Sa ne ingrijim corpul si mintea

Desi este adevarat ca, in general, cheltuielile energetice care se produc in timpul practicarii sporturilor celor mai obisnuite sunt mai mici decat s-ar crede, tinand seama de eforturile pe care le necesita, exercitiile fizice nu trebuie sa lipseasca dintr-un program de slabire serios. Intradevar, practicarea sportului ne permite sa ne ocupam de corpul nostru, sa-i constientizam posoibilitatile si…sa ne impacam cu el. In plus, practicarea exercitiilor fizice ne ajuta sa ne concentram asupra altor lucruri decat impulsurile alimetnare “nefericite”.

Prin dezvoltarea si intretinerea masei musculare, sportul mareste nu numai cheltuielile calorice legate de metabolismul de baza, ci si de toleranta si asimilarea energetica a zaharurilor. In plus, activitatile sportive ne vor asigura tonusul necesar pe toata durata regimului de slabire. Dar la fel ca in cazul regimurilor, exercitiile fizice propuse trebuie sa indeplineasca anumite cerinte:

  • nu trebuie practicate intr-un spirit competitiv,ci ca o distractie, pentru a combate atat kilogramele in plus cat si stresul.
  • trebuie sa corespunda neaparat capacitatilor, caracterului si preocuparilor fiecaruia. Astfel, unele sau unii vor face exercitii pentru respiratie si relaxare, pentru a combate stresul, in timp ce altii vor urmari mai ales consumul energetic si fortifierea musculara;
  • trebuie sa fie orientate in scopul pierderii in greutate, favorizand o slabire progresiva prin eforturi de lunga durata, dar de mica intensitatate, determinand astfel, din punct de vedere fiziologic, utilizarea preferentiala a acizilog grasi ca substraturi energetice si deci o mobilizare a grasimilor de rezerva.

1 parere . Tu ce crezi ?

  1. Pingback: Sfaturi pentru o viata mai buna la munca

Scrie un comentariu sau o intrebare: