Modivo este unul dintre noile mele magazine de haine preferate. Nu au avut un market atat de eficient cu bannere prin oraș, tv și altele cum a avut About You sau FashionDays, însă mă bucur foarte mult că am aflat despre ei.
Vă voi spune câteva despre experiențele mele cu ei. Am făcut până acum cred ca vreo 10 comenzi la ei, dintre care 2 retururi deoarece nu mi s-a potrivit mărimea.
Ce este Modivo
Modivo este un magazin online cu haine făcut de sau în colaborare cu epantofi.ro. Despre epantofi nu cred ca tebuie să discutăm prea mult, întrucât este unul dintre magazinele de incaltaminte care are printre cele mai bune prețuri, livrare într-un timp rezonabil și o politică de retur foarte bună.
Modivo este un fel de extindere a epantofi și in zona de haine
În spatele magazinului stă o firmă din Polonia, eobuwie.pl S.A. după numele său. Este o firmă pe bune, care are și magazine fizice, în Polonia. În România are doar online.
Am atașat o poza cu recenziile lor din Google, iar nota 3.3 este o notă destul de bună, având în vedere faptul că este vorba despre magazine pe nișa haine/încălțăminte și în general oamenii lasă recenzii doar atunci când nu le place ceva.
Revenind, la firma din spatele Modivo, conform DNB:
EOBUWIE PL S A is located in Zielona Góra, LUBUSKIE, Poland and is part of the Internet & Mail-Order Retail Industry. EOBUWIE PL S A has 897 employees at this location and generates $359.72 million in sales (USD). There are 5 companies in the EOBUWIE PL S A corporate family.
Mă opresc aici cu detalii despre companie, cifra de afaceri și altele. Am vrut doar să vă aduc la cunoștință că Modivo este un magazin care are în spatele său o companie mare, cu renume și nu este vreun Gigi cu un SRL deschis cu sediul la țară și care vinde 2 perechi de Nike-uri originali si 3 fake.
Beneficii și avantaje Modivo
Haideti sa vă spun cateva chestii care mi-au placut la acest magazin si pentru care eu personal pot sa vi-l recomand si voua. Nu le fac reclama, nu este un articol platit de ei, este doar un magazin care-mi place si care sunt sigura ca imi veti multumi dupa ce veti face primele comenzi.
Haine și încălțăminte originale
Branduri precum Gucci, Tommy, Calvin Klein și multe altele. Toate sunt originale și majoritatea sunt la prețuri mult, dar mult mai bune decât cele pe care le găsim în mall.
La prima comandă mi-am făcut temele foate bine, deoarece mi se păreau niște reduceri mari. Dar, acum vă pot confirma că sunt originale și că totul este în regulă din acest punct de vedere.
Prețuri foarte mici și reduceri
O să râdeți, dar mi s-a intamplat de multe ori, să merg în mall și să probez o bluza sau jachetă de la Guess, apoi s-o comand de la de pe Modivo deoarece era o diferenta de preț de câteva sute de lei.
Dacă aveți vreun brand preferat al cărui prețuri le știți, vă recomand să căutați produsul pe Modivo și să comparați prețurile. Veți rămâne surprinși de diferențe.
Apropo de prețuri, discutam la un moment dat cu cineva despre epantofi și-mi povestea că ei iși permit să vândă la prețuri atât de bune, deoarece au o combinație în Polonia cu TVA ul și pe lângă asta, mai și importă cantități uriașe.
O alta chestie legată de preț, este că unele haine, cele care au reduceri foarte mari în special, sunt colecții vechi. Asta înseamnă de fapt că este aceeași calitate specifica brandului, produsul este nou nouț, păstrat în condiții optime dar este posibil să fie o colecție apărută anul trecut.
Livrare și retur la Modivo
Livrarea este gratuită, ceea ce mi se pare un mare plus și un avantaj chiar și față de emag care acum văd că au taxe de livrare și la produsele mai scump.
Returul la Modivo este și el de asemenea gratuit și poți face solicitare de retur în 30 de zile. Nu te întreabă nimeni de sănătate de ce vrei să faci retur sau alt detalii de acest gen. Nu știu cum și ce se întamplă dacă trimiți la retur produse purtate sau deteriorate (din vina ta), dar de preferat ar fi sa nu o faci.
Iți ajunge comanda de la Modivo, probezi, oprești ce-ți vine perfect și ce iți place, iar la restul faci retur.
PS. Era să uit. Comenzile de la Modivo ajung in vreo 4 zile de la comandă. Asta ar fi singurul impediment, ca nu le poți primi de pe o zi pe alta cum le primești pe fashiondays sau Kurtmann de exemplu. Dar, de cele mai multe ori, prețurile bune și gama foarte variată de produse merită așteptarea.
Voucher de 40 lei la Modivo
În acest moment, dacă te inscrii la newsletterul lor, primești un voucher de 40 de lei. Nu este mult, dar nu este nici puțin, cu cei 40 de lei eu am mai pus 15 lei și de stat prin casă.
Lasă nu le mai face atâta reclama, sunt doar niste hoti, mincinoși. Nu iti vei primi banii înapoi în cazul unui retur, doar aberatii spuse de alea de la call center.
Buna, Diana. Returul la Modivo se face automat, prin formular de inregistrare retur.
Esti sigura ca nu confunzi magazinele? Nu am auzit niciodata de cineva care sa fi avut probleme cu retururile.
PS. Incerc sa te ajut nu sa iau partea celor de la Modivo.
Modivo… M-a dezamăgit. Sunt 30 de zile de can am făcut retur. Nu am primit nici pana acum banii, o suma f mare, 660.Voi continua cu demersuri legale pt ca nu se poate asa ceva.
Vorbesc despre magazinul online Modivo, stiu exact despre ce vorbesc, produsul meu comandat si platit in ianuarie a fost rătăcit de ei. Am făcut numeroase apeluri telefonice pentru a le explica faptul ca produsul nu a ajuns la mine si solicit rambursarea valorii achitate. După o lună, la o discuție telefonică cu cineva de la call center, au recunoscut problema. După două reclamații făcute, una la Protecția Consumatorilor Romania si inca una la Protectia Consumatorilor Europeni, si la aproape 60 de zile de la achiziție primesc un email cu un voucher de reducere si promisiunea returnarii sumei.
În cazul în care cauti pareri despre ei, te asigur ca vei gasi mulți nemultumiti despre serviciile lor, inclusiv despre problemele cu retururi.
Am inteles. Este bine de stiut si multumesc ca ai postat comentariul cu experienta ta.
Salutare , sincer n am avut nicio experienta rea cu modivo sau epantofi, am facut cate 2 comenzi de pe ambele siteuri. Experiente diferite din partea tuturor , dar nimeni nu comenteaza cand produsele sunt ok.
Asta e o problema comuna la noi. Ne facem timp sa scriem problemele pe care le intampinam cu diferite firme sau produse dar atunci cand suntem multumiti nu mai scriem ca este ceva normal sa fie asa. In realitate utile sunt atat recenziile negative cat si cele pozitive…
Am comandat o pereche de adidasi de pe modivo la o suma foarte marisoara (600+ lei) si au venit cu un defect pe care l-am observat la 3 zile pentru ca nu i-am despachetat cand au ajuns. Am trimis mail cu poze atasate si am primit banii inapoi intr-o saptamana. La alegere am avut sa fac retur sau sa pastrez produsul. Oricum nu mai aveam ce face cu ei asa ca le-am facut retur.
Livrarea nu este gratuita!! Chiar dacă comanzi și peste 200 lei, vei achita 12 lei taxa pentru ca nu achiți cu cardul comanda și optezi pentru plata la livrare! Care e motivul? Spune ca ai 15 la suta reducere la prima ta comanda, daca te abonezi la ei. Și defapt reducerea se aplica doar ptr produsele care nu conțin nici o reducere, care ce sa vezi? Multe multe produse sunt trecute cu o mica reducere fata de prețul inițial trecut.. Au puține produse fără reducere care costa un articol 1500 lei. Deci, n ai șanse sa primești reducerea de 15 la suta. Acum aștept comanda de la ei. Sper sa mi se potrivească articolele comandate.
In siteul lor, spune asa:
Plata online cu cardul PayU – comandă în valoare de peste 99,00 LEI: expediere gratuită
Plata online cu cardul PayU – comandă în valoare de până la 99,00 LEI: 9,99 LEI
Plata la curier: comandă sub 99LEI, cost de livrare 14,99 LEI
Plata la curier: comandă peste 99LEI, cost de livrare 11,99 LEI
Modivo momentan nu accepta retur , asta este total ilegal, este un site jalnic, am comandat tricou și am primit pijamale !
Sunt client fidel din 2013 ; am achiziționat zeci de perechi de pe acest site ; colaborarea a fost bună până când am făcut prima rambursare pe motive neimputabile mie ca și client ci producătorului:
la un anumit tip de botine ( din care am achiziționat 5 perechi în colete anterioare) numărul nu a mai corespuns ( era cu un număr mai mic) ;
practic , aceste ultime trei perechi de botine nu am putut să le încalț; am informat furnizorul ( în scris și telefonic) despre problema mea și am efectuat returul conform procedurii;
furnizorul mi-a confirmat in scris primirea coletului și faptul că totul este în regulă și urmează să primesc contravaloarea returului ; achiziția a fost în luna februarie ca și returul ;
SURPRIZĂ :
furnizorul mi-a virat parțial contravaloarea a două perechi în loc de trei fără vreo explicație;
solicitările mele scrise de a primi toată suma achitată ( în număr de șapte) au rămas fără raspuns ;
îmi rămâne opțiunea de a solicita ajutorul organelor abilitate ale statului în rezolvarea problemei .
ATENȚIE deci ce achiziționați să nu fiți nevoiți să returnați marfa că s-ar putea să rămâneți fără suma achitată.
O altă problemă de care m-am lovit a fost comandarea și achitarea unui produs care figura în ofertă despre care , ulterior furnizorul m-a informat că nu îl are disponibil! ATENȚIE deci la ce produse comandați!
Voi scrie exact textul reclamatiei pe care urmeaza sa o trimit al ANPC, asa ca nu mai intru in detalii „Daca cineva va spune ca NU VA PRIMI COLETUL, de ce insistati sa-l trimiteti, adica sa faceti niste cheltuieli inutile? Am luat legatura pe chat intrucat intentionam sa anulez comanda si sa cer livrare la easybox dar nu exista aceasta optiune. Revizuiti-va politica, sunt atatea site-uri noi care sunt pe cale sa va detroneze!
Va ganditi ca poate, poate se razgandeste clientul si accepta coletul? Cum este posibil sa nu poti sa anulezi o comanda la 5 min de la lansare?Paguboasa optica! ? Asa se face comertul?
Si nu am anulat fara motiv, am anulat intrucat in pagina de produs aparea scris foarte clar ca livrarea este gratuita, fara nicio trimitere, apoi m-am trezit cu cheltuieli de expediere. Sa vedem ce parere are si ANPC despre aceasta practica inselatoare. De fapt, eu stiu ce parere are, asa ca am inceput deja sa formulez o sesizare.”
Buna, Ioana.
Stii ca alecia.ro nu este Modivo si nu trebuie sa te certi cu mine, da? Intreb deoarece mi vad ca te adresezi ca si cum ai discuta cu cineva de la Modivo.
Cel mai probabil ei nu citesc comentariul tau de aici, motiv pentru care iti recomand sa-l trimiti si in pagina lor de contact, poate iti raspunde cineva si te ajuta sa solutionezi problema.
Esti o draguta 🙂 Bineinteles ca nu ma cert cu tine, am precizat ca scriu direct cum o sa sune reclamatia, ca sa nu mai pierd timpul cu povesti..adica sa incep cu „am cumparat si eu de la Modivo si uitati ce mi s-a intamplat” Si am postat aici intrucat am gasit postari similare, despre nemultumiri la adresa acestui site. O sa revin cu noutati, cand le voi aveam. Multumesc de gazduire!
Buna, Ioana.
Acum am inteles.
Initial mi s-a parut ca ma tragi pe mine de urechi și chiar nu știam cum și cu ce pot să ajut. Sper să rezovi problema cât mai repede și te rog frumos dacă iți mai aduci aminte sa revii cu updateuri deoarece sigur vor mai fi persoane care vor întampina probleme similare și sigur le vei fi de mare ajutor.
Iți doresc o zi frumoasă!
Imposibil de a face un retur, in aplicație găsești secțiunea retur, dar când apas îmi arată că nu am avut comenzi și nu am ce sa dau retur, dar în secțiunea de comenzi îmi apar comenzile pe care le am avut, de 7 zile incerc sa fac retur și fără rezultat, (Modivo,Epantofi, sunteți jossss de tot pe lângă alte aplicații)
Trebuie să fie vreo eroare și sigur rezolvi dacă ii contactezi.
Am făcut eu retur în trecut și a fost totul ok.