Dieta de toamna

Suntem siguri ca ati auzit pana acum vorbindu-se despre dieta de toamna. Dieta de toamna, desi la primul auz pare a fi ceva foarte complicat este de fapt una dintre cele mai simple diete. Ea consta in schimbarea alimentatiei pe o perioada de 2 – 3 saptamani sau chiar 1 luna, astfel incat marea parte a ei sa fie formata din fructe si legume. Va puteti da seama din start ca va fi o dieta excelenta ce va actiona atat asupra kilogramelor in plus cat si asupra sistemului imunitar, facandu-l mai puternic.

Ce alimente se folosesc in dieta de toamna?

Dupa numele dietei este foarte usor de realizat faptul ca alimentele folosite vor fi fructe si legume de sezon. Dintre legume putem aminti: conopida, broccoli, varza, cartofi, ciuperci, vinete si multe altele, iar dintre fructe putem aminti merele, nucile, prunele, perele, stugurii sau gutuile care sunt adevarate surse de vitamine.

Dieta de toamna poate fi folosita in mai multe scopuri (slabire, detoxifiere, vitaminizare etc), in functie ne nevoile fiecarei persoane in parte. Pentru a slabi cu ajutorul dietei de toamna este nevoie sa ca dieta dumneavoastra zilnica sa fie formata din 5 portii de legume si 4 portii de fructe. Fructele pot fi si este recomandat sa le consumati proaspete crude sau sub forma de sucuri, sucurile fiind recomandate in special dimineata, iar legumele pot fi gatite la cuptor, fierte in abur sau de ce nu, consumate crude.

Micul dejun trebuie sa fie format din sucuri de fructe si legume.

Pranzul va fi format din legume (crude sau fierte).

Seara este recomandat a se consuma salate de fructe si legume deoarece sunt foarte usor de digerat pentru stomac.

Ponturi si informatii despre dieta de toamna

Ca in orice alta dieta, pentru a avea success trebuie sa fiti constanti si sa nu faceti sub nici o forma excese sau sa consumati alimente interzise pe parcursul ei. Aveti grija ca fructele si legumele consumate sa fie proaspete si de calitate superioara.

Puneti-va imaginatia la contributie si variati meniul in asa fel incat in fiecare zi sa mancati ceva diferit. Consumati cel putin 2 litri de apa zilnic, iar pentru rezultate exceptionale este va recomandam ca intotdeauna sa faceti exercitii fizice de cel putin 3 ori pe saptamana.

Pentru aceia dintre voi care se intreaba cate kilograme se poate slabit cu dieta de toamna, raspunsul este intre 3 si 5 kilograme.

1 parere . Tu ce crezi ?

  1. Pingback: Dovlecelul amarui – tratament pentru diabet

Scrie un comentariu sau o intrebare: