Cum se fac corect abdomenele?

Am avut ocazia sa intalnesc foarte multe persoane care nu au nici cea mai mica idee despre cum se executa corect exercitiile pentru abdomen si cu toate astea ii lucreaza cu atata spor si dedicare, insa rezultatele refuza sa apara si pe bune dreptate, deoarece la cat de prost executa abdomenele, lucreaza orice alta grupa musculara, mai putin abdomenul.

Din acest motiv intotdeauna am insistat ca exercitiile sa fie executate incet si cat mai corect. Nu conteaza numarul de repetari pe care il puteti face atata timp cat le faceti corect si muschii abdominali lucreaza.

Cum sa nu faceti abdomenele?

Ei bine, aici ar fi o gramada de modalitati de executare a abdomenelor despre care am putea sa discutam, insa vom vorbi desprea cea mai frecventa. Niciodata atunci cand executati exercitii pentru abdomen nu va ghemuiti si incercati sa va stapaniti dorinta de a va apasa ceafa (stiti despre ce vorbesc, nu? ). De asemenea tineti cont de faptul ca atunci cand faceti abdomene, trisarea nu va este de nici un folos. Mai bine faceti serii a cate 10 abdomene dar corecte, decat serii a cate 20 – 3 de abdomene trisate in care va ajutati cu mainile sau va smunciti lasand alti muschi preia sarcina.

Cum se fac abdomenele corect?

In primul rand (ma repet a nu stiu cata oara) executati-le foarte incet si concentrati-va doar pe muschii abdominali. Nu aveti nimic de castigat daca in timp ce faceti abdomene va folositi de alte grupe musculare.  Aveti grija ca miscarea executata sa fie una scurta, atat de scurta incat sa va apropiati usor coatele de coaste. Mainile care le tineti dupa cap nu au un rol de ajutor in executia abdomenelor asa ca nu va terorizati culoana vertebrala incercand sa trisati.

Daca tot suntem la categoria exercitii pentru abdomen as vrea sa reamintesc faptul ca facand exercitii pentru abdomen nu inseamna ca grasimea din zona respectiva va disparea. Grasimea se elimina prin exercitii cardio si in special prin tinerea unei diete corespunzatoare. Abdomenele au rolul de a dezvolta muschii abdominali, muschi care in lipsa grasimii vor capata un aspect foarte frumos.

Va las mai jos un video in care puteti vedea cum se executa corect o serie de exercitii pentru abdomen. Enjoy !

Update: pentru cei care merg la sala 🙂

La un moment dat veti ajunge sa puteti face foarte usor serii de pana la 100 de abdomene sau chiar mai mult. Conform specialistilor (le-am testat personal teoria si da, au dreptate) seriile care contin un numar atat de mare repetari devind ineficiente, ba chiar mai mult de atat ar putea face chiar rau.

Din acest motiv in loc sa faceti 100 de abdomene, este mai indicat sa faceti 15 – 20 cu un disc de 10 kg sa spunem. Intotdeauna concentrati-va pe executia corecta a exercitiilor si concentrati-va asupra muschiului pe care il lucrati.

3 pareri . Tu ce crezi ?

    • Chirila Anca

      Nu vad care este scopul. Ar fi mai inteligent si mai eficient sa folosesti o greutate si sa faci ~ 20 de repetari, decat sa faci 500 de abdomene.

  1. Pingback: 3 exercitii pentru picioarele frumoase

Scrie un comentariu sau o intrebare: