Dieta cu orez

Dieta cu orez merita incercata de catre cei care doresc sa scape de kilogramele in plus intr-un mod foarte usor si eficient in acelasi timp, dar fara a se infometa si a-si supune organismul unor adevarate chinuri, cum se procedeaza in cazul altor diete pentru slabire.

Inainte de toate trebuie sa stabilim ca dieta cu orez nu inseamna sa manancati numai orez pe tot parcursul curei, dupa cum cei mai multi au tendinta sa creada la prima vedere . Desi este foarte bogata in carbohidrati, pe langa orez care este practic ingredientul principal al aceste diete vom adauga si cereale, fructe si legume. In timpul dietei este recomandat sa tineti un regim in ceea ce priveste consumul de sare si grasimi, deci aveti grija mare la acestea.

Etape in dieta cu orez

Dieta cu orez are trei etape. Prima etapa va fi cea de detoxifiere, meniul zilnic continand doar 800 de calorii/zi. In aceasta etapa veti slabi destul de mult intr-un timp relativ scurt. Meniul celei de a doua etape va avea 1000 de calorii/zi si veti mentine acest numar de calorii pe zi pana cand ajungeti la greutatea dorita de dumneavoastra. A treia etapa, care este si cea mai grea de fapt este cea de mentinere a greutatii. In aceasta faza veti continua regimul in ceea ce priveste consumul de sare si grasimi dar puteti creste putin numarul de calorii consumate pe zi. Fructele, cerealele si legumele nu trebuie sa lipseasca din dieta dumneavoastra pe tot parcursul curei de slabire cu orez.

Exemplu de meniu in dieta cu orez:

  • Mic dejun – la alegerea dumneavoastra puteti consuma o portie de alimente cu amidon ( amidonul este ecivalentul 1 cana si jumatate de paste fainoase, 1 -3 cani de orez, 1 felie de paine) , lapte degresat, fructe.
  • Pranzul contine trei portii de alimente ce contin amidon, 1 fruct si 3 legume
  • La cina este acelasi meniu ca la pranz.

Aceasta dieta nu este recomandata a fi tinuta pe termen lung deoarece nu contine cantitatea necesara de nutrienti si de asemenea are un procent scazut de calorii si proteine. Este foarte eficienta insa trebuie sa aveti grija sa nu exagerati. Dupa incheierea dietei totul depinde de dumneavoastra daca reusiti sau nu sa va mentineti la un nivel dorit. Pe tot parcursul dietei este recomandat sa faceti exercitii fizice, in special exercitii cardio si exercitii pentru abdomen in cazul in care doriti sa impuscati doi iepuri dintr-o lovitura: sa slabiti si totodata sa aveti un abdomen plat.

3 pareri . Tu ce crezi ?

  1. Pingback: Ce este Sake?

Scrie un comentariu sau o intrebare: