Cele mai bune exercitii pentru coapse (video)

Initial m-am gandit sa fac un articol complet in care sa explic 10 exercitii pentru coapse, insa mai apoi mergand pe varianta “un video face cat 1000 de cuvinte” am decis sa va prezint un video care va arata cum se fac corect cateva dintre cele mai bune exercitii pentru coapse. Urmariti-l cu atentie de 1, 2, 3 ori pana intelegeti exact cum trebuie executate exercitiile si daca aveti orice fel de intrebari, va raspund cu cea mai mare placere.

Voi ce exercitii pentru coapse stiti? Pe care din ele le si faceti regulat? 😀

Genoflexiunile: Exercitiul ideal pentru coapse si fese

Se spune ca mersul pe jos face piciorul frumos. Partial adevarat, dar nu in totalitate, caci deseori pentru a avea niste picioare frumoase, femeile in special, trebuie sa faca anumite lucruri, ca de pilda, sa aiba grija la ce gatesc sau mananca in bucatarie, dar si tonifieze sau sa dea o forma coapselor cu ajutorul unor anumite exercitii fizice.

La acest capitol, poate cele mai grele dar de departe si cele mai eficace, sunt genoflexiunile “cu fundul in podea”. Ce anume le face sa fie eficace? Faptul ca solicita absolut toate grupele musculare ale picioarelor, precum si a spatelui inferior, incepand cu lombarii si fesierii si terminand cu vastusii si gastrocnimienii(gambele). Desi multi spun despre genoflexiuni ca ar fi niste exercitii de forta si ca ar deforma picioarele, acest lucru nu se intampla catusi de putin, mai ales in cazul volumului mare de antrenament si mai ales la femei.

Explicatia e simpla si se bazeaza pe legile hipertrofiei musculare: pentru ca masa musculara sa creasca, este nevoie de cel putin 2 grame de proteina/kilogram corp, lucru care pentru majoritatea femeilor este mult prea mult. De asemenea, la scurt timp dupa inceperea antrenamentului de genoflexiuni, corpul se obisnuieste cu efortul, astfel ca sansele de a creste in masa musculara sunt practic nule.

Cum ar trebui sa arate un antrenament pentru coapse constand numai in genoflexiuni? Ei bine, pentru acest lucru, nu va trebuie nici suplimente nutritive si nici aparatura speciala, intrucat poate fi facut foarte simplu acasa. Cea mai buna metoda, pentru a asigura astfel si o ardere sporita a grasimilor, cat si pentru a imbunatati conditia fizica, e sa luati un cronometru si sa stabiliti o anumita perioada de timp. Apoi, in acea perioada de timp, cautati sa faceti cat mai multe genoflexiuni complete(adica pana in momentul in care partea din spate a coapselor atinge gambele), facand pauza doar in momentul in care aveti nevoie sa va recapatati respiratia.

Da, e un exercitiu ce va va pune mari probleme in prima faza. Insa cum rezultatele sunt pur si simplu fabuloase, merita pe deplin introducerea lui in antrenamentul zilnic.

Pasionata de nutritie, regimuri, tehnici de slabire dar si de efectele suplimentelor alimentare destinate slabirii asupra organismului. Pe masura ce timpul imi permite voi incerca sa abordez cat mai multe probleme pe aceasta tema. Pentru orice fel de intrebari nu va sfiiti sa folositi sistemul de comentarii.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here