Daca ati ajuns aici probabil ati aflat de factcool, ati vazut preturile foarte tentante si acum incercati sa cautati informatii despre acest magazin sa vedeti daca este serios, daca produsele sunt originale etc, asa e? 🙂
Update: am aflat de unde ia Factcool produsele. Vezi articolul aici
Cam in situatia asta eram si eu acum vreo 2 saptamani. M-am uitat printre oferte si am pus ochii pe un softshell foarte fain care era la vreo 130 de lei pe Fact Cool insa in magazin costa vreo 50 de lire (verificat personal).
N-am gasit prea multe informatii despre Fact Cool pe Google, deoarece din cate bag de seama este un magazin destul de nou in Romania. Am vazut ca este disponibila plata prin PayPal si asta mi-a dat un plus de incredere ca deh, in cel mai rau caz daca-mi iau teapa, creez o disputa si PayPal imi da banii inapoi.
Am facut comanda, am fost anuntat ca va ajunge in aproximativ 10 zile. Dupa vreo 7 zile am primit un email ca a ajuns coletul in Romania si in maxim 2 zile lucratoare va fi livrat de catre Cargus. Asa s-a si intamplat.
Am fost foarte multumit sa vad ca produsul comandat a fost asa cum ma asteptam, original si fara probleme. Ba mai mult de atat, avea si eticheta din Outlet-ul din UK, unde pretul era asa cum stiam si eu vreo 50 de lire.
Pareri despre Fact Cool și concluzii:
Este un outlet ok, preturile sunt foarte faine mai ales la articolele de imbracaminte si incaltaminte de munte.Produsele vandute de ei suntoriginale(citeste update-ul din partea de jos a paginii)- In fiecare zi vad noi oferte. De exemplu softhsell-ul cumparat de mine cu 130 lei acum este 170 de lei, iar o geaca pe care am pus ochii atunci costa 220 de lei si acum costa 150 lei. Este bine de urmarit.
- Livrarea dureaza in medie cam 2 saptamani si este gratuita la comenzi de peste o anumita suma (vad ca este schimbata de la zi la zi, insa in general este in jur de 150 lei).
Cat despre parerile celorlalti despre Factcool, nu stiu ce sa zic. Sunt impartite, unii sunt multumiti, altii nu prea. Daca vrei mai multe pareri despre Factcool, uita-te in comentariile acestui articol.
Mai multe nu stiu ce v-as putea spune. Tocmai am mai plasat o comanda si urmeaza sa ma documentez putin cu privire la firmele de incaltamine de munte pe care le au ei in catalog sa vad cum imi fac cadou si vreo 2 perechi de adidasi.
Pareri Factcool #2:
Am profitat de oferta de la produsele Pierre Cardin si am cumparat urmatoarele: 2 bluze, o camasa, o vesta si un tricou. Din pacate n-am avut timp sa fac poze, insa vin cu ele cat de repede.
As dori sa confirm ce ziceau colegii de mai jos cu micile defecte. La una din bluze am vazut niste cusaturi facute cam stramb INSA cel putin in cazul meu nu sunt vizibile decat daca te uiti foarte atent. Pe mine personal nu ma deranjeaza si mi s-a intamplat chiar si la magazine renumite..
Pareri Factcool #3:
Update 2017:
Ma simt dator sa revin cu un update. Primele comenzi de la factcool au fost ok. Produsele au fost decente si originale.
Urmatoarele comenzi au fost dezastru. Bluze, tricouri de calitate foarte proasta. Cumparasm niste boxeri Lee Cooper care se decolorau, la modul ca m-am trezit cu fundul albastru. Cam aici s-a terminat aventura mea cu fact cool.
Daca vreti sa comandati ceva de la ei, va recomand sa mai cautati pareri si sa va informati bine. Eu nu va pot spune decat ca primele 3 comenzi au fost ok, dupa care „s-a terminat smecheria”. 🙂
Update 2018:
Una dintre perechile mele preferate de adidasi, cumparate de pe Sportdirect a cedat dupa vreo 2 ani si am vrut sa vad daca mai gasesc exact acelasi model. Mi-am adus aminte despre articolul acesta.
Am postat aici un articol unde am scris cum puteti cumpara hainele de la Factcool exact de la sursa, la un pret mai bun. Daca veti cumpara 2 – 3 produse, costul transportului se va amortiza si per total iesiti cu un cost foarte bun!
Update 2019:
Am vrut sa imi cumpar alta incaltaminte de la Factcool si am zis ca cu aceasta ocazie sa mai fac un update la articolul asta. Am cumparat o pereche de pantofi. Au costat doar 99 RON. Ma asteptam sa fie de calitate slaba, insa sunt foarte multumita.
Singura problema este ca imi sunt putin cam mari. Eu am o problema, uneori 36 imi sunt mari, alteori marimea 37 imi sunt mici. Am incercat sa intru in contact cu cei de la Factcool prin e-mail dar nu am primit inca niciun raspuns. Ce e drept, nu a trecut nici 30 min de cand am dat mail, ii mai las o ora-2, dupa care revin.
UPDATE: Au raspuns. Nu stiu ce spuneti voi, insa eu am reusit sa ii contactez foarte repede pe cei de la Factcool. Am vazut ca au adus si tricouri faine. Stiu de unde o sa cumpar data viitoare cadou pentru prieteni. 🙂
Update 2023: am mai comandat niste adidasi pentru sala, tricouri si o pereche de snickers foarte misto. Nu am avut timp sa le fac poze, nici nu sunt modele foarte speciale a.i sa am prea multe de aratat, insa am revenit cu edit aici sa va confirm ca in 2023, Factcool inca este in picioare, produsele sunt in regula iar preturile sunt corecte.
Cand spun preturi corecte, spun ca nu am mai gasit oferte super mega wow cum gaseam prin 2017, dar aceleasi modele sunt mai ieftine decat in magazine romanesti din mall-uri, nu dau nume ca nu vreau sa fac anti reclama.
Retur factcool:
Haideti sa discutam despre retur, ca toata lumea vede un bau bau in Factcool tunci cand vine vorba despre retururi. In realitate, retururile sunt destul de simple, la fel ca la orice alt magazin online. Politicile si conditiile de retur la Factcool sunt urmatoarele:
- Perioada de retur: FactCool permite returnarea produselor în termen
de 14 zile calendaristicede la primirea coletului. Mai nou, cei de la factcool accepta returul in termen de 60 de zile. - Starea produselor: Pentru a fi eligibile pentru returnare, produsele trebuie să se afle în aceeași stare în care au fost primite, fără semne de uzură sau deteriorări. Acestea trebuie să aibă etichetele și ambalajele originale intacte.
- Procedura de retur: Pentru a returna un produs, este necesar să contactați serviciul de relații cu clienții al FactCool pentru a solicita returnarea. Veți primi instrucțiuni privind procesul de returnare și adresa la care trebuie trimis coletul.
- Costurile de returnare: În majoritatea cazurilor, costurile de returnare sunt suportate de către client. Cu toate acestea, în anumite situații, cum ar fi primirea unui produs greșit sau defect, FactCool poate acoperi costurile de returnare.
- Rambursarea: După ce FactCool primește produsul returnat și acesta este verificat conform condițiilor, se va iniția procesul de rambursare. Suma plătită pentru produs, inclusiv costurile de livrare inițiale (dacă au existat), va fi restituită în contul utilizat la achiziție în termen de 14 zile de la primirea returului.
Important: cand faceti retur la Factcool, produsele le trimiteti in Romania. Chiar daca este un magazin strain, nu va trebui sa le trimiteti in UK sau pe unde aveau ei sediul inainte. Un extras de pe siteul lor:
Dupa completarea formularului, va trebui sa trimiteti dvs. coletul la urmatoarea adresa: Packeta Romania (FC Ecom) – Strada Virginia nr.4, 077096 Dragomiresti-Deal, Ilfov, CTPark, A1 Km13 Romania. Pe colet, scrieti si: ,,eshop ID: 92733274,, si numarul comenzii dvs. + nr: +40316300402. Transportul este suportat de catre client. Coletul sa NU il trimiteti prin posta si sa NU solicitati plata ramburs, banii se vor returna in contul dvs. bancar. Coletul poate fi trimis prin orice firma de curierat.
Am comandat si eu in seara asta o pereche de bocanci si un hanorac de la factcool. Sper sa fie ok 🙂
FOARTE NASOALE,PE BUNE,MATERIAL FOARTE PROST, MANECI STRAMTE CU BUST LARG SI SCURT. E ULTIMA DATA CAND MAI COMAND DE PE ACEST SITE.
Problema esta ca majoritatea sunt chinezarii.Am cumparat o geaca de primavara Lee Cooper si ajunsa acasa am descoperit o mica eticheta in josul hainei cu made in China.De ce nu se specifica acest lucru si te lasa sa intelegi ca este produs in UK
Si eu am pus ceva ,sper sa imi si ajunga .
Buna seara. Am comandat si eu cateva produse si intre timp am citit cateva comentarii ffff dezamagitoare ex: matefial ff prost , cusaturi strambe, etc. Imi poate spune cineva care a comandat si primt k sant ok ? Deja sunt in ceata ????????????
Ana, produsele sunt originale. Asta e tot ce iti pot spune.
Ca un anumite produs a unei anumite firme este confectionat din materiale nasoale se prea poate. Mi s-a intamplat si la Nike si la Reebook si la Puma.
Eu pana acu’ am luat doar softshellu’ de care scriam in articol. Urmeaza sa-mi ajunga inca o comanda asptamana asta cu mai multe produse. Daca vrei, poti astepta si revin cu un comentariu si cu niste poze.
Eu sunt multumit de site 😉 am primit comanda dupa doua saptamani, dar e ok. Hainele pe care le-am cumpărat eu sunt făcute : Everlast – Bangladesh,Lee Cooper – Pakistan , Pierre Cardin -India 🙂 preturi înte 60 si 90 lei 🙂 mai sunt ațe netaiate 🙂 dar pentru mine nu sunt marea problema 🙂 Pa Pa 🙂
Buna seara! Imi puteti spune ce marime sa comand la ei, daca port 40? Am comandat o gecuta mi-e teama sa nu fiu dezamagita la cate comentarii negative am gasit pe facebook-ul site- ului.
La mine s-au potrivit foarte bine marimile pe care le port de obicei.
Daca nu au alte masuratori pe site, n-are rost sa incerci ceva. Cel mai probabil iti va fi buna marimea respectiva.
Daca se intampla sa nu-ti vina sau sa nu-ti placa, nu-i rupe etichetele si trimite-o inapoi. Costa vreo 13 lei returul dar primesti banii inapoi sau un alta marime a produsului.
Pe Facebook la ei e balamuc. In general oamenii sunt prea comozi sa se deranjeze sa zica ceva de bine, dar cand e de rau si de reprosat chestii care de multe ori sunt irelevante, au tot timpul din lume 🙂
Buna! Vreau sa te intreb si eu ceva: imediat dupa ce trimiti comanda trebuie sa primesti vreun mail ca a fost procesata comanda sau nu e obligatoriu? Multumesc!
Buna Ioana.
Primesti 2 emailuri: unul imediat dupa ce ai facut comanda (unde poti vedea produsele comandate si cateva informatii despre livrare) si altul atunci cand ajunge comanda la curier in orasul tau si esti anuntata ca va fi livrata in 2 – 3 zile lucratoare.
Da , eu am primit imediat mail cu nr de comanda
Multumesc pt raspuns! Ideea e ca am dat comanda, pe ecran a aparut mesajul „comanda procesata cu succes”, dar n-am primit niciun mail. Comanda am dat-o duminica.
Asa ar trebui sa arate emailul despre care vorbeam mai sus.
Verifica in folderul spam. Poate a ajuns acolo. Daca ti-a aparut mesajul de confirmare, comanda ta sigur aa ajuns la ei, deci nu te afecteaza cu nimic faptul ca n-ai primit emailul.
Este posibil ca emailul de confirmare sa „se fi pierdut pe drum” din diferite motive. Comanda iti va ajunge sigur. Dureaza in jur de 10 zile.
Buna ziua! Eram asa incantata la primele doua comenzi !Urmatoarele trei comenzi teapa mare am luat.Am comandat niste bluze, tricouri dupa ce le-am spalat s-au decolorat alta sa facut franjuri suptiat materialul.Daca asa sunt originalele de le Everlast….poate ma lamuresc functionarii de la OPC,niciodata ei nu raspund la telefonul afisat, factura in colet nu am avut niciodata.Am dat retur 2 bluze de vreo 10 zile, nici acum nu mi-a intrat in cont.Este cineva de aici care a sunat la telefonul afisat pe site si au raspuns?Sunt dezamagita total de ei.
Returul dureaza mai mult de 10 zile.
Scrie-ne te rog ce si cum rezolvi pana la urma, sa stie si altii la ce sa se astepte in caz ca intampina aceeasi problema ca tine.
In luna Ianuarie am facut si eu comanda de 5 produse, 3 pluovere si 2 veste. Materialul este de 2 lei la plovere, dupa ce le-am probat, le-am spalat exact cu scrie pe eticheta si le-am luat la purtare. 1 Donay si 2 Piere Cardin. Toate 3, dupa 2 ore de purtat, (ati citit bine, 2 ore) in masina, s-au scamosat grav. Pacat ca nu va pot pune niste poze sa le puteti vedea. Am dat mail la office si mi-au raspuns sa folosesc formularul de comanda pentru retur. In mail le-am povestit ce s-a intamplat, am atasat si pozele aferente.
Am facut in tocmai cum mi-au zis in mail, adica am facut retur si abia azi…dupa 2 luni primesc un telefon de la ei si-mi spun ca nu pot sa le primeasca pentru ca nu au etichetele. Ce om normal la cap….poate pastra etichetele la niste produse pe care le spala, mai ales ca nu le-am purtat din ziua primirii. Le-am aruncat, evident. Va sugerez sa va ganditi de mai multe ori inainte sa cuimparati..sau cel mai bine…purtati-le cu eticheta o vreme (glumesc). Cert este ca am dat 150 lei pe nimic.
Am factura si pozele si o sa depun o plangere si la OPC sa starpeasca teparii astia.
Salut Pim,
Daca vrei, poti trimite pozele pe email la adresa de aici: alecia.ro/contact
Le voi atasa comentariului tau astfel incat sa poata vedea cu totii despre ce este vorba.
Am rezolvat cu greu returnarea banilor am primit cu 32 lei mai putin..Calitatea materialelor este clar inferioara, nu trimit factura in colet, nu raspund niciodata la telefon,tabelul cu marimi nu este real.Teapa mare am luat,nu recomand.
Am comandat si eu doua bluze de la ei.
livrare ok.
problema e cu materialele din care sunt facute produsele.
te cam taie transpiratia in ele si incepi sa mirosi cam ca in orice chinezarie ieftina.
sincer am o stare de disconfort in ele. nu le-am inapoiat pentru ca nu sunt genul dar sincer nu cred sa mai comand vreodata de la ei.
sa nu uit – nu am nicio bluza in casa sa se „creponeze” asa cand o scot din masina de spalat, culorile nu ies dar restul e dureros.
Sotul meu a comandat la Fact Cool de doua ori. In ambele cazuri blugii 2XL aveau dimensiunile de la L, pentru ca nu-i asa, dau si tabelul cu marimi, pe care orice om inteligent il foloseste. Numai ei nu-l folosesc. OK. Prima data i-am dat tatalui meu cadou panatalonii, a doua oara, am returnat 3 perechi de blugi ( a crezut ca a fost o greseala prima data). Au etichetele, pentru ca doar i-a probat si a constatat ca nu ii sunt buni. Nici acum nu ne-au bagat banii in cont, nu raspund la telefon etc. Nu comandati nimic la ei ca va luati teapa!!!!!
Am comandat de 3 ori produse de pe Factcool. Concluzia mea este că este ceva în neregulă cu produsele comandate, cel puțin în cazul meu. Mai exact am cumpărat de fiecare dată câte 4 tricouri și o jachetă (geacă). La tricouri am fost oarecum deranjat de multitudinea de aţe rămase „în plus”, ca să zic așa. Tricourile au fost mărcile Slazenger, P. Cardin și Lee Cooper și au avut
toate aceste mici defecte, ceea ce mă face să cred că sunt fabricate în același loc!!!.
La jachete a fost și mai rău: cusături aiurea (strâmbe sau unde nu trebuie) sau lipsă cusături și f. multe ațe netăiate, în condițiile în care vorbesc despre Lee Cooper și P. Cardin. De asemenea măsurile la haine sunt orientative, iar eu am avut ghinionul ca aceeași măsură să îmi fie mare, iar la următoarea comandă (dar altă marcă) să îmi fie mică. La telefon nu răspund niciodata, iar la email primești niște răspunsuri generice și inutile. Schimbarea unui produs durează cam o lună.
Concluzia mea: nu recomand, sunt niște replici mai mult sau mai puțin reușite ale produselor originale sau produse originale cu defecte.
Sa ai termen de comparatie, iti recomand sa mergi in orice mall intr-un magazin Lee Cooper si arunci o privire asupra produselor de acolo.
Un brand respectabil precum Lee Cooper nu va comercializa produse cu astfel de defecte.
Concluzie: ce e prea ieftin sa fie adevarat, chaiar e prea ieftin sa fie adevarat 🙂
Revin cu noi detalii despre produsele comandate de pe Factcool… În aprilie am făcut greșeala de a cumpăra 2 jachete mai groase de pe acest site. Nu am apucat să le port atunci, deja trecuse sezonul, însă acum, după doar 3 zile de purtat (timp în care nu am desfășurat activități ieșite din comun) am constatat că una din jachete, respectiv cea Lee Cooper, se deșiră într-un ritm alarmant. În mod incredibil, multe cusături se desfac extrem de ușor…
Practic, pentru a o putea folosi în continuare ar trebui să o duc la în croitor să o coasă din nou…?. Cu cealaltă jachetă, marca Pierre Cardin, situația este mai simplă… Eu toate hainele moi le spăl înainte de a le purta; după spălare (cu respectarea strictă a instrucțiunilor de pe etichetă!) haina și-a mărit considerabil dimensiunile…?. Acum ar trebui să mă îngraș vreo 30 de kilograme pentru a o putea purta… Și cum am aproape 100 de kg, nu prea vreau să fac asta! Concluzia… o trage fiecare! Inspirație la cumpărături!
Nu comandati de pe fashionsport,fashionsports,bravosports,factcool,sportswoomie etc ca sunt tepari cu produse contrafacute si sunt pe aceasi mana. Eu am dat comanda care cred ca ii pe drum dar no sa o platesc nu sunteti oblicati nu semnati nimic n-au decat sa-si duca coletu inapoi la sediu 😉
Curiozitate: daca nu ai comandat de la ei de unde stii ca sunt tepari?
Sunt pe aceeasi mana toate siturile ce le-am precizat preturi cam la fel produsele la fel etc si am gasit un articol ca is produse contrafacute etc uite aici https://stopspamromania.blogspot.ro/2015/02/spam-de-la-fashionsportsro.html 😉 Apoi am comandat un produs de pe urban x si am primit mesaj de la bravosport ca a ajuns coletul etc pai eu n-am comandat nimic de la ei. De ce am primit de la bravosport nu de la urban x ? si dupa ce am vazut mai bine S.C. Acid Love SRL(este aceesi de pe bravosports si urban x etc) Cel mai bine ii sa comanzi produsele de pe siturile originale ca sa nu ai grija ca is falsuri etc…oricum s-au dat de gol cu multe chestii.
Are dreptate Grigore, sunt niste evzionisti ordinari. Comanda de pe sportsdirect.com si le vand cu cel putin 30% mai mult 😉 Comandati direct de la sursa sportsdirect.com 😉
Dragos, eu nu cred ca sunt de pe sportdirect 🙂
Pe sportsdirect.com hainele sunt originale, fara doar si poate. Acolo sigur sunt originale!
Pe factool din pacate vad ca exisista dubii mari cu privire la originalitatea lor….
Alecia,
Nu pot sa ma pronunt cu privire la calitatea produselor de pe factcool, nu am comandat de la ei, dar produse defecte gasesti peste tot. Si acum, ma uit pe etichetele tricourilor luate de pe sportsdirect: made in india (lee cooper) made in bangladesh (pierre cardain), deci orice se poate intampla …
Dar oricum, fiecare produs de pe factcool are un cod, care, surprize surpize, apare si pe sportsdirect. Product code. acelasi cod, si colo si colo …
dar faptul ca produsele sunt copiate la un nivel atat de mare, si mai ales, faptul ca vand si in alte tari, ma face totusi sa ma gandesc ca sunt un fel de „reprezentanta” a sportsdirect pe plan local. sau poate un distribuitor „neoficial”. Sau si mai bine…vad ca sunt prezenti in tari mai de mana a doua … poate aici arunca sportsdirect produse defecte/returnate … un fel de outlet…dar mai scump 🙂 nush, e o parere. dar colac peste pupaza, fac evaziune maxima, si sunt mult mai scumpi decat sportsdirect, deci, de ce deranjul? 🙂
o seara buna!
Da, se prea poate sa ai dreptate 🙂
Intre timp eu mi-am facut un cos cu ceva echipament de jogging pe sportsdirect.com. Revin cu cateva pareri dupa cei mi ajung, in caz ca intereseaza pe cineva.
O seara frumoasa!
Buna
Nu e in ordine cu produsele si nici cu firma
Marimile nu corespund,la telefon si mail nu raspund daca doresti sa schimbi marimea produsului taxeaza,deci mai bine va abtineti
O zi excelenta
Si eu am comandat doua bluze barbati si au venit cu defecte, iar una dintre ele avea si marimea necorespunzatoare. Desi scria L, era de fapt XXL.
Tocmai am primit si eu coletul comandat. Vreo 6 produse. Doresc sa returnez o parte din ele, 2 din cauza marimii si unul pentru ca are defecte. Formularul de returnare nu mi se pare clar. La telefon nu raspunde nimeni. Sa vad daca mai pot face ceva.
Revin cu un update. Am completat formularul si a doua zi a si venit curierul sa ridice produsele pe care am dorit sa le schimb. Asadar surprinzator de rapid. Nu stiam ca trebuie sa scriu la observatii ca vreau sa le schimb produsele cu o marime mai mare. A durat cateva zile dar am fost contactat de cineva de pe numarul care e si pe site si am rezolvat. Tot ce trebuie sa fac e sa astept din nou 5-6 zile si sa platesc 13 lei pentru curier.
Foarte tare 🙂
Sunt curioasa daca de data aceasta vor avea grija sa fie produse ok fara defecte.
Asa este.Produse contrafacute de foarte proasta calitate.nu recomand!
Da-ne mai multe detalii te rog 🙂
Ce ai comandat, ce nu a fost in regula etc. Eu de exemplu mi-am comandat niste adidasi pentru alergat in urma cu cateva luni. Pot confirma ca sunt originali.
Haideti sa oferim mai multe detalii cand tragem o concluzie in public. Poate astfel, cand tragem linie, stim de ce sa ne ferim.
Hello! Tocmai ce mi-a venit comanda de pe factcool. As fi vrut sa refuz comanda dupa ce am citit comentariile de aici, dar bine ca nu am facut-o :). Mi-am comandat o pereche de incaltari marca Jeffrey Campbell – foarte reduse pentru firma respectiva. Din fericire sunt originale! Arata foarte bine, nu au nici un defect, au venit in cutia lor originala specifica brandului. Pretul de pe cutie al ghetelor-140 lire, iar eu am dat 140 lei pe ele! Super afacere! Au ajuns cam intr-o saptamana cred. Eu sunt multumita si de produs si de livrare.
In concluzie, recomand acest site cel putin pentru incaltaminte.
O zi frumoasa tuturor!
Tare as vrea sa-mi dau seama cum este facuta selectia si in functie de ce trimit produse ok sau produse cu defecte sau contrafacute.
Poate e mai ok incaltamintea…? din cate am citit nu s-a plans nimeni de incaltari.
Se poate.
Este posibil ca incaltamintea sa fie de pe sportsdirect.com. A fost o discutie pe tema asta, deoarece la foarte multe produse codurile din factcool corespund cu cele de pe sportsdirect.
De pe sportdirects ne cumparam destul de des incaltaminte sport datorita preturilor foarte bune. Intotdeauna am primit produse originale.
Am comandat si eu de la ei cateva produse ( lee cooper , J&J si pierre cardine ) , sunt destul de multumit ! Am factura la produse din UK ceea ce reprezinta un lucru bun si transportul prin GLS !
Mare atentie la produsele care le luati sa nu fie 100% poliester ! Eu caut doar produse 90%+ cotton !
Sunt foarte multe produse reduse si daca te uiti la detalii o sa se observe si calitatea !
Multumesc
Buna Stefan,
Ce e in neregula cu altea din poliester?
Este sintetic (plastic) , are sansa sa iasa la spalat culoarea mai rpd si nu este un produs comod mai ales pe timp de vara !
Aaa, ma gandeam ca este ceva in neregula cu cele de pe factcool in mod special.
Legat de tricourile din poliester, eu le-am gasit chiar ok pentru alergat si sala. Pentru alte activitati cred ca ai dreptate, nu sunt cele mai comode.
sal!
acum cativa ani am primit de la un prieten care a fost in Franta, un tricou original Pierre Cardin (subliniez , original made in france). Cat credeti ca m-a tinut tricoul ? Aproape un an !!! Dupa prima spalare nu s-a decolorat, dar materialul a inceput sa se subtieze si dupa vreun an tot tricoul era numai gaurele !!!
Deci problema nu este site-ul factcool , ci chiar firmele producatoare de astfel de porcarii cu pretentii de haine de firma. Pai scuzati-ma, am avut tricouri cumparate cu 15 lei care m-au tinut mult mai mult de 1 an !
oricum cand vine vorba sa-mi cumpar ceva de firma ma gandesc de 2x inainte sa scot banii din buzunar .
Depinde acum si de cate ori a fost purtat/spalat intr-un an 🙂
Si in conditiile in care a fost purtat. Am avut de exemplu un tricou negru Kappa cumparat din Hervis. Foarte frumos, material bun si toate cele. Cum mi-a placut foarte mult, n-am mai tinut cont ca nu este o idee buna sa-l port cand e soare si in cateva luni s-a decolorat destul de urat.
Nu pot da vina pe Kappa sau pe magazin, cand vina este in totalitate a mea si probabil orice marca de tricou as fi purtat, daca era negru, se decolora la fel 🙂
Alt site de acest gen este strops.ro
Eu am comandat o bluza slazenger de pe factcool.ro. O sa revin cu o parere dupa ce vine coletul.
Sa nu uiti.
Ps. Fain username 😛
Nu recomand nimănui factcool!! Produsele sunt de o calitate foarte proasta, iar dacă le returnezi si vrei banii inapoi , te trezești ca iti inapoiaza în jur de jumatate din suma platita.
Factcool = mare teapa
Catalin, in mod normal nu aprob comentariile care nu sunt insotite si de niste explciatii.
Am vrea sa stim si noi exact ce ai patit, sa stim de ce sa ne ferim. De asemenea, as vrea sa stiu daca procesul de recuperare al banilor a decurs altfel decat cum este precizat in termenii si conditiile de pe siteul lor.
Frate hainele nu sunt contrafăcute sunt doar colecti vechii de afară reduse…..sau cu mici defecte de fabricație….mărimile nu se potrivesc pt k fiecare au calapodul sau croiala lor daia trebuiesc probate ….si in magazin dacă te duci nu se potrivesc de fiecare dată depinde de model
Am comandat 2 perechi de jeansi Lee Cooper si Levi’s si o pereche de espadrile. Marimile mi se potrivesc, doar la o pereche de jeansi un pic mi-s largi in zona posteriorului dar ii pot modifica la croitoreasa daca ma deranjeaza. Nu am vazut modelele originale deci mi-e greu sa zic daca sunt sau nu, sincer la 70RON perechea e ok si daca nu sunt, si in piata sunt mai scumpi si nu au eticheta levis ?
Tata a comandat trei tricouri dar din pacate toate sunt enorme, ca niste corturi arata, desi a comandat marimea ce o poarta in C&A si altele din mall. Tabelul de marimi de la ei pe site nu i s-a potrivit, el fiind mic in piept si cu un pic de investitie pe burta. ?
Investitie pe burta, haha :))
Legat de marimi la Lee Cooper, Nike, Adidas si Karrimor pot confirma ca marimile se potrivesc cu cele pe care le gasim in magazinele cunoscute de la noi.
Teapa! Materiale proaste ! Nu corespund mărimile!