Dieta Cu Oua: Proprietati, Optiuni, Meniu

dieta-cu-oua-fierte-salata

Articolul descrie opțiunile de scădere a greutății cu ajutorul dietei cu oua, precum și efectul acesteia asupra organismului. Acordați atenție avantajelor și dezavantajelor sale și stabiliți meniul optim de dietă.

Dieta cu ou, este una dintre cele mai interesante și eficiente diete. Respectând toate recomandările, puteți pierde cu ușurință acele kilograme în plus. O dietă clasică săptămânală cu ouă, face posibilă scăderea cu ușurință a 10 kilograme. Trebuie remarcat faptul că oul dă un sentiment de sațietate și este capabil să îmbunătățească toate procesele metabolice ale corpului, acest lucru se aplică și la îmbunătățirea metabolismului grăsimilor.

În cazul în care produsul alimentar este combinat cu fructe citrice, atunci sentimentul de sațietate va dura de două ori mai mult, astfel încât nu veți mai dori să mâncați pentru mult timp. În urma acestui fapt, este necesar să se arate principalul avantaj al dietei cu oua: ofera sațietate absolută. dieta-cu-oua-fierte-salata

Oul este un produs care este adesea folosit în diete, deoarece are un conținut redus de calorii. Un singur ou, contine aproximativ 100 de calorii. Unele studii au arătat că dacă mănânci un ou dimineața, pofta ta de mancare este mult redusă pe parcursul zilei. Astfel, respectând această recomandare, puteți scăpa de câteva kilograme în plus.

În ciuda faptului că oul este un produs alimentar, acesta conține cantitatea necesară de proteine ​​și alți nutrienți. Este, de asemenea, un complex de vitamine și minerale, necesar pentru funcționarea corectă a corpului, și anume: vitaminele (D, E, K, A, B12, B6, B2, B1), fosfor, biotină, , cupru, iod și columbat. De asemenea, o astfel de dietă este capabilă să echipeze corpul cu toți aminoacizii necesari, precum și cu lecitină, care împiedică dezvoltarea aterosclerozei.

Este de remarcat faptul că ouăle crude pot reprezenta un anumit pericol pentru sănătatea generală a organismului.

Proprietăți utile ale ouălor

Cu ceva timp in urma, a avut loc o dezbatere despre utilitatea și nocivitatea utilizării ouălor pentru organism. Conform atenției asupra rezultatelor studiilor recente, se poate observa că ouăle sunt foarte sănătoase, în timp ce colesterolul din ele nu este la fel de dăunător cum a fost anterior pretins.

Ouăle au o serie de proprietăți utile, ele conțin vitamina K, precum și niacina, care ajută la normalizarea creierului și îmbunătățirea memoriei / atenției. În plus, ouăle sunt bogate în vitaminele A, E, D, B1, B2 și fier, fosfor, calciu și iod.

Opțiunile din dieta cu ouă

Prima variantă a dietei de ou

O dietă de ou scurtă, este cea mai ușoară. Esența sa constă în faptul că timp de trei zile puteți mânca orice număr de ouă, în timp ce combinați felul de mâncare cu salate de legume. De asemenea, este permis consumul unui număr mic de anumite fructe. O dieta cu oua, inseamna excluderea din dieta a dulciurilor, produselor din faina, grasimi, ceai si cafea. Înlocuiți lichidele cu apa obișnuită.

dieta-cu-oua

Dieta propusă este, de obicei, ușor tolerată, dar respectarea prelungită poate duce la slăbiciune musculară, scade starea de spirit și alte simptome neplăcute care sunt caracteristice oricărei diete cu conținut scăzut in carbohidrați.

Tine cont că dieta cu oua trebuie să fie de la trei la șapte zile, nu mai mult. În această perioadă puteți pierde până la patru kilograme. Această opțiune poate fi utilizată atât pentru zilele de repaus, cât și pentru dieta rapidă.

Cea de-a doua varianta a dietei cu oua

O dieta cu oua, timp de doua saptamani, in vremurile noastre, este cea mai comuna optiune. Această variantă a dietei poate fi numită ouă-grapefruit, dar produsul principal este în continuare oul.

Componenta secundara este grapefruitul, acesta este cel care desparte perfect grasimile din organism. Pe baza acestui fapt, putem spune cu siguranță că dieta cu ouă și grapefruit este o modalitate eficientă de a pierde în greutate.

În timpul acestei diete, sunt asigurate regulat trei mese pe zi, în timp ce nu trebuie să se consume alte mâncăruri în timpul pauzelor. Particularitatea dietei este că nu există cină. După ora șapte seara, masa este interzisă. Prin urmare, cina ar trebui să fie nu mai târziu de ora 19.00.

dieta-cu-oua-ochiuri

Meniul din dieta cu ouă

Meniul pentru dieta cu ouă este preînregistrat timp de o săptămână, iar a doua săptămână este similară.

  • Prima zi

Prima masă: două ouă, grapefruit, cafea neagră;

A doua masă este formata de două ouă, cu o roșie și ceai din plante;

Pentru prânz: două ouă cu otet, fără ulei, grapefruit și ceai din plante.

  • A doua zi

Prima masă: două ouă, grapefruit și cafea neagră;

A doua masă este formata din două ouă și un grepfrut;

Pentru prânz: un fel de mâncare din carne slabă, salată de roșii, telina, castraveți și frunze de salată.

  • Ziua a treia

Prima masă: două ouă, grapefruit și cafea neagră;

A doua masă este formata din două ouă cu spanac și ceai;

Pentru prânz: două ouă, varză, sfecla, brânză de vaci și ceai din plante.

  • Ziua a patra

Prima masă: două ouă, grapefruit și cafea neagră;

A doua masă este formata din două ouă cu spanac, cafea;

Pentru prânz: pește cu otet, cafea;

  • Ziua a cincea

Prima masă: două ouă, grapefruit și cafea;

A doua masă este formata din două ouă, impreuna cu spanac și cafea;

Pentru prânz: pește, varză cu otet și cafea.

  • Ziua a șasea

Prima masă: două ouă, grapefruit și cafea neagră;

A doua masă este formata dintr-o salată de fructe;

Pentru cină: o salată de țelină, roșii și castraveți, friptură și cafea neagră.

  • Ziua a șaptea

Prima masă: două ouă grapefruit și cafea;

A doua masă este formata dintr-o roșie, o bucată de pui și grapefruit;

Pentru prânz: pui, varză, morcovi, roșii și cafea.

dieta-cu-oua-salata

Aspectele pozitive ale dietei

Cel mai important avantaj al dietei cu oua, este satietatea. Dieta propusă pentru alimentație este plină și autonomă. Rezultatul pierderii în greutate este menținut pentru o perioadă lungă de timp. De remarcat, este și simplitatea dietei, nu este necesar să se inventeze și să se pregătească mâncăruri complexe și consumatoare de timp.

Dieta cu ouă poate fi utilizată în scopuri medicinale, este foarte utilă pentru persoanele cu circulație sanguină slabă. Produsele incluse în meniul de dietă normalizează circulația sângelui și bunăstarea în general.

Aspectele negative ale dietei cu oua

După cum s-a scris mai devreme, dieta cu oua are putini carbohidrati, deci această caracteristică afectează în mod negativ sănătatea indivizilor. În plus, un conținut scăzut de grăsimi nu este, de asemenea, bun pentru organism. În unele cazuri, consumul unui număr mare de ouă, poate duce la o creștere a colesterolului la nivelul sangelui.

Trebuie remarcat faptul că această dietă are un meniu monoton, care deranjează repede.

Copiii și femeile însărcinate nu trebuie să adere la o astfel de dieta, deoarece crește colesterolul în sânge și probabilitatea reacțiilor alergice la ouă. În unele cazuri, apariția unghiilor, a părului și a pielii se poate deteriora, cu o pierdere în greutate. Înainte de a începe o dietă, trebuie să consultați un medic, deoarece prezența oricărei boli cronice poate duce la o stare de sănătate precară.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here