Exercitii pentru abdomen acasa

Foarte multe persoane doresc sa faca miscare insa timpul nu le permite sa mearga la o sala de forta dotata cu aparatura de ultima generatie care sa le permita sa isi lucreze si modeleze corpul dupa cum doresc. Din aceste motiv am decis sa fac o lista cu exercitii pentru abdomen care pot fi facute acasa si care va pot ajuta sa ajungeti la forma pe care o visati.

1.  Crunch

Din pozitia intins pe spate, ridicati genunchii astfel incat sa fie indoiti, iar talpile sa fie asezate pe podea. Tineti mainile dupa cap si ridicati bustul si genunchii in acelasi timp pana cand atingeti coastele cu coatele. Este un exercitiu destul de complicat, la modul ca va trebui sa exersati destul de mult pana veti reusi sa il efectuati corect. Singurul lucru care vreau sa il spun este sa va concentrati pe calitatea efectuarii exercitiilor ci nu pe cantitate.

2. Ridicari ale picioarelor sau genunchilor

Din pozitia culcat pe spate, tineti mainile dupa cap (ar fi ideal sa stati cu capul orientat langa marginea patului sau orice altceva de care va puteti prinde cu mainile) si ridicati usor picioarele in sus pana formati un unghi de 90 de grade. Este important ca pe durata executiei acestui exercitiu pentru abdomen sa nu indoiti picioarele. Chiar daca nu veti reusi de la prina sedinta, cu siguranta pe parcurs va veti da drumul la mobilitate.

3.  Ridicari ale bustului

Acesta cred ca este unul dintre cele mai comune exercitii pentru abdomen acasa. Puneti picioarele langa marginea patului sau langa un dulap astfel incat sa va puteti sprijini. Mainile vor fi tinute dupa cap. Ridicati bustul usor, facand o miscarea in forma de C. Pentru a menaja coloana vertebrala miscarea la acest exercitiu trebuie sa fie doar pe traiectoria in care muschii abdominali lucreaza (nu are nici un sens sa faceti miscarea completa).

Acestea ar fi 3 dintre cele mai bune exercitii pentru abdomen care pot fi facute acasa. Bineinteles, mai sunt si altele despre care o sa vorbim intr-un alt articol.

3 pareri . Tu ce crezi ?

  1. Francezu

    cand puneti si alte exercitii pentru abdomen care pot fi facute acasa? astea 3 le fac deja de cateva luni de zile, as vrea sa le mai schimb 🙂

  2. BunaFetelor

    tot acasa se mai pot face flexii ale trunchiului din picioare cu o greutate in mana. nu trebuie sa aveti neaparat gantere, puteti folosi o sticla umpluta cu apa sau cu nisip sau chiar o galeata de apa de 5 sau 10 litri. e mai bine o galeata de apa ca vat veti concentra mai mult sa faceti miscarea corect pentru a nu varsa apa pe jos 😀

Scrie un comentariu sau o intrebare: