Alimente Pentru Potenta: Ce Sa Mancam Pentru O Potenta Imbunatatita?

Nutriția este o componentă esențială a vieții și a sănătății umane.  Alimentele neechilibrate, inclusiv produse de tip fast-food, nu sunt capabile să reaprovizioneze substanțele nutritive esențiale ale organismului, afectand sănătatea umană.

Pentru a îmbunătăți sănătatea și funcția sexuală, este necesar să se renunțe la produsele de calitate slabă, acordând prioritate produselor naturale care cresc potența.

Ce alimente imbunatatesc potența?

Pestele si fructele de mare

În fructele de mare si in peste, exista un conținut mare de zinc și seleniu, acestea sunt principalele minerale care afectează funcția sexuală a bărbaților. Pestii si fructele de mare, cum ar fi cambula, macrou, somon, creveți, languste, calamar, sunt necesari pentru sănătatea sexuală.

Info: citeste despre Erex M16 si ingredientele sale

În plus față de vitamine și minerale, pești marini sunt bogati in acizi grași esențiali omega-3 și omega-6 , care sunt implicați în biosinteza testosteronului.

Fructe cu coajă lemnoasă

Nucile, migdalele, fisticul, sunt un depozit de vitamine și minerale, proteine vegetale, uleiuri esențiale și fibre. Acestea contin arginină, un aminoacid care îmbunătățește circulația sângelui, afectează în mod pozitiv funcția erectilă.

Verdeaţă

alimente-care-nu-ingrasa-salata-legume

Proprietățile utile ale patrunjelului pentru bărbați au fost cunoscute încă din antichitate. În compoziția patrunjelului există o substanță numită apigenin, care suprimă producția de hormoni sexuali feminini în organismul masculin, care, la rândul său, inhibă producția de testosteron.

Util: vezi toate suplimentele bune pentru ejaculare precoce

În plus, patrunjelul este un instrument excelent pentru prevenirea prostatitei. Pătrunjelul, ceapa, coriandrul, spanacul, pe lângă compoziția organică de vitamine și minerale, conțin analogii vegetale ale hormonilor sexuali masculini (androsteron).

Ouă

dieta-cu-oua-ochiuri

Ouăle sunt un produs bine echilibrat, bogat în proteine, acizi grași, vitamine și oligoelemente. Nu este recomandat să consumați ouă în formă brută. Ouale conțin colesterol, de care corpul masculin are nevoie ca material de construcție pentru hormonii sexuali.

Dacă nivelul colesterolului scade, nivelul testosteronului scade. Dar colesterolul ridicat nu este mai puțin periculos decât cel scăzut: colesterolul începe să fie depus pe pereții vaselor, ceea ce duce la ateroscleroză și blocarea vaselor de sânge.

Usturoi și ceapă

carne-rosie-flora-intestinala

Usturoiul și ceapa întăresc circulația sângelui la organele genitale, activează producția de testosteron, măresc potența, au un efect preventiv împotriva prostatitei, au proprietăți antibacteriene, ajută organismul să facă față diferitelor boli bacteriene.

Usturoiul și ceapa au o compoziție bogată de vitamine și minerale, iar usturoiul conține seleniul necesar unui bărbat.

Carne

În antichitate, carnea a fost principala sursă de putere masculină. Și acest lucru nu este surprinzător, deoarece carnea conține proteine ​​animale și aminoacizi, necesare pentru corpul masculin.

Dar în utilizarea cărnii, trebuie să cunoașteți măsura, deoarece aceasta conține colesterol și o cantitate mare de grăsimi, consumul necontrolat care poate duce la obezitate.

Rădăcini: țelină și ghimbir

ghimbir

Țelina și ghimbirul sunt două culturi radiculare care promovează creșterea sănătății masculine. Țelina pentru bărbați este utilă deoarece conține hormonul sexual masculin androsteron, responsabil pentru erecție și caracteristicile sexuale secundare.

Țelina și ghimbirul au toate vitaminele și mineralele necesare pentru potență și sunt o preventivă împotriva prostatitei. Cele mai utile părți din ghimbir și țelină sunt rădăcinile lor.

Stridiile și midiile

Stridiile sunt considerate un campion în conținutul de zinc. Faimos pentru dragostea lui, Casanova mânca 50 de stridii la micul dejun. Proprietățile utile ale moluștelor în îmbunătățirea funcției erectile se datoreaza unui conținut ridicat de zinc organic, dar în studiile recente s-a constatat că în plus față de zinc, moluștele sunt bogate în aminoacizi rari, care activează producția de hormoni sexuali.

Pentru efectul maxim, stridiile și midiile trebuie consumate crude, deoarece o parte semnificativă de aminoacizi sunt pierduti în timpul tratamentului termic. Oamenii de știință observă că în molustele prinse primăvara, concentrația de aminoacizi este cea mai ridicată, deoarece moluștele se înmulțesc în mod activ în această perioadă.

Te-a ajutat articolul? Da-i o nota de la 1 la 10!
0/100 ratings

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here