Exercitii de fitness pentru slabire

Pentru ca o dieta sau orice incercare de a slabi sa aiba succes, este esential sa fie insotita de exercitii de fitness. Acestea tonifica organismul, il intaresc si ajuta corpul la a se adapta la noua greautate corporala. Exercitiile de fitness tonifica pielea si muschii, ard grasimi si dau o stare generala de bine.

Totusi, pentru a putea face exercitii in siguranta si pentru ca acestea sa functioneze, este important de ales exercitiile potrivite si de a intelege ca pentru a fi bun la un anume sport, ai nevoie de viteaza rapida de reactie, agilitate, echilibru, coordonare si putere.

Majoritatea antrenorilor sugereaza sa incepi gradual si sa avansezi treptat. Daca esti intr-o conditie fizica necorespunzatoare sau daca ai suferit de vreo boala sau probleme de sanatate de pe urma carora inca te recuperezi, consulta-ti doctorul inainte de a incepe orice regim de exercitii de fitness. Asigura-te ca porti hainele corecte si ca ai un echipament adecvat de protectie.

Alege o forma de exercitii fizice pe care o poti practica frecvent si care iti place. Poti sa combini de asemenea tipurile de exercitii pe care le practici, pentru o tonifiere uniforma a corpului. Aminteste-ti ca pentru a ajunge in forma ai nevoie de cateva saptamani sau luni. Este usor sa devii frustrata sau sa renunti, dar insista. Ar trebui sa observi rezultate evidente intre 6 si 8 saptamani.

  1. Prima faza: obisnuieste-ti corpul cu nivele moderate frecvente de activitate pentru prima perioada, intre 4 si 6 saptamani. Exercitiile tale ar trebuie sa includa intinderi si o incalzire usoara, activitate aerobica de tip continuu, cateva exercitii de tonifiere si apoi o relaxare dupa. Pentru a vedea rezultatele ai nevoie sa faci suficiente exercitii de fitness pentru a-ti creste ritmul cardiac (catre valori cuprinse intre 60-70% din maximul posibil) si pentru a respira mai puternic.
  2. Cresterea nivelului de efort: creste nivelul activitatii treptat la fiecare 2 saptamani. Corpul tau se adapteaza exercitiilor, asa ca ai nevoie sa il fortezi un pic mai mult pentru a continua sa obtii rezultate. Creste durata antrenamentelor sau intensitatea lor
  3. Mentinerea nivelului: dupa aproximativ 6 luni, o persoana obisnuita atinge nivelul de exercitii de fitness la care este multumita si decide sa il mentine. Daca te antrenezi cu scop sportiv sau pentru competitii, probabil va fi nevoie sa continui sa iti cresti nivelul de efort pentru mai mult timp.

Tu ce exercitii faci in cura de slabire? Care crezi ca sunt cele mai eficiente?

Scrie un comentariu sau o intrebare: