Dieta cu banane

postat de Alecia Dumitraşcu in categoria Slăbire pe 16 Aprilie | 3 pareri

Dieta cu banane a fost o adevarata minune pentru o mare parte din persoanele care au probleme de greutate. Aceasta a fost inventata de catre medicul de origine japoneza Hitoshi Watanabe si sotia sa Sumiko care la acea vreme era farmacista. Dupa parerea mea, dieta cu banane a fost dieta anului 2008, an in care ea a fost si promovata destul de mult pe site-ul japonez Mixi.

Cei care au creat aceasta dieta afirma faptul ca daca sunt respectate regulile impuse la micul dejun, veti reusi sa slabiti indiferent ce veti manca la celelalte mese. Eu personal nu va recomand sa mizati pe acest lucru si va recomand sa va alegeti cu putin atentie alimentele pentru celelalte mese. De asemenea este o idee excelenta ca in timpul dietei cu banane sa faceti si exercitii fizice.

In ce consta dieta cu  banane?

Aceasta dieta se bazeaza pe un mic dejun destul de limitat ce consta doar in banane si apa calduta, la temperatura camerei. Cu alte cuvinte, micul dejun va trebui sa fie format din banane si apa calduta, iar pentru celelalte mese principale ale zilei aveti libertate sa alegeti ce doriti, insa ar fi totusi bine sa tineti cont de faptul ca sunteti in mijlocul unei diete de slabire si sa alegeti cu grija alimentele.

Motivul pentru care dieta cu banane a fost si este un succes, este acela ca bananele au proprietatea de a accelera metabolismul si de a imbunatati digestia. De asemenea, ele confera si o senzatie de satietate astfel incat nu veti fi jenati de senzatia de foame. Apa este un element cheie in aceasta dieta si trebuie sa fie neaparat calduta (la temperatura camerei) datorita faptului ca ea are proprietatea de a reduce apetitul si de a combate senzatia de foame.

Meniu recomandat in dieta cu banane

Mic dejun: banane (atat cat aveti nevoie sa va saturati) si un pahar mare de apa calduta.

Pranz: piept de pui, carne de vita sau orice alt aliment dietetic la alegerea dumneavoastra.

Gustare ora 15: 1 – 2 banane, mere sau portocale.

Cina: alimente la alegerea dumneavoastra, cu codinditia ca ele sa nu fie interzise in curele de slabire.

Sfat: aveti grija ca cina sa nu fie luata mai tarziu de ora 17.30.

De ce sa incepem o dieta cu banane?

  • Micul dejun format din fructe este foarte sanatos pentru organism. De asemenea, el va fi de ajutor si metabolismului celor care au probleme cu greutatea, facandu-l mai rapid.
  • Veti invata sa renuntati la cafeaua de dimineata (este interzisa in dieta cu banane).
  • Nemancand dupa ora 19.30, riscul asimilarii este mult mai mic.
  • Bananele sunt foarte bogate in vitamine si in fibre (fibrele va vor da si ele o senzatie de satietatea care va vor ajuta sa combateti fara prea mari probleme senzatia de foame).
  • Are un rol indirect in educatia alimetnara, ajutandu-va astfel sa va dezvatati sa faceti excese alimentare.
Cateva articole pe aceeasi tema care te-ar putea interesa:

3 pareri despre Dieta cu banane

  1. Lorena a scris pe May 11, 2012 la 6:58 pm

    Dieta cu banane cred ca este o dieta … gustoasa!
    Nu am probleme cu greutatea, doar cautam niste diete pentru o colega de facultate. Ii voi recomanda dieta scrisa de voi aici! Multumesc !

  2. Aniela a scris pe March 15, 2013 la 7:07 pm

    Am tinut si eu o perioada dieta cu banane. Recunosc, putin diferita fata de cea scrisa aici insa a fost ok. Instructorul de la sala mi-a spus ca este bun si am tinut-o in paralel cu 3 antrenamente pe saptamana. Nu am slabit foarte mult, insa am observat mai mult o tonifiere a musculatorii si am dat si din burtica jos :))

  3. [...] astfel. Asadar, faptul ca bananele ingrasa este doar un mit, ba mai mult de atat exista chiar si o dieta de slabire cu banane pe care v-o recomand. Merele. Merele nu contin absolut deloc grasime si contin un numar foarte [...]

Scrie un comentariu, intrebare sau parere