Sfaturi pentru slabire

Mirajul pierderii rapide a kilogramelor in plus atrage, din pacate, un numar destul de mare de oameni dornici sa piarda cat mai mult din tesutul adipos acumulat pe corp. Culmea, pierderea kilogramelor in plus este deseori asociate cu produse inovative, tratamente scumpe si medicamente-panaceu, menite sa faca aduca procentul de grasime corporala in parametric normali – in termeni medical, procentul de grasime normal este intre 8 si 16% – intr-un timp scurt.

Ori conform teoriilor explicate si demonstrate in cartile de nutritie, slabitul e o ecuatie simpla, in care numarul caloriilor ingerate trebuie sa fie mai mic decat numarul caloriilor arse. In prima faza, nu aveti nevoie de aparate cu electrozi pe care sa le atasati pe corp si care sa stimuleze muschii – prin impulsuri electrice – pentru voi si nici de produse speciale de slabit.

Deci, cum sa slabesti?
Solutia ideala pentru eliminarea tesutului adipos e crearea unui stil de viata sanatos, in care sa implementati o dieta hipocalorica bine pusa la punct, precum si antrenamente aerobice de 3-4 ori pe saptamana, in sesiuni de 30-40 de minute.

Alegerea unei diete de slabit poate fi un lucru destul de greu, ce-i drept, mai ales pentru persoanele ce tind sa fie sedentare si care automat au un metabolism mai incept. Totusi, nutritionistii recomanda ca odata ce va decideti sa ardeti grasimea, sa va structurati dieta zilnica intr-un asa mod incat sa contina 50% proteine, 40% carbohidrati si 10% grasimi sanatoase.

De ce si grasimi? Pentru ca de multe ori, nu ai cum sa slabesti daca acizii grasi din grasimile sanatoase nu aduc nivelul testosteronului in parametrii optimi. Cand zicem hormoni, ne referim in acest caz la testosteron – hormonul masculin – ce are un rol destul de mare in influentarea rezultatelor curelor de slabit.

Tocmai din acest motiv barbatii slabesc de regula mult mai repede decat o fac femeile: pentru ca ei au in mod natural o cantitate mai mare de testosteron, lucru care favorizeaza arderea tesutului adipos, in timp ce femeile au o cantitate mai mare de estrogen, hormon ce favorizeaza depunerea grasimii pe corp.

In concluzie, in cazul in care scopul vostru nu este sa participati la concursuri de fitness sau culturism, pentru a slabi nu aveti nevoie decat de o dieta hipocalorica, a carui element de baza sa fie proteinele, urmate de carhohidrati complecsi – cu eliberare energetica lenta – si de grasimi – neaparat sanatoase, deci nu provenite din prajeli. Daca alaturati toate cele de mai sus si unor sesiuni de aerobic sau oricarei activitati care va mentine pulsul inimii la un nivel mai mare de 140 de batai pe minut, atunci e imposibil sa nu dati jos kilogramele in plus.

Daca ti-a placut acest articol, citeste si cele 6 lucruri pe care sa NU le faci cand esti la dieta. Vei gasi cateva sfaturi utile care merita luate in seama.

Scrie un comentariu sau o intrebare: