Dasha – pareri despre magazin

In ultimii ani am fost de cateva ori clienta magazinului online Dasha fie ca aveam nevoie de vreo geanta sau poseta pentru mine fie ca voiam una pentru a o face cadou. Cum primele comenzi au mers foarte bine, ba chiar si atunci cand am returnat o geanta deoarece ca o cascata de sunt nu m-am orientat bine la dimensiuni si geanta era prea mica am trecut magazinul Dasha la preferate si nu am nici o retinere sa-mi fac cumparaturile de la ei sau sa il recomand.

dasha

Chiar imi aduc aminte ca intamplarea cu geanta returnata s-a petrecut acum aproape 2 ani.  In ultimul timp cam toate magazinele online mai de voie mai de nevoie fiind fortate de lege accepta returnarea produselor in termen de 15 sau 30 de zile, insa atunci nu prea pupai ceva la magazinele romanesti. Mai degraba puteai returna fara nici o problema in Londra un produs cumparat de pe Amazon decat iti acceptau returul magazinele romanesti. Ei bine, eu mi-am luat frumos inima in dinti, am sunat, le-am explicat care este problema, mi-am cerut scuze si am cerut inlocuirea produsului. Totul a fost perfect, nu mi-a vorbit nimeni pe un ton plictisit (cum mi s-a intamplat de cateva ori la cateva magazine), nu mi-a pus nimeni 101 intrebari despre motivul returnarii si cel mai important nu m-a intrebat nimeni ceea ce era firesc si anume: “de ce esti neatanta tanti? :D”.

Genata Piele VandaGenata Piele Vanda Genata Piele Dasha Genata Piele Dasha

Ce imi place la Dasha? De ce merita recomandati?

Voi scrie aici o mica lista cu lucrurile care imi plac la magazinul online Dasha, lucruri pentru care ii apreciez iar imediat dupa si care sper ca atunci cand vor citi articolul vor avea un zambet pe buze si ii vor ambitiona sa continuie in aceata maniera si de ce nu chiar mai bine, deoarece intotdeauna si oriunde este loc de mai bine.

  • Gama variata de produse. De fiecare data cand am vrut sa cumpar ceva sau de fiecare data cand pur si simplu am avut chef sa pierd vremea clatindu-mi ochii cu diferite genti si accesorii am gasit sute de produse in catalogul lor.  Cand i-am descoperit aveau numai genti si posete in oferta, acum vad ca au si diferite tipuri de incaltaminte pentru femei dar si accesorii. E bine, chiar foarte bine tinand cont ca multe femei isi cumpara incaltamintea si geanta la “pachet” si isi dau tot interesul sa le asorteze cat mai bine.
  • Preturi decente. Cu toate ca nu am avut niciodata ocazia sa fac o comparatie intre preturile produselor de la Dasha si cele dintr-un magazin fizic, am facut-o cu alte magazine online de profil. Diferentele nu sunt foarte mari, insa sunt in favoarea Dasha si asta este de bine. Chiar nu de mult scriam un articol despre geanta pentru laptop cumparata de la ei care o prinsesem la reducere la un pret foarte bun.
  • Transport gratuit pentru comenzile de peste 200 lei. In primul rand este un plus pentru client insa banuiesc ca este si o strategie de marketing. Vad ca majoritatea produselor de la Dasha costa in jur de 160 lei,  iar intentia lor este sa determine un potential client sa mai cumpere un accesoriu sau ceva sa ajunga la 200 lei pentru a primi transportul gratuit. In fond, este foarte bine. Decat sa platesti 20 lei la curier, mai bine iti cumperi tu o curea sau ceva.
  • Returnarea produselor care se face in termen de 10 zile. In 10 zile cred ca oricine isi poate da seama daca produsul este sau nu pe placul sau. Trebuie mentionat si faptul ca taxele de retur sunt returnate de Dasha. Mai multe detalii si informatii despre retur gasiti pe site-ul lor (este un link undeva in partea de jos a siteului).
  • Reduceri Dasha pentru abonatii la newsletter. Inainte daca nu ma insel era ofereau un discount de 10% abonatelor la newsletterul lor, acum vad ca este 15% care dintr-o comanda de 200 – 300 lei inseamna ceva si nu este tocmai de “dat cu piciorul”.

geanta-david-jones-stripe-4807-1 geanta-david-jones-navas-4379-1 geanta-david-jones-certas-3678-1 geanta-aztec-6659-1

Dupa ce i-am laudat bine, cred ca am stat vreo 10 minute incercand sa caut ceva pentru care sa ii si “cert” putin, nu de alta dar sa nu fie cumva acest articol considerat unul sponsorizat. Din pacate pentru mine si probabil din fericire pentru ei nu am gasit nimic de care sa ma leg nici in legatura cu platforma magazinului, nici in legatura cu modul in care isi trateaza clienti si cel mai important nici in legatura cu calitatea produselor. Nu imi ramane decat sa spun: felicitari Dasha, tineti-o tot asa! 😉

18 pareri . Tu ce crezi ?

  1. cristina

    Daca calitatea lasa de dorit…este bine de stiut. Preturile nu sunt chiar de piata.
    Faptul ca poti returna produsele nu compenseaza deranjul si timpul pierdut cu ceva ce nu-si merita pretul.

  2. maya

    Cei mai mari tepari -am comandat cizme si mi-au trimis papuci-porcarii in ghilimele si nu mai raspund la telefon cand ii suni -da si calitatea lasa de dorit vand imitatie de piele la preturi de firma ar trebui sa se sezizeze cineva -sa nu mai sa se intample si la alte persoane!!!

    • Anca

      Maya, minti. Am dat comanda de multe ori si nu mi-au dat niciodata teapa. Probabil nici maccar nu iti permiti ceva de la dasha si scrii doar ca sa faci un rau.
      E mai usor sa faci rau decat sa iti accepti frustrarile.

  3. Anca

    Cea mai de rahat firma de comert on-line. Mi-au livrat comanda cu intarziere (dupa nu stiu catre balbe), mi-au trimis o poseta care trebuia sa fie din piele, dar arata ca un fake ordinar made in China. I-am anuntat ca vreau sa fac retur, iar dupa 2 zile firma de curierat nu era informata in legatura cu cererea mea de ridicare a coletului. Mie nu mi-au comunicat nici un numar de comanda ridicare retur (asa cum prevede procedura GLS-firma de curierat colaboaratoare), firmei de curierat nu i s-a comunicat numarul meu de telefon. Nu au ce cauta pe piata din Romaia!!! Fac comenzi on-line de ani de zile (mai ales pe site-uri din UK si USA), sunt multumimta de unele site-uri romanesti (nu dau nume, fiindca nu asta e obiectul sesizarii mele), dar nu va pierdeti timpul cu Dasha!!! O faceti pe banii si (mai ales) pe nervii vostri.

    • Anca

      2 lucruri ma enerveaza:
      – mincinoasele
      – oamenii care nu au dreptate.

      Tu, draga Anca, le ai pe ambele. Te contrazic peste 100.000 de fane Dasha + atatea cliente multumite.

      Hateritza.

  4. lia

    Am facut si eu o camanda,cica pantofi piele box…made Romania,am luat teapa,imitatie piele si pe cutie scria mexic,stie cineva daca imi mai recapat bani daca fac retur?

  5. Mihaela

    Si eu am comandat o geanta Giorgina si am avut neplacuta surpriza sa constat ca nu e din piele naturala. Daca ar scrie pe sit ca sunt din piele ecologica ar fi mai cinstit,dar asa se pot alege si cu reclamatii. Cine a laudat-o asa tare ori e de la ei ori nu stie cum arata pielea. NU POTI VINDE altceva spunand ca este piele naturala,nu e normal,se numeste INSELATORIE!

    • cristina

      astia cu laudele sigur sunt de-ai lor si mai au tupeul sa faca mincinosi pe cei care le spun adevarul in fata.Rusine!!!

    • Alecia

      |(autorul acestui articol)

      Mai, hai sa nu aruncam cu noroi. Este posibil sa fie si cliente multumite de produsele lor. Au rezistat atatia ani pe piata totusi 🙂

  6. Ana

    Si eu ma numaram printre cele care apreciau produsele lor, din reclama facuta, insa dezamagirea a aparut in momentul in care am comandat o pereche de cizme Francis in urma cu doua saptamani. Nuantele celor doua cizme erau diferite, iar la prima purtare prin ploaie, pielea s-a umflat si s-a denivelat, s-a incretit ingrozitor. Pentru 289 lei perechea, cred ca ar trebui mai multa atentie sau mai mult interes din partea producatorilor. Am apreciat promptitudinea celor de la Dasha, dar daca tot promoveaza produse de calitate si atat de laudate, ar fi bine sa foloseasca materiale pe masura preturilor mari. Poate a fost ghinionul meu, insa nu voi mai comanda.

Scrie un comentariu sau o intrebare: