Cura pentru un abdomen perfect

Avem aici o cura special gandita pentru reducerea stratului adipos de pe abdomen, cura care impreuna cu un antrenament eficient va poate ajuta sa obtineti patratelele la care visati. Perioada curei schitate de mine este de 7 zile si are rolul de a va ajuta sa va formati o imagine de ansamblu. Puteti improviza, chiar va recomand sa o faceti deoarece alimentele scrise de mine nu sunt batute in cuie, insa faceti-o cu simtul raspunderii.

Micul dejun al acestei cure consta in:

cura-pentru-abdomen

Micul dejun va fi acelasi in fiecare zi, bineinteles cu usoare modificari pentru a nu deveni plictisitor.

– 2 chifle unse cu unt sau  branza topita,
– 1 cana mare de lapte degresat sau 1 iaurt degresat,
– jumatatede grapefruit, portocala sau 1 pahar cu suc natural de fructe.
– 1 cana de cafea(fare cofeina) sau o cana de de ceai (de preferat ceai verde), ambele bineinteles neindulcite sau indulcite cu miere de albine.

Ce mancam la pranz si cina?

Luni
La pranz: 1 chifla sau o felie de paine  200 grame de carne de vitel, caise.
La cina: branza de vaci proaspata, 1 conserva de peste, 2 fructe (nectarine de exemplu).
Marti
La pranz: file de peste facut la cuptor in folie, o felie de paine, cartofi piure,
La cina: ficat de pui, paste cu ciuperci branza, 1 fruct (o portocala de exemplu)

Miercuri
La pranz: gratar din muschi porc, 1 -2  felii paine, branza de vacuta,  1 – 2 morcovi fierti si o piersica.
La cina: supa crema de legume (cautati pe blog deoarece sunt postate cateva retete absolut delicioase), somon afumat, cartofi fierti in abur, salata de verdeturi.
Joi
La pranz: dovlecei facuti in  abur, muschi de vita facut la gratar,  branza de oi sau de vita dupa preferinta, si surpriza: cateva capsuni ca desert.
La cina: salata de verdeturi, spanac si orez cu ficat sau cu piept de pui.

Vineri
La pranz: peste de preferat gaitt la cuptor, cartofi fierti in abur,  2 felii de pepene galben si 1 iaurt
La cina: 1 chifla, broccoli preparat cu smantana, sunca de pui si ananas (2 – 3 felii).

Sambata
La pranz: 2 rosii cu branza de vita, o portie  telina coapta si osalata de fructe
La cina: paine cu ghiveci de legume, 1 – 2 oua fierte, branza de vaci si  1 nectarina.

Duminica
La pranz: suc de legume facut la storcator, 1 carnacior facut la gratar cu legume si 1 iaurt degresat cu fructe sau nu, dupa preferinte.
La cina: 1 felie sau o chifla neagra,  aproximativ 200 gr de branza  de vacuta cu verdeturi  1 felie de sunca si 100 – 150 gr capsuni cu smantana.

Foto: Gaby Faso

Scrie un comentariu sau o intrebare: