Dieta Indiana: Descriere, Meniu, Avantaje Si Contraindicatii

dieta-indiana

Religia budistă și filozofia yoga … Cât de misterioasă și de neînțeles pentru oamenii obișnuiți sunt acești termeni. Dar este absolut clar pentru toată lumea că adepții acestor direcții sunt întotdeauna în formă excelentă, iar problemele legate de excesul de greutate pentru ei nu există.

De ce se întâmplă acest lucru? Este doar o chestiune de gândire și exerciții fizice speciale? Se pare că nu, menținerea sănătății corpului aparține sistemului special alimentar, care a devenit din ce în ce mai răspândit în întreaga lume și se numește dieta indiană.

Esența dietei indiene

Trebuie remarcat faptul că dieta indiana nu este o tehnică creată artificial, ci o cultură alimentară naturală a populației din India. Datorită acestui fapt, oamenii din aceasta țară practic nu suferă de obezitate și boli ale sistemului digestiv, inclusiv cancer.

dieta-indiana

Baza dietei tradiționale indiene include de obicei orez, impreuna cu condimente naționale, precum curry, ceai negru, lapte, legume și fructe, precum și scorțișoară. Acest meniu simplu pentru fiecare zi are aproape toate componentele necesare pentru corpul uman și nu-l dăunează. Pentru a examina în detaliu efectul tuturor componentelor dietei indiene pentru scăderea în greutate, este mai specific să se ia în considerare mecanismul de acțiune al fiecăruia dintre elementele sale asupra metabolismului.

Orez

Acest tip de cereale, în special soiurile de culoare brună, sunt bogate în vitaminele B, PP, E, precum și carotenul. Orezul conține un număr mare de microelemente, cum ar fi potasiu, zinc, fosfor, fier, seleniu, calciu, iod. O componentă importantă este și amidonul, care în combinație cu produsele lactate și fermentate contribuie la scăderea în greutate. Orezul conține opt aminoacizi esențiali, care sunt responsabili pentru următoarele procese:

lapte-de-orez

  • grăsimi și carbohidrați,
  • procesele de recuperare a creierului și a mușchilor, precum și performanțele acestora,
  • pentru activitatea normală a glandei tiroide și menținerea nivelului tuturor hormonilor din organism;
  • întinerirea corpului;
  • scăderea colesterolului;
  • normalizarea sistemului digestiv;
  • neutralizarea toxinelor și sinteza enzimelor;

Program De Slabire cu Eco Slim

Suprafața granulei de orez are o structură cu pori fini, care asigură îndepărtarea rapidă a substanțelor dăunătoare. Cu alte cuvinte, acest efect poate fi numit efectul carbonului activ sau a unui burete pentru tractul digestiv. O astfel de combinație de componente utile este extrem de rară în produse, ceea ce duce la concluzia că orezul are o valoare specială.

Curry

Condimente de curry contin 70% curcumă, care împiedică creșterea țesuturilor grase datorită substanței unice de curcumină (vezi aici ce este si ce efecte are). Aceasta și restul ingredientelor din acest condiment, suprimă în mod activ apetitul și activează procesele metabolice.

Când curry este folosit cu orez, efectul ambelor produse se consolidează reciproc.

Curry

Scorţişoară

Scorțișoara este introdusă ca supliment în felurile de mâncare, ceea ce oferă o scădere a apetitului.

Ceai negru și lapte

În India, băuturile principale sunt de mult timp ceaiul negru și laptele. Proprietățile utile ale ceaiului consta în suprimarea poftei de mâncare, creșterea tonusului, îmbunătățirea digestiei precum și surplusurile de lichid.

Laptele joacă, de asemenea, rolul de component nutrițional, care are o compoziție echilibrată de proteine, carbohidrați, vitamine și oligoelemente.

Meniul din dieta indiană

Prima zi

  • Mic dejun: 1 banană, un pahar de lapte cu conținut scăzut de grăsimi.
  • Prânz: 3 linguri de orez fiert, o portie de tocana de legume (folosiți oricare dintre tipurile la discreția dvs., dar altele decât cartofii).
  • Cina: o ceașcă de ceai negru, o portie de tocana de legume.

A doua zi

  • Mic dejun: o jumătate de grapefruit, o ceașcă de ceai negru.
  • Pranz: 6 linguri de orez.
  • Cină: o ceașcă de ceai negru, o portie de tocana de legume.

A treia zi

  • Mic dejun: 200 ml lapte, 2 mandarine mici.
  • Prânz: 5 linguri de orez, ceai negru.
  • Cina: 5 linguri de orez, 2 mandarine.

A patra zi

  • Mic dejun: salată din doi castraveți și verdeață, o ceașcă de ceai negru.
  • Prânz: 2 cartofi fierți de mărime medie, un pahar de lapte.
  • Cină: salată din două mere mici și un morcov (puteți adăuga 1 lingurita de miere).

A cincea zi

  • Mic dejun: 2 ouă fierte, 200 ml lapte.
  • Prânz: fasole verde fiarta sau sparanghel (100 g), o ceasca de ceai negru.
  • Cina: 5 linguri de orez.

A sasea zi

  • Mic dejun: o portocală mare, 10 migdale.
  • Pranz: 6 linguri de orez, ceai negru.
  • Cina: supa de orez și smântână cu conținut scăzut de grăsimi.

A saptea zi

  • Mic dejun: salata de roșii și ardei grași cu ulei de măsline.
  • Prânz: 7 linguri de orez, 200 ml de lapte.
  • Cina: banana si grapefruit.

Contraindicații la dieta indiană

  • Nu se recomanda modul indian de a pierde în greutate la femeile gravide, la mamele care alăptează, la oricine are intoleranță la lactoză.
  • De asemenea, persoanele care se confruntă cu probleme serioase ale tractului gastro-intestinal nu trebuie să urmeze o astfel de dietă.
Avantajele dietei indiene

Pentru avantajele indiscutabile ale acestei diete, ne vom referi la eficacitatea acesteia. După cum mulți o spun, au experimentat-o si chiar funcționează.

Dieta indiană poate fi combinată cu exercitii fizice.

Alimentele utile, incluse în dietă, contribuie la pierderea în greutate, datorită curățării ușoare a corpului.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here