Pareri Despre FactCool.ro

fact

Daca ati ajuns aici probabil ati aflat de factcool, ati vazut preturile foarte tentante si acum incercati sa cautati informatii despre acest magazin sa vedeti daca este serios, daca produsele sunt originale etc, asa e? 🙂

camasa-fact-coolCam in situatia asta eram si eu acum vreo 2 saptamani. M-am uitat printre oferte si am pus ochii pe un softshell foarte fain care era la vreo 130 de lei pe Fact Cool insa in magazin costa vreo 50 de lire (verificat personal).

N-am gasit prea multe informatii despre Fact Cool pe Google, deoarece din cate bag de seama este un magazin destul de nou in Romania. Am vazut ca este disponibila plata prin PayPal si asta mi-a dat un plus de incredere ca deh, in cel mai rau caz daca-mi iau teapa, creez o disputa si PayPal imi da banii inapoi.

Am facut comanda, am fost anuntat ca va ajunge in aproximativ 10 zile. Dupa vreo 7 zile am primit un email ca a ajuns coletul in Romania si in maxim 2 zile lucratoare va fi livrat de catre Cargus. Asa s-a si intamplat.

Am fost foarte multumit sa vad ca produsul comandat a fost asa cum ma asteptam, original si fara probleme. Ba mai mult de atat, avea si eticheta din Outlet-ul din UK, unde pretul era asa cum stiam si eu vreo 50 de lire.

Concluzii si pareri despre Fact Cool:

  • Este un outlet ok, preturile sunt foarte faine mai ales la articolele de imbracaminte si incaltaminte de munte.
  • Produsele vandute de ei sunt originale (citeste update-ul din partea de jos a paginii)
  • In fiecare zi vad noi oferte. De exemplu softhsell-ul cumparat de mine cu 130 lei acum este 170 de lei, iar o geaca pe care am pus ochii atunci costa 220 de lei si acum costa 150 lei. Este bine de urmarit.
  • Livrarea dureaza in medie cam 2 saptamani si este gratuita la comenzi de peste o anumita suma (vad ca este schimbata de la zi la zi, insa in general este in jur de 150 lei).

Mai multe nu stiu ce v-as putea spune. Tocmai am mai plasat o comanda si urmeaza sa ma documentez putin cu privire la firmele de incaltamine de munte pe care le au ei in catalog sa vad cum imi fac cadou si vreo 2 perechi de adidasi.

puloverUpdate dupa al 2lea colet:

Am profitat de oferta de la produsele Pierre Cardin si am cumparat urmatoarele: 2 bluze, o camasa, o vesta si un tricou. Din pacate n-am avut timp sa fac poze, insa vin cu ele cat de repede.

As dori sa confirm ce ziceau colegii de mai jos cu micile defecte. La una din bluze am vazut niste cusaturi facute cam stramb INSA cel putin in cazul meu nu sunt vizibile decat daca te uiti foarte atent. Pe mine personal nu ma deranjeaza si mi s-a intamplat chiar si la magazine renumite..

Update dupa al 3lea colet:

adidasi kappa adidasi kappa

Update:

Ma simt dator sa revin cu un update. Primele comenzi del a fact cool au fost ok. Produsele au fost decente si originale.

Urmatoarele comenzi au fost dezastru. Bluze, tricouri de calitate foarte proasta. Cumparasm niste boxeri Lee Cooper care se decolorau, la modul ca m-am trezit cu fundul albastru. Cam aici s-a terminat aventura mea cu fact cool.

Daca vreti sa comandati ceva de la ei, va recomand sa mai cautati pareri si sa va informati bine. Eu nu va pot spune decat ca primele 3 comenzi au fost ok, dupa care “s-a terminat smecheria”. 🙂

Te-a ajutat articolul? Da-i o nota de la 1 la 10!
Loading...

79 pareri . Tu ce crezi despre magazinul FactCool?

    • IONUT

      FOARTE NASOALE,PE BUNE,MATERIAL FOARTE PROST, MANECI STRAMTE CU BUST LARG SI SCURT. E ULTIMA DATA CAND MAI COMAND DE PE ACEST SITE.

  1. Ana -Maria

    Buna seara. Am comandat si eu cateva produse si intre timp am citit cateva comentarii ffff dezamagitoare ex: matefial ff prost , cusaturi strambe, etc. Imi poate spune cineva care a comandat si primt k sant ok ? Deja sunt in ceata ????????????

  2. NICK

    Ana, produsele sunt originale. Asta e tot ce iti pot spune.
    Ca un anumite produs a unei anumite firme este confectionat din materiale nasoale se prea poate. Mi s-a intamplat si la Nike si la Reebook si la Puma.

    Eu pana acu’ am luat doar softshellu’ de care scriam in articol. Urmeaza sa-mi ajunga inca o comanda asptamana asta cu mai multe produse. Daca vrei, poti astepta si revin cu un comentariu si cu niste poze.

  3. Adi

    Eu sunt multumit de site 😉 am primit comanda dupa doua saptamani, dar e ok. Hainele pe care le-am cumpărat eu sunt făcute : Everlast – Bangladesh,Lee Cooper – Pakistan , Pierre Cardin -India 🙂 preturi înte 60 si 90 lei 🙂 mai sunt ațe netaiate 🙂 dar pentru mine nu sunt marea problema 🙂 Pa Pa 🙂

  4. Nonutza

    Buna seara! Imi puteti spune ce marime sa comand la ei, daca port 40? Am comandat o gecuta mi-e teama sa nu fiu dezamagita la cate comentarii negative am gasit pe facebook-ul site- ului.

    • NICK

      La mine s-au potrivit foarte bine marimile pe care le port de obicei.
      Daca nu au alte masuratori pe site, n-are rost sa incerci ceva. Cel mai probabil iti va fi buna marimea respectiva.

      Daca se intampla sa nu-ti vina sau sa nu-ti placa, nu-i rupe etichetele si trimite-o inapoi. Costa vreo 13 lei returul dar primesti banii inapoi sau un alta marime a produsului.

      Pe Facebook la ei e balamuc. In general oamenii sunt prea comozi sa se deranjeze sa zica ceva de bine, dar cand e de rau si de reprosat chestii care de multe ori sunt irelevante, au tot timpul din lume 🙂

  5. Ioana

    Buna! Vreau sa te intreb si eu ceva: imediat dupa ce trimiti comanda trebuie sa primesti vreun mail ca a fost procesata comanda sau nu e obligatoriu? Multumesc!

    • NICK

      Buna Ioana.
      Primesti 2 emailuri: unul imediat dupa ce ai facut comanda (unde poti vedea produsele comandate si cateva informatii despre livrare) si altul atunci cand ajunge comanda la curier in orasul tau si esti anuntata ca va fi livrata in 2 – 3 zile lucratoare.

  6. Ioana

    Multumesc pt raspuns! Ideea e ca am dat comanda, pe ecran a aparut mesajul “comanda procesata cu succes”, dar n-am primit niciun mail. Comanda am dat-o duminica.

    • NICK

      Asa ar trebui sa arate emailul despre care vorbeam mai sus.

      Verifica in folderul spam. Poate a ajuns acolo. Daca ti-a aparut mesajul de confirmare, comanda ta sigur aa ajuns la ei, deci nu te afecteaza cu nimic faptul ca n-ai primit emailul.

      Este posibil ca emailul de confirmare sa “se fi pierdut pe drum” din diferite motive. Comanda iti va ajunge sigur. Dureaza in jur de 10 zile.

  7. dana

    Buna ziua! Eram asa incantata la primele doua comenzi !Urmatoarele trei comenzi teapa mare am luat.Am comandat niste bluze, tricouri dupa ce le-am spalat s-au decolorat alta sa facut franjuri suptiat materialul.Daca asa sunt originalele de le Everlast….poate ma lamuresc functionarii de la OPC,niciodata ei nu raspund la telefonul afisat, factura in colet nu am avut niciodata.Am dat retur 2 bluze de vreo 10 zile, nici acum nu mi-a intrat in cont.Este cineva de aici care a sunat la telefonul afisat pe site si au raspuns?Sunt dezamagita total de ei.

    • Alecia

      Returul dureaza mai mult de 10 zile.

      Scrie-ne te rog ce si cum rezolvi pana la urma, sa stie si altii la ce sa se astepte in caz ca intampina aceeasi problema ca tine.

    • Pim

      In luna Ianuarie am facut si eu comanda de 5 produse, 3 pluovere si 2 veste. Materialul este de 2 lei la plovere, dupa ce le-am probat, le-am spalat exact cu scrie pe eticheta si le-am luat la purtare. 1 Donay si 2 Piere Cardin. Toate 3, dupa 2 ore de purtat, (ati citit bine, 2 ore) in masina, s-au scamosat grav. Pacat ca nu va pot pune niste poze sa le puteti vedea. Am dat mail la office si mi-au raspuns sa folosesc formularul de comanda pentru retur. In mail le-am povestit ce s-a intamplat, am atasat si pozele aferente.

      Am facut in tocmai cum mi-au zis in mail, adica am facut retur si abia azi…dupa 2 luni primesc un telefon de la ei si-mi spun ca nu pot sa le primeasca pentru ca nu au etichetele. Ce om normal la cap….poate pastra etichetele la niste produse pe care le spala, mai ales ca nu le-am purtat din ziua primirii. Le-am aruncat, evident. Va sugerez sa va ganditi de mai multe ori inainte sa cuimparati..sau cel mai bine…purtati-le cu eticheta o vreme (glumesc). Cert este ca am dat 150 lei pe nimic.

      Am factura si pozele si o sa depun o plangere si la OPC sa starpeasca teparii astia.

    • Anca Maria

      Salut Pim,
      Daca vrei, poti trimite pozele pe email la adresa de aici: alecia.ro/contact
      Le voi atasa comentariului tau astfel incat sa poata vedea cu totii despre ce este vorba.

    • dana

      Am rezolvat cu greu returnarea banilor am primit cu 32 lei mai putin..Calitatea materialelor este clar inferioara, nu trimit factura in colet, nu raspund niciodata la telefon,tabelul cu marimi nu este real.Teapa mare am luat,nu recomand.

  8. dodo

    Am comandat si eu doua bluze de la ei.
    livrare ok.
    problema e cu materialele din care sunt facute produsele.
    te cam taie transpiratia in ele si incepi sa mirosi cam ca in orice chinezarie ieftina.
    sincer am o stare de disconfort in ele. nu le-am inapoiat pentru ca nu sunt genul dar sincer nu cred sa mai comand vreodata de la ei.
    sa nu uit – nu am nicio bluza in casa sa se “creponeze” asa cand o scot din masina de spalat, culorile nu ies dar restul e dureros.

  9. Liliana Vasile

    Sotul meu a comandat la Fact Cool de doua ori. In ambele cazuri blugii 2XL aveau dimensiunile de la L, pentru ca nu-i asa, dau si tabelul cu marimi, pe care orice om inteligent il foloseste. Numai ei nu-l folosesc. OK. Prima data i-am dat tatalui meu cadou panatalonii, a doua oara, am returnat 3 perechi de blugi ( a crezut ca a fost o greseala prima data). Au etichetele, pentru ca doar i-a probat si a constatat ca nu ii sunt buni. Nici acum nu ne-au bagat banii in cont, nu raspund la telefon etc. Nu comandati nimic la ei ca va luati teapa!!!!!

  10. Marins22

    Am comandat de 3 ori produse de pe Factcool. Concluzia mea este că este ceva în neregulă cu produsele comandate, cel puțin în cazul meu. Mai exact am cumpărat de fiecare dată câte 4 tricouri și o jachetă (geacă). La tricouri am fost oarecum deranjat de multitudinea de aţe rămase “în plus”, ca să zic așa. Tricourile au fost mărcile Slazenger, P. Cardin și Lee Cooper și au avut
    toate aceste mici defecte, ceea ce mă face să cred că sunt fabricate în același loc!!!.

    La jachete a fost și mai rău: cusături aiurea (strâmbe sau unde nu trebuie) sau lipsă cusături și f. multe ațe netăiate, în condițiile în care vorbesc despre Lee Cooper și P. Cardin. De asemenea măsurile la haine sunt orientative, iar eu am avut ghinionul ca aceeași măsură să îmi fie mare, iar la următoarea comandă (dar altă marcă) să îmi fie mică. La telefon nu răspund niciodata, iar la email primești niște răspunsuri generice și inutile. Schimbarea unui produs durează cam o lună.

    Concluzia mea: nu recomand, sunt niște replici mai mult sau mai puțin reușite ale produselor originale sau produse originale cu defecte.

    • Alecia

      Sa ai termen de comparatie, iti recomand sa mergi in orice mall intr-un magazin Lee Cooper si arunci o privire asupra produselor de acolo.

      Un brand respectabil precum Lee Cooper nu va comercializa produse cu astfel de defecte.

      Concluzie: ce e prea ieftin sa fie adevarat, chaiar e prea ieftin sa fie adevarat 🙂

    • Marian N.

      Revin cu noi detalii despre produsele comandate de pe Factcool… În aprilie am făcut greșeala de a cumpăra 2 jachete mai groase de pe acest site. Nu am apucat să le port atunci, deja trecuse sezonul, însă acum, după doar 3 zile de purtat (timp în care nu am desfășurat activități ieșite din comun) am constatat că una din jachete, respectiv cea Lee Cooper, se deșiră într-un ritm alarmant. În mod incredibil, multe cusături se desfac extrem de ușor…

      Practic, pentru a o putea folosi în continuare ar trebui să o duc la în croitor să o coasă din nou…😭. Cu cealaltă jachetă, marca Pierre Cardin, situația este mai simplă… Eu toate hainele moi le spăl înainte de a le purta; după spălare (cu respectarea strictă a instrucțiunilor de pe etichetă!) haina și-a mărit considerabil dimensiunile…😥. Acum ar trebui să mă îngraș vreo 30 de kilograme pentru a o putea purta… Și cum am aproape 100 de kg, nu prea vreau să fac asta! Concluzia… o trage fiecare! Inspirație la cumpărături!

  11. Grigore

    Nu comandati de pe fashionsport,fashionsports,bravosports,factcool,sportswoomie etc ca sunt tepari cu produse contrafacute si sunt pe aceasi mana. Eu am dat comanda care cred ca ii pe drum dar no sa o platesc nu sunteti oblicati nu semnati nimic n-au decat sa-si duca coletu inapoi la sediu 😉

  12. Grigore

    Sunt pe aceeasi mana toate siturile ce le-am precizat preturi cam la fel produsele la fel etc si am gasit un articol ca is produse contrafacute etc uite aici http://stopspamromania.blogspot.ro/2015/02/spam-de-la-fashionsportsro.html 😉 Apoi am comandat un produs de pe urban x si am primit mesaj de la bravosport ca a ajuns coletul etc pai eu n-am comandat nimic de la ei. De ce am primit de la bravosport nu de la urban x ? si dupa ce am vazut mai bine S.C. Acid Love SRL(este aceesi de pe bravosports si urban x etc) Cel mai bine ii sa comanzi produsele de pe siturile originale ca sa nu ai grija ca is falsuri etc…oricum s-au dat de gol cu multe chestii.

  13. Dragos

    Are dreptate Grigore, sunt niste evzionisti ordinari. Comanda de pe sportsdirect.com si le vand cu cel putin 30% mai mult 😉 Comandati direct de la sursa sportsdirect.com 😉

    • Alecia

      Dragos, eu nu cred ca sunt de pe sportdirect 🙂
      Pe sportsdirect.com hainele sunt originale, fara doar si poate. Acolo sigur sunt originale!

      Pe factool din pacate vad ca exisista dubii mari cu privire la originalitatea lor….

  14. Dragos

    Alecia,
    Nu pot sa ma pronunt cu privire la calitatea produselor de pe factcool, nu am comandat de la ei, dar produse defecte gasesti peste tot. Si acum, ma uit pe etichetele tricourilor luate de pe sportsdirect: made in india (lee cooper) made in bangladesh (pierre cardain), deci orice se poate intampla …

    Dar oricum, fiecare produs de pe factcool are un cod, care, surprize surpize, apare si pe sportsdirect. Product code. acelasi cod, si colo si colo …

    dar faptul ca produsele sunt copiate la un nivel atat de mare, si mai ales, faptul ca vand si in alte tari, ma face totusi sa ma gandesc ca sunt un fel de “reprezentanta” a sportsdirect pe plan local. sau poate un distribuitor “neoficial”. Sau si mai bine…vad ca sunt prezenti in tari mai de mana a doua … poate aici arunca sportsdirect produse defecte/returnate … un fel de outlet…dar mai scump 🙂 nush, e o parere. dar colac peste pupaza, fac evaziune maxima, si sunt mult mai scumpi decat sportsdirect, deci, de ce deranjul? 🙂
    o seara buna!

    • Alecia

      Da, se prea poate sa ai dreptate 🙂
      Intre timp eu mi-am facut un cos cu ceva echipament de jogging pe sportsdirect.com. Revin cu cateva pareri dupa cei mi ajung, in caz ca intereseaza pe cineva.

      O seara frumoasa!

  15. Daniela

    Buna
    Nu e in ordine cu produsele si nici cu firma
    Marimile nu corespund,la telefon si mail nu raspund daca doresti sa schimbi marimea produsului taxeaza,deci mai bine va abtineti
    O zi excelenta

  16. Ana

    Si eu am comandat doua bluze barbati si au venit cu defecte, iar una dintre ele avea si marimea necorespunzatoare. Desi scria L, era de fapt XXL.

  17. Mihai

    Tocmai am primit si eu coletul comandat. Vreo 6 produse. Doresc sa returnez o parte din ele, 2 din cauza marimii si unul pentru ca are defecte. Formularul de returnare nu mi se pare clar. La telefon nu raspunde nimeni. Sa vad daca mai pot face ceva.

  18. Mihai

    Revin cu un update. Am completat formularul si a doua zi a si venit curierul sa ridice produsele pe care am dorit sa le schimb. Asadar surprinzator de rapid. Nu stiam ca trebuie sa scriu la observatii ca vreau sa le schimb produsele cu o marime mai mare. A durat cateva zile dar am fost contactat de cineva de pe numarul care e si pe site si am rezolvat. Tot ce trebuie sa fac e sa astept din nou 5-6 zile si sa platesc 13 lei pentru curier.

    • Alecia

      Da-ne mai multe detalii te rog 🙂
      Ce ai comandat, ce nu a fost in regula etc. Eu de exemplu mi-am comandat niste adidasi pentru alergat in urma cu cateva luni. Pot confirma ca sunt originali.

      Haideti sa oferim mai multe detalii cand tragem o concluzie in public. Poate astfel, cand tragem linie, stim de ce sa ne ferim.

  19. Irina

    Hello! Tocmai ce mi-a venit comanda de pe factcool. As fi vrut sa refuz comanda dupa ce am citit comentariile de aici, dar bine ca nu am facut-o :). Mi-am comandat o pereche de incaltari marca Jeffrey Campbell – foarte reduse pentru firma respectiva. Din fericire sunt originale! Arata foarte bine, nu au nici un defect, au venit in cutia lor originala specifica brandului. Pretul de pe cutie al ghetelor-140 lire, iar eu am dat 140 lei pe ele! Super afacere! Au ajuns cam intr-o saptamana cred. Eu sunt multumita si de produs si de livrare.
    In concluzie, recomand acest site cel putin pentru incaltaminte.

    O zi frumoasa tuturor!

    • Alecia

      Tare as vrea sa-mi dau seama cum este facuta selectia si in functie de ce trimit produse ok sau produse cu defecte sau contrafacute.

    • Alecia

      Se poate.
      Este posibil ca incaltamintea sa fie de pe sportsdirect.com. A fost o discutie pe tema asta, deoarece la foarte multe produse codurile din factcool corespund cu cele de pe sportsdirect.

      De pe sportdirects ne cumparam destul de des incaltaminte sport datorita preturilor foarte bune. Intotdeauna am primit produse originale.

  20. Stefan

    Am comandat si eu de la ei cateva produse ( lee cooper , J&J si pierre cardine ) , sunt destul de multumit ! Am factura la produse din UK ceea ce reprezinta un lucru bun si transportul prin GLS !

    Mare atentie la produsele care le luati sa nu fie 100% poliester ! Eu caut doar produse 90%+ cotton !

    Sunt foarte multe produse reduse si daca te uiti la detalii o sa se observe si calitatea !

    Multumesc

    • Alecia

      Aaa, ma gandeam ca este ceva in neregula cu cele de pe factcool in mod special.

      Legat de tricourile din poliester, eu le-am gasit chiar ok pentru alergat si sala. Pentru alte activitati cred ca ai dreptate, nu sunt cele mai comode.

  21. luca

    sal!
    acum cativa ani am primit de la un prieten care a fost in Franta, un tricou original Pierre Cardin (subliniez , original made in france). Cat credeti ca m-a tinut tricoul ? Aproape un an !!! Dupa prima spalare nu s-a decolorat, dar materialul a inceput sa se subtieze si dupa vreun an tot tricoul era numai gaurele !!!

    Deci problema nu este site-ul factcool , ci chiar firmele producatoare de astfel de porcarii cu pretentii de haine de firma. Pai scuzati-ma, am avut tricouri cumparate cu 15 lei care m-au tinut mult mai mult de 1 an !

    oricum cand vine vorba sa-mi cumpar ceva de firma ma gandesc de 2x inainte sa scot banii din buzunar .

    • Alecia

      Depinde acum si de cate ori a fost purtat/spalat intr-un an 🙂
      Si in conditiile in care a fost purtat. Am avut de exemplu un tricou negru Kappa cumparat din Hervis. Foarte frumos, material bun si toate cele. Cum mi-a placut foarte mult, n-am mai tinut cont ca nu este o idee buna sa-l port cand e soare si in cateva luni s-a decolorat destul de urat.

      Nu pot da vina pe Kappa sau pe magazin, cand vina este in totalitate a mea si probabil orice marca de tricou as fi purtat, daca era negru, se decolora la fel 🙂

  22. Catalin

    Nu recomand nimănui factcool!! Produsele sunt de o calitate foarte proasta, iar dacă le returnezi si vrei banii inapoi , te trezești ca iti inapoiaza în jur de jumatate din suma platita.
    Factcool = mare teapa

    • Alecia

      Catalin, in mod normal nu aprob comentariile care nu sunt insotite si de niste explciatii.
      Am vrea sa stim si noi exact ce ai patit, sa stim de ce sa ne ferim. De asemenea, as vrea sa stiu daca procesul de recuperare al banilor a decurs altfel decat cum este precizat in termenii si conditiile de pe siteul lor.

    • Robert

      Frate hainele nu sunt contrafăcute sunt doar colecti vechii de afară reduse…..sau cu mici defecte de fabricație….mărimile nu se potrivesc pt k fiecare au calapodul sau croiala lor daia trebuiesc probate ….si in magazin dacă te duci nu se potrivesc de fiecare dată depinde de model

  23. cherrygirl

    Am comandat 2 perechi de jeansi Lee Cooper si Levi’s si o pereche de espadrile. Marimile mi se potrivesc, doar la o pereche de jeansi un pic mi-s largi in zona posteriorului dar ii pot modifica la croitoreasa daca ma deranjeaza. Nu am vazut modelele originale deci mi-e greu sa zic daca sunt sau nu, sincer la 70RON perechea e ok si daca nu sunt, si in piata sunt mai scumpi si nu au eticheta levis 😁

    Tata a comandat trei tricouri dar din pacate toate sunt enorme, ca niste corturi arata, desi a comandat marimea ce o poarta in C&A si altele din mall. Tabelul de marimi de la ei pe site nu i s-a potrivit, el fiind mic in piept si cu un pic de investitie pe burta. 😊

    • Alecia

      Investitie pe burta, haha :))

      Legat de marimi la Lee Cooper, Nike, Adidas si Karrimor pot confirma ca marimile se potrivesc cu cele pe care le gasim in magazinele cunoscute de la noi.

  24. Doresc sa va spun tuturor celor care va ocupati de acest magazin online https://ro.factcool.com/ ca imi pare sincer rau ca am comandat de pe site-ul vostru.Cred ca nu am mai intalnit magazin online mai slab ca voi. Aveti niste angajati care habar nu au sa trateze clientii.
    Acest site care se vinde ca magazin online serios este de fapt o mare bataie de cap!Am comandat acum o luna de zile 2 produse de imbracaminte, un hanorac barbatesc si un fes.Au venit foarte tarziu, dupa vreo 10 zile si am constatat ca hanoracul era mare. Am apelat la formularul de schimbare produs de pe site-ul lor si in doua zile a venit curierul.Dupa vreo saptamana, ma suna de la aceasta firma FACTCOOL sa ma informeze ca au pierdut link-ul cu comanda mea de schimbat si ca este necesar sa dau comanda din nou pe site-ul lor si sa mentionez la comentarii ca este un schimb de produse , iar eu voi plati doar diferenta.
    Bineinteles ca nu a fost asa si produsul meu a venit cu suma integrala de platit si nu l-am putut lua de la curier. Am sunat la ei, iar dupa vreo 30 min de ascultat robotul, am vorbit cu cineva de la ei si mi-a spus ca imi vor returna banii de pe prdus in cont. Astazi am mers la banca si in loc de 61 lei, mi-au oprit 13 lei, taxe de transport pentru greselile lor.

    Feriti-va sa mai cumparati de la acesti oameni!Serviciile lor si departamantul relatiilor cu clientii lasa de dorit!!!

  25. CristiMg

    Am cumparat 2 tricouri Pierre Cardin ,eu am fost multumit calitate /ambalaj/marime/etichete ce pareau originale cu pretul in lire/livrare 7 zile .Dar m-ati speriat acum cu comenturile negative ,am comandat 3 plovere ,fara sa citesc in prealabil nimic despre ei.Sper sa fie bine ,sunt deja platite prin paypal

  26. CristiMg

    UP DATE
    Am primit comanda 3 plovere (facuta 27/11/2016 20:22:33-primita 6/12/2016 18:30) produsele sunt super ok estetic/ambalaj/calitate/potrivire marime/curierul ok.Fiti mai atenti la ce marimi purtati si comandati .
    Comentati si cand lucrurile sunt ok nu numai cand sunt negative!

  27. spank the robot

    Salut!
    Sunt la a 2 a comanda de pe fact cool. Prima comanda a fost cu niste perechi de incaltari, am scris si mai sus- Jeffrey Campbell, care au fost super ok. Acum tot incaltari mi-am comandat, tot JC, insa abia am plasat comanda, astept sa imi ajunga si revin cu review.
    Sa aveti un an nou minunat! 🙂

  28. Silvy

    Salut. In data de 24 dec. am comandat o geaca, din greseala insa a dat o adresa de mail inactiva pe care nu mai pot intra. deci nu stiu nici nr comenzii nici nimic. este vreo sansa sa imi vina coletul?

  29. Ina

    Bună.
    Si eu am facut vreo 4 comenzi pe acest site, acum urmeaza sa ajunga urmatoarea comanda. Sunt multumita de calitatea produselor. Am comandat pentru sotul meu 3 pulovere Pierre Cradin, unul dintre ele deja il are de un an de zile si nu are nici urma sa fie scamosat sau sa se largeasca materialul cum mai citesc pe aici.
    Eu una sunt multumita si o sa comand in continuare de la ei.
    Aaa…mi-am comandat anul trecut si mie un hanorac Lee Cooper si sunt f multumita, este in stare buna si acum. Si sincer nici nu ma intereseaza prea mult originalitatea lor, atat timp cat sunt ok si ne simtim bine in ele.
    In concuzie, comandati cu incredere!

  30. Carmen

    O mare Teapa .Am comandat un palton care costa 453 RON .arata HOROR.Am încercat sa fac returul ieri .Inca nu am primit răspuns de la nimeni .Exista oare vreo adresa de email ? A ai pățit cineva sa nu mai primească banii înapoi ?

    • Alecia

      Dureaza cateva zile pana primesti raspuns. N-am auzit sa nu accepte returul. Ai putina rabdare si vezi ca dupa ce trimiti produsul, dureaza destul de mult pana iti trimit banii in cont insa ti-i trimit.

  31. Seb

    Nici eu nu am cuvinte de lauda asupra lor.

    Am făcut acu 1 an de zile aprox o comanda de 4 produse din care 2 am fost bune și 2 le-am vândut mai departe pt ca nu erau le mărimea mea.

    Dar în noiembrie am comandat 5 tricouri din care doar 1 mi-a plăcut. Restul parca erau pijamale. Am făcut retur ai am solicitat banii înapoi. Pe site scrie ca în max 48 h de la cererea returnării va venii curierul. Pe naiba, a venit după 8 zile lucrătoare(ca și scuza le dau sărbătorile de iarna). După 3 săptămâni le-am trimis un mail pt ca nu știam nimic de colet. Mi-ar răspuns ca având sediul în Slovacia durează mult pana ajunge la ei. A trecut o luna și câteva zile pana azi când mi-am primit banii. Prima data am fost mințit ca banii s-au trimis pe data de 5 ian. , după ce am cerut dovada plății au spus ca a fost o eroare și ca nu s-au putut trimite. Azi când i-am amenințat telefonic și în scris ca fac plângere la ANPC mi i-au virat în 2 ore… niște escroci pe care am sa ii evit de acum încolo. Scuze dacă am plictisit pe cineva😑

  32. spank the robot

    Salut! Am uitat sa revin cu detalii. Mi-a ajuns comanda pt incaltaminte de pe fact cool, niste creepers Jeffrey Campbell. Foarte ok, marimea ok, totul ok. Multumita.

  33. Robert

    Eu mi-am luat o geak si sunt mulțumit de ea….produsele nu sunt contrafăcute sunt colecti vechii reduse ….pt k afara se fac reduceri ….daia durează si atât de mult până ti le aduc

  34. Andrei Bogdan

    Nu va bateti capul, toate sunt CLONE, venite de pe sportsdirect.com
    Mergeti cu un Lee Cooper comandat de pe factcool, strops, etc intr-un magazin Lee cooper, si va vor explica simplu ca sunt false – nu au timbru pe eticheta, etc…

  35. Roxana

    Am comandat de la ei un pullover Lee Cooper barbatesc care s-a umplut de scame de la prima spalare, ma indoiesc ca este original. Nu se poate sa fie atat de proaste. Nu voi mai comanda cu siguranta, mai bine urmaresc reducerile din magazinele de la mall.

  36. adrian

    in timp, am comandat pe acest site o gramada;tricouri,camasi,cardigan,geci de primavara,toamna,iarna,boxeri,pantofi,adidas,pantaloni trening,ciorapi…lee cooper,soviet,pierre cardin,lonsdale,everlast,donnay,fabric…eu unul sunt multumit de calitate si promtitudine.

  37. Stefania

    Mare teapa ….primele 2 comenzi au fost ok, iar a treia o mare teapa . Am returnat tot si din fericire mi-am luat banutii inapoi. Nu recomand!

  38. NICOLAE MUTULIGA

    Am incercat sa transmit o comanda dar fara succes. La rubrica “Tara” am scris “Romania”. Apasand in spatiul pentru transmitere , aceasta rubrica a fost stearsa si a aparut scris mai jos , cu rosu , ca rubrica nu a fost completeta. Am incercat si cu majuscule dar rezultatul a fost acelas. Va rog sa-mi transmiteti lamuriri pe e-mail. Multumesc!

  39. Norin Posmag

    Buna Ziua!Am comandat si eu un tricou…surpriza,marimile lor,afisate,sunt total eronate!Sigur,scrie ca sunt cele din Marea Britanie,insa,atata timp cat sunt stipulate in cm,ar trebui sa fie in concordanta cu realitatea.Poate la englezi,cm are o alta dimensiune!? Am comandat marimea”M”care,e cu vreo 2 numere mai mare.Cred ca ar trebui sa specifice in subsolul paginii,indicatia de a comanda o masura mai mica.Nu cred ca e prea greu,daca exista interes.

  40. Andrei

    Am comandat si eu 3 tricouri piere cardin mărimea M. Este cineva care si a luat aceeași mărime si care îmi poate spune că îi sunt bune?

  41. Daniel Marian

    Am plasat mai multe comenzi pe site-ul lor, şi livrarea a fost foarte .
    Tricouri polo Pierre Cardin şi Slazinger blue jeans Firetrap şi încălțăminte sport Original Penguin. Toate au corespuns atât ca dimensiuni cât şi calitativ.
    Personal, până în prezent, nu am ce reprpşuri să fac.
    Recomand mare atenție la mărimi. Orientați-vă după haine pe care deja le purtați.

Scrie un comentariu sau o intrebare: