Gimnastica Faciala

Gimnastica faciala este un mijloc sigur de mentinere a tonicitatii muschilor fetei, de destindere a lor si, implicit de intarziere a formarii ridurilor. De asemenea, gimnastica faciala este un mod de a lupta contra depunerilor celulitice care dau fetei aspectul de imbatranire mai devreme decat ar trebui. Ideal este ca mimogimnastica sa fie facuta preventiv. Dupa inceperea procesului de imbatranire a fetei, gimnastica faciala are numai efecte de ameliorare.

Inainte de a executa miscari de mimogimnastica, se demachiaza fata si gatul si se aplica un strat de creme adecvata naturii tenului. Miscarile se executa cu intensitate, dar fara violenta si fara graba, riscul fiind de a obtine efecte nedorite. Dimineata, gimnastica faciala pune sangele in miscare si invioreaza fata; seara, efectul este de destindere.

Exercitii contra barbiei duble

1. Intindeti barbia inainte, fara sa miscati gatul, incet, dar cu putere, ca si cum ati avea in fata un obstacol de impins.
2. Asezati palma pe barbie si impingeti-o inainte cu u barbia. Palma trebuie sa opuna rezistenta.
3. Avansati buza inferioara si barbia atat cat este posibil.
4. Aplecati capul pe spate si intindeti inainte buza inferioara si barbia. Stati in aceasta pozitie numarand pana la 25.
5. Inclinati capul pe spate, asezati pumnul strans sub barbie. Incercati sa impingeti in jos pumnul care opune rezistenta.

Exercitii pentru muschii obrazului si ai barbiei

1. Ridicati capul si rasuciti-l spre dreapta, intindeti si buzele spre dreapta, asa cum fac barbatii cand se barbieresc pe obrazul stang.
2. Apasati palmele pe obraji, ca sa opuna rezistenta. Cu buzele lipite, suradeti pana la urechi, apoi tuguiati buzele ca si cum ati fluiera.
3. Pronuntati rar si apasat, alternativ literele o si i.
4. Masticati constiincios alimentele; va veti tonifia muschii fetei si veti evita multe boli de stomac.

Exercitii  contra ridurilor de pe frunte

1. Asezati palmele pe frunte cu degetele in sus, iar cu ochii deschisi incercati sa ridicati fruntea si sprancenele, in timp ce palmele opun rezistenta. Numarati pana la 10.
2. In aceeasi pozitie inchideti ochii, coborati fruntea si sprancenele.

1 parere . Tu ce crezi ?

  1. Pingback: Ingrijirea buzelor

Scrie un comentariu sau o intrebare: