L va fi lungă la mâneci iar la M îmi este scurtă la spate și bună la mâneci. Mici defecte, gluga nu este detașabilă, material slab calitativ deși scrie Lee Cooper pe ea, o returnez oricum. Nu prea sunt mulțumit per total, nu mai comand.

    Răspunde
  2. La prima (si ultima comanda pe care o fac la acest magazin online) am comandat printre altele, mai multe perechi de boxeri de la Lee Cooper. Perechile colorate venite, miroseau a naftalina de pe vremea bunicilor! Nu mi-a venit sa cred! Am bagat totul la spalat si nu am scapat de miros nici dupa prima spalare.

    Parerea mea este sa fiti foarte circumspecti cand vedeti preturi reduse foarte mult la produse de imbracaminte/incaltaminte, pentru ca, din toate cele citite aici referitoare la Factcool , toti ati primit produse cu probleme de calitate, sau defecte ascunse.

    Concluzie: Factcool este un magazin online care vinde stocuri si REBUTURI. Mai mult, nu au nici o rubrica vizibila de contact, prin care sa ti se raspunda la intrebari si reclamatii.

    Revenind la produsele de marca: Orice marca serioasa, are norme de control de calitate foarte stricte referitor calitate fibre, coloranti, accesorii (nasturi, fermoare, etc) cusaturi, dimensional.
    Spun asta in cunostinta de cauza, deoarece am lucrat in industria usoara si am lucrat cu firme straine.
    Orice produs care nu se incadreaza in standardele lor de calitate, ia drumul magazinelor care comercializeaza rebuturi, sau sunt pur si simplu distruse.

    Ce nu inteleg este de ce acest magazin il cotati la 4 stele din 5? Cand ar trebui sa fie cotat la maxim doua!

    Răspunde
  3. nu stiu daca s-a sesizat cineva ,aceasta firma factureaza produsele si serviciile cu 20% cota TVA cand astazi cota de TVA e de 19% .asa ca pot jongla cu reducerile cum vreau ei .Ca urmare ei fura un procent atat de la cumparator cat si de la stat prin neplata corecta aTVA .Am sesizat ANAF ,punand la dispozitie mailul lor de confirmare unde se vede clar cota de TVA de 20 %

    Răspunde
    • Hmm, nu sunt la curent cu legislatia din acest punct de vedere.
      Firma este romaneasca? Daca nu, trebuie sa factureze folosind cota de tva a tarii de care apartine sau a celei in care livraza?

  4. fiecare cu fel de fel de pareri , ce este amuzant ca aproape toti sunteti prapastiosi rau , dece nu va ganditi ca , aliatic cumpara en gros produsele si le ia la pret deja redus pt ca , cumpara stoc vechi (modele cu 1 an vechime cel putin) si in prima faza se vand la pret real si pe urma in functie de ce ramane se fac reduceri succesiv..ma rog.. sunt multe de spus…

    eu personal comand de pe site de ceva vreme (cam 1 an) am destule comenzi primite fara prob le am verificat si n am ce sa obiectez in conditiile in care urmaresc reducerile mari si daca ai bafta sa vezi geaca x la pret intreg si peste x sapt sa vezi ca e redusa chiar si 85% si sa mai aibe si exact doar marimea ta , te ai scos! si la final ce iese?

    ti ai luat o geaca lee cooper iarna cu 95 ron ! o fii rau? chiar si pt o teapa cum zic unii mai sus merita :)) ma scuzati am fost un pic ironic.. seara frumoasa tuturor si consider ca multe din comentariile de mai sus nu sunt chiar conforme cu realitatea! aliatic este aproape de ff bine in toate cele

    Răspunde
  5. Am și eu o întrebare!
    Cum fac sa anulez o comandă? Daca nu mai vreau produsul pe care îl comandasem trebuie sa le trimit prin mail sau sa anunț cand ajunge curierul?

    Răspunde
  6. ȚEAPĂ ! Acesta este cuvantul corect . Am luat două hanorace Lee Cooper . Croiala și materiale lasa mult de dorit. Le imbrac doar cand mai repar câte ceva prin curte. Nu pe strada . Sper sa nu mai primesc reclame de la acest site.

    Răspunde
  7. Sunt țepari. Am comandat 20 de produse și am returnat doua : o geaca mare și un tricou de proasta calitate. Mi au zis ca nu îmi vor accepta returul, deoarece geaca miroase a parfum, cică e purtată. Pai cum sa fie purtată, daca avea eticheta și am returnat-o imediat? O purtam cu eticheta pe mine? Sunt om îngrijit, dressing ul miroase a parfum… Le voi face sesizare la ANPC. PĂREREA MEA MEA: NIȘTE ESCROCI…

    Răspunde
  8. Am o parere foarte proasta despre acest site.Vinde iluzii optice si nu altceva.
    Am facut o comanda de 2 tricouri in data de 12 mai 2019 si nici pana astazi 09 iunie 2019 nu le-am primit.A trecut aproape o luna de zile calendaristice si nimic.Am dat mai multe telefoane la ei,am trimis chiar si un e-mail.Personalul de la relatii cu clientii vesnic se scuza, spune ca furzizorul e de vina,ca nu trimite produsele si ca e neserios.Tot timpul ma aburesc sa sun peste o saptamana din nou..Au mai spus ca 80% dintre produsele comercializate de ei le aprovizioneaza de la acest furnizor neserios.
    Atunci ma intreb si eu,cum isi primesc majoritatea clientilor produsele comandate ? Ca si mine ? Deloc ? Mi-au mai sugerat sa anulez comanda,probabil s-au saturat de atatea telefoane primite de la clientii nemultumiti.Sa le fie rusine,duc clientii de nas,pentru niste iluzii optice !!!
    Nu recomand acest site pentru cumparaturi online.
    A fost prima mea comanda la ei,dar cred ca si ultima !
    Daca nu sunt in stare sa onoreze comenzile,atunci de ce mai functioneaza ca si site ???

    Răspunde
  9. Mizerabil. Produse de proasta calitate! Una e in Poze si altceva in realitate. Am comandat o Pereche de adidasi din piele si cand I-am primit am realizat ce material supraelastic erau. Rusinos! Cei mai Mari mincinosi! Nu mai vreau sa aud de ei!

    Răspunde
  10. Firma de “ras”. Am făcut o comanda pentru un pantalon scurt și 2 tricouri. După o așteptare de 2 săptămâni am primit pantalonul scurt și numai un tricou din cele doua,iar tricoul primit de alta culoare fata de cele comandate.Nici mărimile recomandate nu concordă cu ce este in magazin. Nu am primit un telefon măcar înainte ca sa fiu anunțat de produsele care mi se oferă, cu toate ca și după primirea comenzii trunchiate produsele cerute erau in magazinul online.Teapa! Pentru mine acest magazin nu mai exista!

    Răspunde
  11. Un magazin plin de fake-uri. Am primit un costum de baie… Cred ca nici bunica nu purta asa ceva. O carpa cusuta prost, care nici la capitolul chiloti de casa nu se poate incadra si nu sunt extrem de pretentioasa. Cea mai mare teapa luata pana acum la haine online si am mai primit nimicuri in loc de produsul comandat, dar acesta le intrece pe toate.

    Răspunde
  12. Am comandat o pereche de pantofi Aldo, din piele, la o super reducere, de la 459 lei la 97 lei si am primit o pereche de pantofi marca Call it Spring; din piele sintetică

    Răspunde
  13. Un magazin foarte neserios, am cumparat in august o pereche de adidasi ombre si surpriza erau cu 2 marimi mai mari decat scria pe eticheta, pe 09 septembrie i-am trimis la retur,transport platit de mine desigur,pe 21-22.09 au ajuns in depozitul lor,pe 23 primesc mail ca banii mi-au fost trimisi pe cardul cu care am platit si ca vor fi inapoiati in 5 zile.Pe 25 ma trezesc cu un mail de la GoPay ca plata a pornit spre contul meu si ca in 3 zile lucratoare vor fi deja in contul bancar.Am verificat pe 28,28,30 septembrie si pe 1,2,3 octombrie si nu am primit absolut nimic.In timpul saptamanii am dat mail la factcool sa intreb de bani si ma ia cu vrajeala ca banii ar trebui sa fie deja in cont,apoi le-am comunicat id-ul de gopay si ma expediaza catre ei.Ok,am trimis mail la gopay unde mi se raspunde ca dureaza transferul bancar si sa am rabdar in conditiile in care tot ei au dat email ca in 3 zile voi avea banii,unde am mai dat un mail sa mi se explice de ce au spus ca imi trimit banii in 3 zile daca acestia nu au ajuns unde mi se raspunde ca banii cica ar fi plecat de la ei si sa comunic cu banca despre transfer.Eu nu am avut probleme vreodata cu transferurile de retur de la magazinele online si nici din alte surse.
    Concluzie: nu cumparati de la acest magazin,sau daca cumparati nu va obositi sa returnati produsele ca ajung in 2 saptamani si ramaneti si fara bani!

    Răspunde
  14. Am dat comanda de pe acest site. Am introdus totul corect și n-am primit niciun email legat de comanda, nici numărul comenzii nu îl știu. Am trimis email catre ei sa anulez comanda și mi-au spus ca nu găsesc comanda mea. Am plătit cu cardul, iar bani nu mai sunt. Ce pot face în situația aceasta?

    Răspunde
    • Le trimiteti email cu tranzactia (o descarcati din internet banking) si le cereti banii. O sa se rezolve, nu va speriati.

  15. Bună azi am primit comanda a meritat așteptarea si merita si fiecare banut deci eu sunt foaaaarte mulțumită de geacă recomand din suflet. Păcat ca nu pot pune poză cu gecuța mea.

    Răspunde
  16. Buna, am comandat de pe acest site si sunt intr-adevar complet neseriosi.
    Haine de slaba calitate + faptul ca marimile NU CORESPUND niciunui standard.
    Efectuat retur si inca astept dupa 2 saptamani sa primesc detalii despre cand voi primi banii inapoi (conditia,retur bani in 3 zile, pe site-ul lor)
    NU comandati sub nici o forma de aici! Trimis mail cu solicitare de update, urmatorul va fi cu dosarul deschis de la Protectia Consumatorului.

    Răspunde
  17. Intrebare catre „Alecia”, este vre-un motiv pentru care nu mi-a aparut comentariul? Scade numarul la clickbaiting?

    Răspunde
    • Buna. Nicidecum.
      Doar intrase in filtrul de spam. Cat despre „clickbaiting”, stati fara griji.

      Tineti-ne la curent cum decurge returul si returnarea banilor iar daca apar informatii suplimentare, va rog postati-le cu toata increderea, deoarece cuiva le va fi de folos.

      O zi frumaosa

  18. De fiecare data când am făcut comanda ,produsele ok mărimea potrivită la fel și prețul nu am avut nici o problema și comand de câțiva ani …de regulă de la trendyol pentru că r firma turceasca și știu calitatea hainelor.

    Răspunde
  19. Am făcut și eu o comanda de 2 bluze. Nu au nimic de-a face cu imaginile prezentate. Le-am restituit o ora m tarziu. Am trimis un mail, mi-au trimis un link de retur. Destul de simplu. Faza e ca firma este din Slovacia. Returul l-am facut undeva in Ilfov. Durează pana la 3 săptămâni sa-ti restituie banii. Mie mi i-au restituit fără probleme in 2 saptamni si ceva, însă costurile de transport le-am suportat eu integral, vreo 50 lei. Concluzie: produsele sunt pe măsura preturilor, adică nu poți bea șampanie la preț de bere; dacă te aștepți la asa ceva vei fi dezamăgit. Mie nu mi-au plăcut produsele, nu corespundeau nici ca mărimi, era mult prea mici, nici ca și calitate. Au fost cinstiți, în sensul ca mi-au spus de la început ca voi suporta integral transportul și în timpul preconizat mi-au restituit banii. Însă fotografiile prezentate de ei, nu corespund realității. Eu n-am sa mai comand.

    Răspunde

Lasă un comentariu