Dieta de 3 zile

Exista mai multe versiuni pentru dieta de 3 zile care circula pe internet sau prin cartile de nutritie si toate vin cu promisiunea de a aduce pierderi semnificative in greutate celor care le tin in doar 3 zile. Exista mai multe variante ale acestei diete si in materie de alimentele e pot fi consumate, una dintre ele chiar impunand sa se bea apa doar in prima zi, iar in urmatoarele zile sa se manance fructe, legume si sa se bea doar suc de legume.

Cea mai des intalnita si cea mai sanatoasa si eficienta dieta de 3 zile, este cea bazata pe un plan alimentar si care incurajeza a se manca cele 3 mese principale. Bineinteles, spre deosebire de alte versiuni de dieta de 3 zile, in aceasta este premis sa beti apa ori de cate ori simtiti nevoia. Acum ca am trecut peste descrierea generala a dietei de 3 zile, haideti sa vedem cum arata planul acesteia pe zile.

Dieta de 3 zile – Plan & Meniu

Ziua 1

Mic dejun: ceai negru sau cafea, ½ grepfruit, 1 felie de paine prajita cu 1 luingura de unt de arahide. In unele versiuni ale dietei veti putea intalni la micul dejun si recomandarea de a se folosi indulcitori artificiali pentru cafea si un suc de grepfruit, insa ramane la latitudinea dumneavoastra.

Pranz: ½ cana de ton, 1 bucata de paine uscata, 1 ceasca de cafea negra sau ceai negru.

Cina: 150 grame de carne macra (slaba), 1 cana de fasole verde, 1 morcov, 1 mar, si 1 ceasca de inghetata de vanilie.

Ziua 2

Mic dejun: 1 ou, 1 felie de paine uscata, ½ banana, cafea sau ceai negru. Daca simtiti nevoia indulciti ceaiul si cafeaua cu indulcitori artificiali insa de preferat este sa nu o faceti. De asemenea, daca simtiti ca cele mancate nu sunt suficiente puteti manca o banana intreaga, nu doar jumatate.

Pranz: 1 cana de branza de vaca si 6 biscuiti. Optati pentru biscuiti sarati.

Cina: 1 cupa de brocoli, jumatate de morcov, jumatate de banana si jumatate de ceasca de inghetata de vanilie. In cazul in care nu aveti brocoli la indemana, il puteti inlocui vi varza.

Ziua 3

Mic dejun: 1 mar, 100 grame de branza, 5 biscuiti sarati si o ceasca de cafea sau ceai negru. La fel ca si in zilele precedente puteti folosi indulcitori pentru ceai sau cafea.

Pranz: 1 ou fiert tare si o felie de paine prajita. Daca simtiti nevoie puteti bea si 1 cana de ceai negru sau de cafea (in cazul in care dimineata ati baut cafea, acum veti bea ceai negru si viceversa).

Cina: 1 cana de ton, 1 morcov, 100 grame de conoppida, 1 felie de pepene galben si jumatate de ceasca de inghetata de vanilie. Alegeti doar inghetata cu continut scazut de grasimi, de preferat inghetata facuta in casa.

Cum functioneaza dieta de 3 zile?

Dieta de 3 zile, in cele mai multe cazuri ofera rezultate excelente, iar daca este tinuta corect si este “suplimentata” cu miscare se poate ajunge sa se slabeasca pana la 10 kilograme. Daca ati citit meniul dietei, probabil nu ati observat nimic iesit din comun sau drastic astfel incat sa aiba loc o slabire atat de rapida, insa in realitate combinatia de alimente din dieta de 3 zile va accelera metabolismul astfel incat acesta va arde extrem de eficient grasimile.

Cele 3 zile ale dietei au scopul de a favoriza slabirea, insa nu au scopul de a va schimba stilul de viata, de acest lucru fiind nevoie sa va ocupati dumneavoastra individual. Daca reusiti sa slabiti cateva kilograme si reveniti la o alimentatie nesanatoasa si haotica, aveti toate sansele sa va ingrasati inapoi.

Beneficii in dieta de 3 zile

Cei care tin aceasta dieta vor avea parte de foarte multe beneficii incepand de la scaderea in greutate pana la detoxifierea organismului. Cele mai bune rezultate atat in ceea ce priveste scaderea in greutate cat si starea dumneavoastra generala de sanatate le veti obtine atunci cand dieta va fi combinata cu exercitii fizice. De asemenea, datorita scaderii foarte rapide in greutate veti avea un plus si la nivel psihologic, ceea ce este excelent.

Scrie un comentariu sau o intrebare: