Exercitiile cardio te scapa kilogramele in plus

Exercitiile cardio, acele exercitii de care auzim la orice pas care implica activitatea unei game largi de muschi, accelereaza pulsul si-l mentin crescut pe toata perioada executarii lor. Exercitiile cardio sunt recomandate pentru mentinerea unui corp sanatos, intaresc inima si sistemul circulator, previn aparitia hipertensiunii arteriale si riscurile altor boli cardiovasculare, cresc capacitatea pulmonara, dar in acelasi timp sunt recomandate in timpul curelorde slabire, deoarece dupa cum probabil stiti deja acestea vor accelera arderea grasimilor.

Exercitiile cardio sunt prezente in programele din salile de fitness, dar se pot realiza cu succes fie in aer liber, fie acasa. voi enumera in continuare cateva dintre cele mai indicate exercitii de acest gen, care te fac sa transpiri, sa invingi kilogramele in plus, sa-ti tonifici pielea, sa te simti agera dar si sanatoasa.

Alergatul – fie ca alergi in aer liber, cand vremea si locul iti permit, fie ca o faci in sala de fitness sau chiar acasa utilizand banda de alergare, fie acasa pe loc, alergatul este cel mai eficient exercitiu cardio, care pune in miscare aproape toate grupele musculare, Veti arde calorii, tonifia muschii din partea inferioara a corpului si va veti intari si musculatura inimii. Este recomandat sa alergati intre 15-30 minute de alergat pe zi, de cel putin trei ori pe saptamana.

 

Mersul pe bicicleta – daca nu aveti deja o bicilete pentru a iesi la plimbare in aer liber, puteti opta pentru o bicicleta medicinala, statica, pe care o puteti gasi in orice sala  de fitness sau de ce nu o puteti cumpara sa o aveti acasa (preturile sunt destul de mici). Daca vrei sa-ti intaresti musculatura picioarelor alege sa pedalezi la o treapta mai ridicata, pentru a transpira si a arde cat mai multe grasimi. Alege o treapta inferioara si pedaleaza alert cam 20-30 minute/ zi, de 2-3 ori pe saptamana. In 30 minute de pedalat alert, poti arde pana la 500 calorii, lucru care zic eu ca este decent.

 

Saritul corzii – un exercitiu la fel de alert ca si alergatul care pune in miscare muschii picioarelor, fesierii, dorsalii, abdominalii dar  si cei ai bratelor. Daca nu mergi la sala sau din diverse motive nu doresti sa practici saritul cu coarda in parc (unde o fac eu de exemplu), o poti face acasa fara nici un fel de probleme. Aceleasi 20-30 minute in combinari de sarituri pe amblele picioare si alternative.


exercitii-cardioAerobicul – 30-40 minute de miscare constanta la sala cu siguranta te va face sa-ti storci tricoul la final, sa pierzi cu usurinta din kilogramele care te apasasi sa-ti  imbunatatesti  sistemul imunitar. Daca nu ai timp sau posibilitate sa ajungi la sala realizeaza acasa un playlist cu 10 piese preferate si alerte si danseaza fara oprire, rezultatul va fi cel scontat si o poti face chiar in intimitatea camerei tale.

 

Inotul – stimuleaza circulatia sangvina, iar 30 minute de inot te ajuta sa arzi pana la 400 calorii.  Inotul este unul dintre cele mai recomandate si mai sanatoase sporturi. Din pacate nu e foarte accesibil multora dintre noi, iar abonamentele la bazin consta destul de mult insa pentru cei care au totusi ocazia si isi permit este o alternativa foarte buna si unul dintre cele mai bune exercitii cardio.

 

Ski – la fel de indicat in arderea caloriilor, la fel de benefice cele 30 minute de ski pentru intreg sistemul cardiovascular. Cand nu ne este la indemana, la sala de fitness, Cross Country Sky inlocuieste cu succes partia, tot timpul anului. Chiar daca nu are acelasi farmec, este la fel de eficient si merita practicat macar o data pe saptamana.

3 pareri . Tu ce crezi ?

  1. Pingback: Cele mai bune exerciti de slabit fara antrenor?

  2. Pingback: 5 motive pentru a te apuca de un sport

Scrie un comentariu sau o intrebare: