0/10voturi

Daca insomnia te afecteaza sau daca te afli in situatia de a sta in pat gandindu-te la toate lucrurile care mai trebuie sa fie facute, atunci poate ca ti-ai dori sa iei in considerare ideea de a alege unele gustari ce promoveaza somnul inainte de a merge la culcare.

Anumite alimente contin substante care ajuta la promovarea somnului si, prin urmare, faptul ca stii ce trebuie sa mananci inainte de a merge la culcare se poate dovedi a fi foarte util atunci cand incerci sa adormi mai repede. In mod evident, in varful listei ar trebui sa se afle evitarea alimentelor care contin multa cafeina sau zahar. Aici iti sunt prezentate unele alimente pe care ar trebui sa le iei in considerare daca vrei sa adormi mai repede.

test 1
  1. Bananele: Multor oameni le place sa manance banane si unt de arahide. Cei de la U.S. News explica de ce se intampla acest lucru: bananele au un continut bogat in potasiu si magneziu, substante minerale care joaca un rol foarte important si care ii pot ajuta pe oameni sa adoarma mai repede. Bananele sunt, de asemenea, si o sursa foarte bogata de triptofan, un amino acid care in cele din urma se descompune in corp in serotonina si in melatonina, hormoni care influenteaza somnul in mod pozitiv. Ar trebui sa mananci o banana cu o ora inainte de a merge la culcare.
  2. Cartofii dulci: Conform celor de la Health, cartofii dulci reprezinta o sursa foarte buna de potasiu, ceea ce va determina relaxarea muschilor si astfel vei putea sa dormi mai bine.
  3. Kiwi: in mod uimitor, fructele kiwi sunt unele dintre cele mai bune lucruri pe care le poti manca inainte de a merge la culcare. Cei de la Healthline sustin ca aceste fructe pot sa reduca inflamatiile, pot sa ajute digestia si reprezinta o sursa buna de potasiu. Aceste fructe mai contin, de asemenea, si serotonina, o substanta chimica din creier care te ajuta sa iti controlezi ciclul de somn. Pentru a avea parte de cele mai bune rezultate, ar trebui sa mananci doua kiwi inainte de a merge la culcare.
  4. Migdalele: Proteinele fac corpul sa munceasca mai mult pentru a le arde, ceea ce il face sa fie mai obosit. Cei de la U.S. News iti recomanda sa consumi proteine inainte de a merge la culcare, dar de asemenea iti impartasesc faptul ca migdalele sunt deosebit de bune la acest capitol, pentru ca acestea sunt, de asemenea, o sursa foarte buna de magneziu.
  5. Ciresele: Atat ciresele, cat si sucul de cirese par sa aiba capacitatea de a ajuta o persoana sa adoarma mai repede. Cei de la Health raporteaza ca ciresele contin melatonina, asa ca nu ar strica sa consumi niste cirese sau sa bei un suc de cirese inainte de a merge la culcare.
  6. Curcan: Toata lumea stie faptul ca carnea de curcan contine triptofan, motiv pentru care americanii vor sa traga un pui de somn dupa cina de Ziua Recunostintei. Specialistii din domeniu iti recomanda sa mananci niste carne de curcan inainte de a merge la culcare.
  7. Orezul Jasmine: cei de la U.S. News spun ca orezul Jasmine se afla sus pe indexul glicemic, eliberand glucoza incet in organismul tau. Incearca sa mananci un bol de orez cu aproximativ patru ore inainte de a merge la culcare, pentru a dormi mai bine.
  8. Ovazul: ovazul contine foarte multi carbohidrati, ceea ce determina cresterea nivelelor de zahar din sange si promoveaza o stare de somnolenta si, prin urmare, este recomandat sa incerci sa consumi ovaz inainte de a merge la culcare.
  9. Laptele: un remediu care este folosit de foarte mult timp este consumul de lapte cald. Cei de la Health spun ca acest lucru chiar ar putea sa fie util, pentru ca laptele contine triptofan.

Nici unul dintre aceste lucruri nu o sa te ajute in mod sigur sa dormi mai bine, dar daca ai probleme de somn si incerci sa adormi, merita macar sa incerci.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here