Reteta smoothie pentru sanatatea pielii

Se spune ca esti ceea ce mananci si acest lucru chiar se poate reflecta in piele. Anumiti nutrienti, multi gasiti in fructe, pot sa aiba un efect pozitiv asupra pielii. Un mod excelent de a face acei pasi catre o piele grozava este sa-ti faci un smoothie cu cateva ingrediente bune pentru piele.

Ingrediente smothie:

smoothie-nutribulletUrmatoarea reteta de smoothie de fructe include patru fructe care sunt foarte bune pentru pielea ta:

Coacaze: Acestea prezinta un continut ridicat de carotenoida (beta-caroten). Carotenoidele ajuta pielea mult pentru ca pot sa converteasca vitamina A, care stimuleaza reinnoirea celulelor pielii. Acest lucru, la randul sau, duce la o piele mai moale si neteda.

Papaya: Papaya are o cantitate mare de vitamina C antioxidanta, precum si betacaroten, flavonoizi, folati, potasiu si magneziu. Vitamina C este necesara pentru a produce colagen, acesta pastrand pielea ferma.

Caspuni: Si capsunile contin foarta multa vitamina C si au si antioxidanti care lupta cu radicalii liberi care iti pot afecta pielea si pot duce la aparitia de riduri.

Pere: Perele contin o cantitate mare de fibra, mai mult decat majoritatea fructelor. Fibra iti ajuta trupul sa scape de toxinele care iti pot afecta pielea si pot sa duca la eruptii.

Cum se parepara?

Pentru a face un smothie sanatos si bun pentru piele, cu aceste fructe, adauga cantitati egale din fiecare dintre ele in blender (mini blenderul Philips HR2860/55  de exemplu, merge perfect), Ninja sau Nutribullet (cam 1/3 cana pentru fiecare portie). Poti sa folosesti si fructe congelate, obtinand o textura mai groasa.

De obicei folosesc coacaze si capsuni congelate, mai ales acum ca este iarna. Cand e sezonul, folosesc bineinteles fructe proaspete si pe cat se poate BIO 🙂

Adauga cam ½ cana din ce fel de lichid doresti si amesteca. S-ar putea sa fie nevoie sa folosesti mai mult lichid daca utilizezi fructe congelate. Mie imi place sa folosesc lapte de soia cu vanilie, insa se poate utiliza si lapte simplu, cu alune, de cocos, de orez sau apa simpla. Daca vrei si ceva proteine in smoothie, adauga ¼ cana de iaurt grecesc.

Acest smoothie este delicios, sanatos, cu putine calorii, fibre multe si grozav pentru pielea ta. Nu uita sa-mi spui cum se pare dupa ce il incerci 🙂

Scrie un comentariu sau o intrebare: