Exercitii pentru antebrat

Foarte multe persoane nu lucreaza antebratele si gandesc ca ele se vor “antreana singure” in timp ce lucreaza alte grupe musculare cum ar fi bicepsul sau spatele. Ei bine, pe de o parte acest lucru este corect insa daca vreti sa obtineti o oarecare performanta adica un antebrat putin mai mare si frumos definit ar cam trebui sa il lucrati macar o data la doua saptamani. Stiu, sunt foarte putin exercitii pentru antebrat, iar cele care sunt sunt destul de incomode insa nu avem ce face, nu intotdeauna ce e bine ne si place, corect?

Haideti sa trecem la treaba si sa vorbim despre 4 exercitii pentru antebrat:

1. Extensia palmelor pe antebrate

Din sezut pe o banca, tineti o bara cu priza de tip pronatie si o distanta medie intre palme (distanta medie inseamna cat sa aveti o indemanare buna). Daca nu stiti ce inseamna priza de tip pronatie, ganditi-va ca degetele de la maini vor trebui sa fie orientate in jos, precum in imaginea de alaturi. Incheiturile trebuie sa fie sprijinite de genunchi iar miscarea trebuie sa fie usoara. In general acest exercitiu se lucreaza destul de bine si poate fi lucrat separat pe fiecare brat ci gantera.

2. Flexia palmelor pe antebrate

In imaginea din drepta se utilizeaza o bara insa eu recomand acest exercitiu sa fie utilizat pe cate o mana cu gantera. Motivul este acela ca lucrand separat cate o mana va puteti concentra mai bine si de ce nu veti putea utiliza greutati mai mari iar la ultimele repetari va veti putea ajuta cu cealalta mana.

Bineinteles, le puteti varia si chiar va recomand sa le variati. O luna faceti cu bara, urmatoarea luna faceti cu gantera si tot asa. In mare miscarea exercitiului este la fel ca la primul singura diferenta fiind aceea ca aici priza va fi de tip supinatie.

3.  Flexia palmelor pe antebrate din picioare

Nu stiu altora, insa mie acesta mi se pare  cel mai dificil si incomod  dintre toate exercitiile pentru antebrat. Ideea lui este asa: tineti bara la spate cu priza de tip pronatie, sprijiniti antebratele pe cat posibil de muschii fesieri si flexati incheitura astfel incat muschii antebratului sa se contracte.

In permanenta genunchii vor fi flexati. Nu veti putea lucra cu greutati foarte mari mai ales daca sunteti la inceput de aceea va recomand sa va limitati la cat puteti ridica pentru a executa exercitiul corect.

4.  Flexia antebratelor pe brate la banca Larry Scott

Din pacate pentru acest exercitiu nu am nici o imagine insa este destul de usor sa va imaginati cum se face. Din sezut sau picioare la banca Scott, tineti incheitura pe ea, gantera in mana cu priza pronatie sau supinatie si flexati antebratul pe brat. Este un exercitiu similar cu cel de la punctul 2 sau 3 si lucrat corect se poate dovedi a fi foarte bun.

Cam astea ar fi 4 dintre cele mai bun exercitii pentru antebrat. Va recomand sa gasiti cel putin o data la 2 saptamani 20 de minute in care sa efectuati aceste exercitii pentru antebrat pentru ca este pacat sa nu beneficiati si de avantajele dezvoltarii acestei grupe musculare cand aveti ocazia. Daca mai stiti alte exercitii pentru antebrat improvizate sau nu va invit sa lasati un comentariu. Mult succes!

Scrie un comentariu sau o intrebare: