Fructele si legumele ingrasa?

Am vazut prin comentarii foarte multe intrebari cu  privire la continutul de grasime si calorii al anumitor  fructe si legume, lucru care m-a inspirat in redactarea unui nou articol care sper eu ca va rezolva aceasta dilema. Exista idei preconcepute conform carora unele fructe si legume  ingrasa foarte tare pentru ca au un continut ridicat de grasimi, iar altele slabesc ca prin miracol. Haideti sa elucidam acest mister. Sa le luam pe rand:

Bananele. Este cunocut faptul ca in orice cura de slabire trebuie sa evitam bananele, deoarece acestea ingrasa foarte tare. Ideea  este ca aceste fructe sunt hranitoare si foarte sanatoase, iar continutul de grasimi este extrem de scazut. Pe langa aceasta, au o cantitate mare de potasiu care promoveaza cresterea masei musculare si pierderea de grasime astfel. Asadar, faptul ca bananele ingrasa este doar un mit, ba mai mult de atat exista chiar si o dieta de slabire cu banane pe care v-o recomand.

fructe-si-legumeMerele. Merele nu contin absolut deloc grasime si contin un numar foarte scazut de calorii. Pentru a vedea compozitia unui mar va recomand articolul “cate calorii are un mar?“. Pot induce senzatia de foame, dar ele nu ingrasa. Sunt recomandate in orice cura de slabire iar pe deasupra sunt o sursa foarte buna de Vitamina C.

Mango. La fel  ca bananele, mango in sine nu contine grasimi deci nu ingrasa, ba chiar este foarte hranitor si este foate bine sa il consumati in diminetile de vara alaturi de un fresh. Eu personal consider util mango in curele de slabire deoarece va va oferi acea senzatie de satietate care va va ajuta sa va stapaniti poftele si sa mancati mai putin.

Capsunile. Sunt niste fructe extraordinare de  sezon si iar sfatul meu este sale  consumati cu toata increderea chiar si atunci cand sunteti la cura de slabire. Capsunile sunt foarte  bogate in antioxidanti, sunt sanatoase, deosebit de gustoase si au foarte putin calorii.

Cartofii. Cartofii pot ingrasa sau pot ajuta la slabire, insa acest lucru  depinde de modalitatea de preparare. Prajiti bineinteles ca ingrasa, insa fierti sau copti pot ajuta la pierderea in greutate, datorita faptul ca nu contin grasimi. Luati in considerare si faptul ca prajiti pot fi destul de periculosi pentru sanatate.

Fasolea. Exista cateva tipuri principale de fasole; boabe, neagra, de Lima si altele, insa nu contin grasimi si se afla in topul legumelor care va ajuta sa castigati masa musculara. Fasolea este de asemenea o sursa foarte buna de proteina vegetala.

Fructe si legume in cura de slabire

Ca o concluzie, va recomand sa mancati legume si fructe fara teama de continutul lor de grasimi, deoarece grasimile si caloriile pe care acestea le contin sunt foarte putine, in schimb contin foarte multe vitamine de care in cura de slabire cu siguranta veti avea nevoie.

Scrie un comentariu sau o intrebare: