miercuri, mai 18, 2022

Câte calorii se ard într-o oră de exerciții? Care sunt cele mai bune exerciții pentru ars calorii?

Exercitiile fizice sunt una din cele mai bine metode pentru a arde calorii. Cu toate acestea, nu toate exercițiile ard la fel de multe. în funcție de intensitatea acestora și tipul pe care le faci, numărul caloriilor arse poate fi mai mare sau mai mic. Așadar iată câte calorii se ard într-o oră de exerciții fizice, în funcție de tipul pe care le-ai ales

Ce tipuri de exerciții pot face pentru a arde calorii

Cu toate că orice tip de exercițiu fizic este benefic pentru origanism și arde calorii, unele ard mai multe decât altele. Acestea fiind spuse, iată câte sfaturi de exerciții pe care le poți alege.

Fii mereu activă

Fii mereu activ

Aceasta este o parte importantă a unui program de slăbit sau pentru menținere în formă. Când ești activ corpul folosește mai multă energie (calorii), iar atunci când poți să arzi mai multe calorii decât cele pe care le consumi vei reuși să slăbești.

Cu ajutorul activității fizice, dieta are un efect mai mare asupra programului de slăbit, fiind folositoare pentru a preveni depunerea de țesut adipos și pentru menținerea greutății.

Citește și: Cum cumperi cea mai bună bandă de alergat?

Câte calorii se ard într-o oră de exerciții aerobice?

exercitii aerobice

Pe parcursul unei săptămâni sunt recomandate cel puțin 150 de minute de aerobic la intensitate medie sau 75 de minute la o intensitate ridicată. Unele persoane pot avea nevoie de până la 300 de minute pe săptămâna pentru a vedea diferența. Se recomandă ca fiecare sesiune de aerobic să dureze cel puțin 20 de minute.

  • În categoria aerobic de intensitate medie intră exerciții cum ar fi: mersul energic, înotul și chiar activități executate în grădină.
  • În cea de-a doua categorie, prezentând o intensitate ridicată, intră exerciții precum: alergatul, dans aerobic sau zumba.

La intensitare ridicată poți arde până la 533 calorii iar la intensitate scăzută până la 365 calorii.

Antrenament cu greutăți

Antrenament cu greutăți

Aceste exerciții se recomandă a se executa cel puțin de 2 ori pe săptămâna. Nu există o limită de timp, fiecare persoană trebuie să lucreze în propriul ritm.

Ca și un țel general, ar trebui să tintiti către cel puțin 30 de minute de activitate fizică în fiecare zi.

Câte calorii se ard într-o oră de exerciții în funcție de tipul ales – Listă completă

Calorii arse de o persoană care cântăreşte 73 kilograme – activitatea (durată de o oră)

  • Aerobic – intensitate ridicată – 533 calorii;
  • Aerobic – intensitate scazută  – 365 calorii;
  • Joc de baschet – 584 calorii;
  • Mers pe bicicleta – 292 calorii;
  • Dans –  219 calorii;
  • Fotbal – 584 calorii;
  • Patinaj – 511 calorii;
  • Antrenament cu greutati – 365 calorii;
  • Mers pe role – 548 calorii;
  • Jogging – viteza de 8km/h – 606 calorii;
  • Jogging – viteza de 12km/h – 861 calorii;
  • Urcat pe scari –  657 calorii;
  • Inot – 423 calorii;
  • Tae kwon do – 752 calorii;
  • Tenis – 584 calorii;
  • Volei – 292 calorii;
  • Golf – 314 calorii;
  • Mersul pe jos – viteza de 3km/h – 204 calorii;
  • Mersul pe jos – viteza de 5km/h – 314 calorii.

Calorii arse de o persoană care cântăreşte 91 kilograme – activitatea (durată de o oră)

  • Aerobic – intensitate ridicată  – 664 calorii;
  • Aerobic – intensitate scazută  – 455 calorii;
  • Joc de baschet – 728 calorii;
  • Mers pe bicicleta – 364 calorii;
  • Dans – 273 calorii;
  • Fotbal – 728 calorii;
  • Patinaj – 637 calorii;
  • Antrenament cu greutati  – 455 calorii;
  • Mers pe role – 683 calorii;
  • Jogging – viteza de 8km/h – 755 calorii;
  • Jogging – viteza de 12km/h – 1074 calorii;
  • Urcat pe scari  – 819 calorii;
  • Inot –  528 calorii;
  • Tae kwon do – 937 calorii;
  • Tenis – 728 calorii;
  • Volei – 364 calorii;
  • Golf – 391 calorii;
  • Mersul pe jos – viteza de 3km/h – 255 calorii;
  • Mersul pe jos – viteza de 5km/h – 391 calorii.

Calorii arse de o persoană care cântăreşte 109 kilograme – activitatea (durată de o oră)

  • Aerobic – intensitate ridicată – 796 calorii;
  • Aerobic – intensitate scazută  – 545 calorii;
  • Joc de baschet – 872 calorii;
  • Mers pe bicicleta – 436 calorii;
  • Dans – 327 calorii;
  • Fotbal – 872 calorii;
  • Patinaj – 763 calorii;
  • Antrenament cu greutati – 545 calorii;
  • Mers pe role –  818 calorii;
  • Jogging – viteza de 8km/h – 905 calorii;
  • Jogging – viteza de 12km/h – 1,286 calorii;
  • Urcat pe scari –  981 calorii;
  • Inot – 632 calorii;
  • Tae kwon do – 1,123 calorii;
  • Tenis – 872 calorii;
  • Volei – 436 calorii;
  • Golf – 469 calorii;
  • Mersul pe jos – viteza de 3km/h – 305 calorii;
  • Mersul pe jos – viteza de 5km/h – 469 calorii.

Dacă ești interesată de o serie de exerciții rapide care să te ajute, uite cum poți arte 100 calorii în 10 minute:

Aleciahttps://alecia.ro
Pasionata de nutritie, regimuri, tehnici de slabire dar si de efectele suplimentelor alimentare destinate slabirii asupra organismului. Pe masura ce timpul imi permite voi incerca sa abordez cat mai multe probleme pe aceasta tema. Pentru orice fel de intrebari nu va sfiiti sa folositi sistemul de comentarii.

Related Articles

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.