Grapefruit-beneficii
0/10voturi

Pentru prima dată, grapefruitul a fost descoperit în Barbados în 1750 și a fost numit “fructul interzis al Barbadosului”. La sfârșitul secolului al XVIII-lea, mai mulți călători au raportat citricele miraculoase pe care le-au găsit în Jamaica. În acele vremuri, frunzele arborelui de grapefruit au fost folosite pentru decorare, dar după ce oamenii și-au dat seama că fructele au un gust foarte plăcut, conțin multe vitamine și alte elemente utile, au început să le folosească in alimentatie.

De aceea, la începutul secolului al XIX-lea, fermierii din Statele Unite și Europa au început să cultive în mod activ arborii de grapefruit și să primească venituri bune din plantațiile lor.

Grapefruitul este un citric foarte util, dar majoritatea oamenilor nu îl iau pentru mâncare, deoarece nu cunosc proprietățile sale miraculoase. Grapefruitul este foarte proeminent printre familia de citrice, pentru că este foarte răcoritor și are o aromă minunată. Acesta afectează pozitiv întregul corp și este o gustare bună, deoarece îmbunătățește digestia gastrică.

Grapefruit-beneficiiExistă mai mult de douăzeci de tipuri de grapefruit. Valoarea nutritivă a fructului depinde de culoare, poate fi roșu, alb sau roz. Grapefruiturile roșii și roz au un conținut ridicat de vitamine: potasiu (325 mg), calciu (40 mg) și fier (1 mg).

Grapefruitul este un instrument indispensabil pentru menținerea armoniei corpului. Douăsprezece săptămâni de cercetare au arătat că persoanele obeze care au consumat jumătate din fructele proaspete timp de douăsprezece săptămâni, au pierdut în greutate în mod semnificativ și au normalizat nivelurile de insulină din sânge. Prin urmare, este recomandabil să adăugați un grepfrut la o dietă pentru scăderea în greutate.

Grapefruitul conține o substanță specială, naringin, care dă fructului un gust amar. Naringinul accelerează procesul de digestie. Grapefruitul accelerează metabolismul, ceea ce duce la scăderea în greutate. Cu toate acestea, dieta cu grapefruit este foarte limitată în alegerea alimentelor. Aceasta este una dintre puținele diete care vor ajuta în orice moment al anului să fii în formă excelentă.

Beneficiile utilizării grapefruitului pentru pierderea în greutate

Consumul de grepfruit, in diferite forme (chiar si in forma de sucuri, daca sunteti amatori de sucuri naturale usor amarui) are foarte multe beneficii. Printre ele, putem aminti urmatoarele:

  • Calorii scăzute

În primul rând, grapefruitul conține un nivel foarte scăzut de calorii. În esență, aceasta înseamnă că grapefruitul ajută la prevenirea acumulării de grăsimi în organism. Deci, ajutându-vă să pierdeti în greutate, grapefruitul accelerează de asemenea procesul metabolismului în organism.

Se crede, de asemenea, că aceste fructe conțin enzime de ardere a grăsimilor. Practic, acest lucru înseamnă că, consumând aceste fructe, ele nu numai că ajută la scăderea excesului de greutate, ci ajută la obținerea rezultatelor dorite într-un timp relativ scurt.

  • Mare “volum” de fruct

Este un produs care are un volum mare de aer, apă, fibre și calorii reduse. Acest lucru înseamnă că, consumând un astfel de produs, nu veți simți foame. Un grapefruit tipic conține mai mult de 2 grame de fibre, un conținut ridicat de lichide și calorii reduse. Folosind grapefruit pentru pierderea în greutate, nu veți simți un sentiment constant de foame.

Grapefruit-in-slabire

  • Scăderea nivelului de insulina

Grapefruitul ajută la scăderea nivelurilor de insulină din organism. Dacă este mare, înseamnă că mai multa glucoză va fi absorbită de organism. În principiu, orice exces de glucoză care este absorbit de organism rămâne sub formă de grăsimi. Astfel, prin normalizarea nivelului de insulină din organism, grapefruitul previne acumularea de grăsimi. În același timp, grapefruitul conține și pectină. Pectina acționează ca un laxativ și ajută la tratamentul anumitor boli care afectează sistemul digestiv.

  • Indice glicemic scăzut

Grapefruitul se referă la fructele care au un indice glicemic scăzut și, prin urmare, nu determină schimbări clare ale zahărului din sânge. În ceea ce privește pacienții cu diabet zaharat, grapefruitul este un mod sănătos de a pierde în greutate.

Există numeroase avantaje în utilizarea grapefruitului pentru pierderea în greutate (citeste despre dieta cu Limonada aici). În comparație cu alte diete, combină conținutul redus de calorii și conține suficientă fibră si are capacitatea naturală de a menține nivelurile de insulină.

Ca o consecință, este fiabil și eficient și, cel mai important este un mod sănătos de a pierde în greutate. Cu toate acestea, este important ca, înainte de a începe o astfel de dietă, trebuie să consultați un medic calificat pentru a evita complicațiile neplăcute.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here