Cum Sa Rezisti MINIM 20 Minute La SEX?! Cele Mai Bune Sfaturi De la Actorii DIn Filme Pentru Adulti!

femeie-dezamagita-sex-2-minute

Cat de mult dureaza pentru tine o partida de sex?

Daca nu vrei sa spui, aici iti prezentam o statistica. O partida medie de sex dureaza intre 5 si 7 minute, dar multi barbati rezista mai putin de 2 minute. Si, atunci cand le oferi barbatilor sansa de a ramane anonimi, ei recunosc problemele de care sufera.

Cel mai popular al unui sondaj facut pe Reddit la intrebarea “Cat dureaza pentru tine o partida de sex in mod normal?”, raspunsul a fost de unul sau de doua minute.

Acest lucru reprezinta o mare problema

Durata ideala de timp cat ar trebui sa dureze o partida de sex e cuprinsa intre 10 si 25 de minute si multi barbati sufera de anumite probleme de ejaculare prematura si nu pot sa reziste atat de mult.

Atat barbatii, cat si femeile isi doresc o partida de sex cat mai lunga, dar barbatilor le lipseste rezistenta sexuala care este necesara pentru a face ca acest lucru sa se intample.

femeie-dezamagita-sex-2-minute

Si eu sufeream din cauza aceleiasi probleme. Am incercat absolut orice ca sa fac acest lucru sa aiba loc. In cele din urma, mi-am dat seama de ceea ce functioneaza, dar a fost foarte dificil sa imi dau seama de acest lucru. Sfaturile pe care le gasesti pe internet nu sunt prea utile si suspectez faptul ca cea mai mare parte a acestor sfaturi a fost scrisa de catre unii barbati care de fapt nu au rezolvat de fapt aceasta problema.

Acest lucru ne-a adus aici. Eu am baut destul vin pentru a vorbi despre sex pe internet. O sa acoperim mai multe subiecte, deci ar fi bine sa iti iei notite.

O sa incep cu primul factor si anume abordarea factorilor psihologici pentru a putea sa rezisti mai mult. Cel de-al doilea pas este reprezentat de exercitiile pe care le poti face pentru a rezista mai mult timp.

In cele din urma, cel de-al treilea pas este reprezentat de ceea ce poti sa faci in timpul partidei de sex pentru a rezista cat mai mult timp.

Pasul 1: Trebuie sa iti reduci nivelul de activitate sexuala

Daca incepi actul sexual gandindu-te la faptul ca nu o sa rezisti prea mult, atunci ar trebui sa stii ca acest lucru o sa se intample. Faptul ca ai orice fel de anxietate in privinta abilitatilor tale sexuale te va face sa termini mult mai repede decat ti-ai dori. Si, daca te gandesti din punct de vedere logic, atunci parte logic.

Titan Gel Gold in viata de cuplu

Insecuritatile tale te pot face sa te simti plin de anxietate. Corpul tau isi poate da seama de faptul ca suferi de anxietate. Anxietatea sugereaza ca acesta nu este un mediu in care ar trebui sa fii dezbracat si cu ochii inchisi si nepregatit pentru a te apara.

Prin urmare, ce o sa faca corpul tau atunci cand devii anxios in timpul partidei de sex? Reduce perioada de timp in care esti vulnerabil, prezentand fie simptome de ejaculare prematura, fie de disfunctie erectila.

Singurul leac este sa ai o atitudine mai pozitiva fata de performantele tale din timpul partidelor de sex.

Care este cel mai bun mod de a face acest lucru? Trebuie sa vorbesti cu partenera ta despre acest lucru. Daca vrei sa vorbesti despre ingrijorarile tale in privinta perioadei de timp pe care o petreci in pat si vrei sa le rezolvi, partenera ta nu o sa te desconsidere din acest motiv. In schimb, o sa isi faca o parere mai buna pentru ca iti doresti sa va imbunatatiti impreuna viata sexuala si isi va dori sa munceasca cu tine la acest capitol.

Nu ai nici un motiv pentru care sa iti fie rusine sau jenasi o sa descoperi ca simplul fapt ca ai vorbit deschis despre astfel de probleme va insemna ca problema este pe jumatate rezolvata.

Nu ai nici o partenera? Nu trebuie sa te ingrijorezi in aceasta privinta. Poti sa faci cu usurinta aceste exercitii si de unul singur.

Pasul 2: Exercitiile de zi cu zi pentru a rezista mai mult timp

Exista doua lucruri pe care trebuie sa le faci in mod regulat pentru a tine sub control problemele de ejaculare prematura si anume exercitiile Kegel si exersarea masturbarii.

Exercitiul 1: Exercitiile Kegel si Exercitiile Kegel inversate (mai putin de 10 minute in fiecare zi)

exercitii-jelq-marirea-penisului-titan-gel

Daca nu mai faci nimic altceva din acest articol, macar acest lucru sa il faci.

Cel mai bun mod de a iti imbunatati controlul asupra ejacularii este sa iti intaresti muschii care controleaza ejacularea. Pare logic, nu e asa? Poti sa faci acest lucru cu ajutorul exercitiilor Kegel si a exercitiilor Kegel inversate, care au rolul de a iti antrena muschii pelvici pentru a te ajuta sa iti controlezi mai bine momentul ejacularii.

Daca nu ai mai auzit de exercitiie Kegel inainte, atunci ar trebui sa stii ca am scris mai multe articole despre exercitiile Kegel si despre exercitiile Kegel inversate, dar poti sa te folosesti de versiunea abreviata daca esti deja obisnuit cu acestea.

Aici iti prezint ceea ce ai de facut:

  1. Dezbraca-te de haine (ti-am zis ca o sa fie distractiv)
  2. Pune un deget sau doua pe pielea dintre picioarele tale, in spatele testiculelor, dar inainte de anusul tau
  3. Acum inagineaza-ti ca incerci sa te abtii de la urinat. Incordeaza acel muschi. (Acesta e acelasi muschi pe care il folosesti pentru a iti face penisul sa “danseze” atunci cand ai o erectie. Nu te uita asa la mine, pentru ca stim amandoi ca ai facut acest lucru.)
  4. Ar trebui sa simti o anumita miscare acolo unde iti pui degetele si ai putea sa simti o anumita miscare in penisul si testiculele tale.
  5. Nu iti incorda fundul de parca incerci sa iti arati muschii de acolo, nu iti incorda picioarele si sa nu iti incordezi nici muschii abdominali. Trebuie doar sa te concentrezi asupra acelui muschi.
  6. Daca ai probleme in a gasi acel muschi, poti sa bei niste apa, sa te duci sa urinezi si sa incerci sa te opresti. L-ai gasit.

Acest muschi este numit muschiul pubococcigian si, in timp ce iti poate controla urinarea, poate, de asemenea, sa iti controleze ejacularea. Antrenarea lui te va ajuta sa rezisti mai mult timp si eventual chiar va ajunge sa iti permita sa te opresti din a ajunge in “punctul fara de intoarcere” si sa te opresti din a avea un orgasm.

Pentru a antrena acest muschi, trebuie sa legi unele mici greutati de penisul tau si apoi va trebui sa ai o erectie si sa incerci sa incordezi acel muschi pentru a ridica acele greutati. In regula, doar glumeam, pentru ca iti va fi putin mai usor de atat. Tot ceea ce trebuie sa faci pentru a iti antrena muschiul pelvic sunt exercitiile Kegel, care implica incordarea repetata a acestui muschisi exercitiile Kegel inversate, ceea ce implica impingerea sa in mod repetat.

Dar, ca si in cazul oricarui alt muschi, nu poti sa faci acelasi lucru din nou si din nou si sa te astepti ca muschiul sa devina din ce in ce mai puternic. Trebuie sa continui sa cresti nivelul de dificultate.

Cel mai bun mod de  a face acest lucru este sa folosesti aplicatia “Stamena”. Care iti va da instructiuni specifice in privinta a ceea ce ai de facut si diferitele viteze la care sa faci aceste exercitii. Daca ai un telefon pe Android, poti sa folosesti aplicatia “Kegel Trainer”.

Cu cat faci mai multe exercitii, vei “avansa” in aplicatie si vei incepe sa faci aceste exercitii mai intens si pentru mai mult timp. O sa observi niste imbunatatiri serioase atunci cand treci de nivelul 8.

Eu am stabilit o setare pe aceste aplicatii pentru a ma anunta de 3 ori pe zi pentru a fi sigur de faptul ca nu o sa uit. Nu e nevoie sa faci aceste exercitii chiar atat de frecvent, pentru ca o singura data pe zi va fi indeajuns, dar daca o sa te antrenezi de 3 ori pe zi o sa ai parte de rezultate mai repede.

Din momentul in care ai trecut de nivelul 20 in aplicatie, poti sa reduci numarul de exercitii si sa le mai faci doar pentru intretinere. Dar, ca in cazul oricarui muschi, acesta va deveni mai slab atunci cand nu il mai antrenezi si, prin urmare, deci va trebui sa continui sa te antrenezi.

Exercitiul 2: Matrubarea (timp de 10 pana la 30 de minute in fiecare zi)

Daca iti doresti sa rezisti mai mult timp atunci cand esti in dormitor, trebuie sa incepi sa te masturbezi in mai multe moduri diferite. Multi barbati care au probleme in a rezista mai mult timp au ajuns sa isi formeze unele obiceiuri rele din cauza modului in care se masturbeaza.

masturbare-pentru-performante-sexuale

Aici ai o noua regula pentru masturbare: niciodata pentru mai putin timp de 10 minute. Nu imi pasa de modul in care petreci 8 minute doar uitandu-te la ea, nu poti sa iti permiti sa termini in mai putin de 10 minute. Din momentul in care te simti comfortabil cu aceasta perioada de timp, poti sa incepi sa te masturbezi timp de 15 minute, apoi timp de 20 de minute.

Atunci cand un barbat nu rezista pentru prea mult timp in pat, acest lucru se datoreaza faptului ca nivelul sau de placere creste foarte repede.

O urcare foarte rapida direct spre ejaculare. Pentru a rezista mai mult timp, trebuie sa te inveti sa te masturbezi pentru ca nivelele de placere sa creasca foarte incet.

Acest lucru este facut prin “edging”, lucru pe care il vei face mai tarziu in timpul partidelor de sex, dar mai tarziu vei avea nevoie, de asemenea, sa incorporezi in masturbarea ta.

Uite cum functioneaza:

  1. Incepe sa te masturbezi si trebuie sa ajungi pana la 7 din 10 atunci cand vine vorba de nivelul de placere.
  2. Opreste-te si lasa-te sa te calmezi pana la nivelul 5 de placere.
  3. Acum trebuie sa ajungi pana la nivelul 8 si sa te opresti din nou, pentru a cobori pana la nivelul 6 de placere.
  4. Trebuie sa urci pana la nivelul 9 de placere si apoi sa cobori pana la nivelul 7.
  5. Urca pana la nivelul 9,5 si apoi cobori din nou pana la nivelul 7. Nivelul 9,5 este fix inainte de punctul in care stii ca nu mai poti opri ejacularea.
  6. Trebuie sa repeti ciclul de la nivelul 9,5 pana la nivelul 7 din nou si din nou pana cand termini perioada de 7 minute. Apoi, in cele din urma, poti sa ejaculezi, moment in care vei observa faptul ca, de asemenea, si orgasmele tale au devenit mult mai puternice ca inainte.

Pe masura ce devii din ce in ce mai excitat, trebuie sa iti amintesti tehnica SGER pentru a te incetini:

  • Strange: trebuie sa iti incordezi muschiul pelvic mai tare, de parca ai face un exercitiu Kegel mai intens. Tine-l incordat pentru cel putin 10 secunde, dar cu cat il tii pentru mai mult timp, cu atat vei putea sa rezisti pentru mai mult timp (ai putea, de asemenea, sa ai succes facand unele reprize mai scurte de 5 secunde sau unele mai rapide, de doar 1 secunda).
  • Gandeste: trebuie sa te gandesti la alte lucruri
  • Evita: Schimba-ti tipul de miscare (evitand capul penisului), in loc sa te opresti in mod complet
  • Respira: trebuie sa respiri mai profund, din diafragm (din stomac)

In mod ideal, ar trebui sa combini toate aceste metode, pentru a iti controla mai bine momentul ejacularii, dar cel mai bine este sa incepi cu o tenica si sa le incluzi si pe celelaltepe parcurs, pana cand intreaga tehnica iti intra in fire.

Trebuie sa acorzi cate 20 de minute acestei practici in fiecare seara. Cu cat mai mult, cu atat mai bine.

Daca ai o partenera cu care ai prefera sa faci acest lucru, poti sa ii spui ce ai de gand si sa o rogi sa te ajute cu stimulare manuala sau oralasau sa faceti sex mai incet, cu mai multe opriri si inceperi.

Va fi foarte tentant sa iti dai drumul atunci cand ajungi la nivelul 9,5, dar trebuie sa crezi ca nu o sa iti para rau deloc daca te antrenezi in acest mod. In plus, poate sa fie foarte distractiv.

Pasul 3: Tehnici pe care sa le folosesti pentru a rezista mai mult timp atunci cand esti in dormitor

Daca ai facut aceste exercitii, atunci esti deja pregatit pentru a rezista mai mult timp in dormitor. Dar putem sa facem in asa fel incat sa rezisti si mai mult timp. Aceste urmatoare 4 strategii iti vor creste in mod semnificativ perioada de timp pe care o poti petrece in dormitor, prin simpla aplicare si in dormtiro a principiilor folosite in timpul masturbarii.

Un preludiu strategic

Preludiul incepe in mod frecvent in aceasta ordine, pentru ca femeile se asteapta ca barbatii sa inceapa actul sexual: Sarutat/ Atingeri–>Cunilingus–> Felatie→ Sex.

Totusi, exista si o problema evidenta si anume faptul ca treci de la stimularea orala intensa direct la sex. Acest lucru nu este bun. Vrei sa incepi actul sexual atunci cand esti la nivelul 4 sau 5 de excitare, nu direct de la nivelul 8.

Uite ce poti sa faci in aceasta privinta. Deja vorbesti cu partenera ta despre incercarea ta de a rezista mai mult in dormitor (si daca nu ai facut acest lucru, atunci ar trebui sa iti fie rusine cu acest lucru) si, prin urmare, ar fi mai bine sa ii spui ca vrei sa o stimulezi tu manual, dupa care ea sa iti faca sex oral, apoi tu ei.

Sarutat/ Atins–>O stimulezi manual–>Felatie–>Cunilingus–>Sex

erotic

Odata ce primesti oralul, dupa ce ajungi la 9,5 de cateva ori (aceeasi tehnica ca si inainte, numai ca de aceasta data trebuie sa ii spui sa se opreasca la punctul culminant), schimbi de cateva ori facandu-i si tu un oral de cateva ori.

De asemenea, poti sa ii zici sa iti apese muschiul pelvic (folosind doua sau trei degete) in timp ce iti face oral. Te face sa rezisti mai mult timp si sa te simti grozav, dar este greu de facut in timpul inei partide de sex normal.

Alternativ, in functie de perioada ta de refractare, poti sa faci acest lucru in timp ce ea iti face sex oral pentru runda a doua (care dureaza mai mult). Depinde doare de tine.

Foloseste si alte pozitii pentru sex pentru edging

Este usor sa faci acest lucru in timpul preludiului, dar in timpul actului sexual, lucrurile stau putin mai diferit. Nu vrei sa te opresti si iar sa incepi, din moment ce acest lucru poate sa fie foarte frustrant pentru ea si acest lucru oricum o sa iti ofere anxietate de performanta din cauza faptului ca te vei ingrijora ca vei termina prea repede.

In schimb, poti sa schimbi pozitiile folosite. Unele pozitii o sa te excite mai tare, iar altele mai putin. Totul este o combinatie de:

1.Frecare (cu cat mai mult, cu atat mai rapid)
2.Directia de miscare (miscare= mai rapid, inainte si inapoi= mai incet)

  1. Controlul (te misti tu= mai repede, ea se misca= mai incet)
  2. Pozitia ta (stai in picioare= cea mai inceata, te sustii cu bratele (pozitia misionarului de exemplu) = cea mai rapida)

O pozitie in care ea se afla cu picioarele inchise (mai multa frictiune), combinata cu o pozitie in care te sprijini cu mainile, cum ar fi de exemplu pozitia misionarului, te pot face sa termini mai repede.

Dar o pozitie in care ea sta cu picioarele deschise si tu stai in picioare sau in genunchi te va ajuta sa rezisti pentru mai mult timp.

Trebuie sa iti gasesti pozitiile care te stimuleaza cel mai mult si respectiv cel mai putin. Poti folosi pozitiile cu nivel mare de astimulare atunci cand esti la nivelul 5 sau 6, dupa care poti sa alegi o pozitie cu mai putina stimulare atunci cand ai ajuns pe la nivelul 8 sau 9, pentru a reduce stimularea.

Si, daca tot urmeaza sa iti schimbi pozitia, acorda-ti cateva secunde pentru a apasa pe muschiul pelvic. Ai auzit cum poti sa iti pacalesti creierul sa fie mai fericit prin faptul ca zambesti mai des, nu e asa? Ei bine, poti de asemenea sa te faci sa fii mai mult sau mai putin stimulat schimband ritmul respiratiei. Daca iti doresti sa fii mai putin excitat si mai putin anxios, iti poti incetini ritmul de respiratie si asigura-te ca respiri prin contractarea diafragmului. Faptul ca ai respiratii scurte si rapide superficiale este ceea ce face corpul tau atunci cand ejaculezi si, prin urmare, corpul tau o sa fie pacalit ca esti aproape.

Strangere de ultima secunda atunci cand esti aproape

Aceste trei prime sfaturi te pot ajuta sa ramai in gama de la 5 pana la 9, dar ce poti sa faci atunci cand ajungi la 9,9 si crezi ca nu mai poti sa opresti momentul ejacularii?

In acest capitol, te poate ajuta sa iti incordezi mushiul pelvic. Presupunand ca l-ai facut sa fie destul de putenic, tot ceea ce ai nevoie pentru a te intoarce din “punctul fara de intoarcere” este sa te opresti si sa iti incorfezi muschiul pelvian cat poti de tare, ca un fel de exercitiu Kegel care dureaza mai mult.

Cu cat iti incordezi muschiul mai tare, cu atat o s ascada si nivelul de excitare. Cu putina pregatire, poti sa ajungi de la nivelul 9,9 la 6 in doar cateva secunde si poti sa mai adaugi cateva minute la durata partidei de sex.

Totusi, trebuie sa fii atent. Aceasta tehnica o sa fie mai eficienta daca te opresti cu putin timp inainte de a ajunge la ejaculare si, prin urmare, va trebui sa fii foarte atent. Dar, in timp, dupa ce vei mai exersa, o sa stii mai bine care e momentul potrivit pentru a incorda muschiul si o sa fii din ce in ce mai bun in a te controla.

Si atunci cum ramane cu cealalta tehnica de strangere? Cea in care apuci capul penisului si strangi pentru a reduce fluxul de sange si, prin urmare, pentru a reduce nivelul de stimulare? Poti, de asemenea, sa apelezi si la aceasta metoda, dar creeaza o intrerupere si nu se stie exact daca e buna pentru tine. Poti sa incerci mai intai strangerea Kegel.

Mergi inainte

Atata tot. O schimbare psihologica, doua exercitii pentru a te mentine intr-o forma sexuala mai buna, trei tehnici pentru a te ajuta sa te exciti mai repede si mai tare si o strangere de ultima secunda pentru a reusi sa te intorci de la punctul culminant.

Acestea sunt tot ceea ce ai nevoie pentru a reusi sa tii sub control problemele tale de ejaculare. Este doar o problema de excutie. Trebuie sa faci aceste exercitii, sa fii deschis cu partenera ta in privinta planurilor tale si o sa poti sa vezi rezultatele in mai putin de o luna.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here