Cum sa tii o dieta Ketogenica atunci cand calatoresti ?

Te-ai săturat de mancat de mâncare de proasta calitate la fiecare aeroport, gară sau oprire? De acum inainte puteti merge in calatorii linistiti deoarece v-am pregatit un material cu cateva sfaturi foarte utile pentru alimentatia de pe parcursul acestora. Credem cu tarie ca am reusit sa simplificam totul cu acest ghid pentru calatorii.

Mananca bine inainte de a pleca

Inainte de a pleca, consumati mancarurile preferate cu un continut scazut de carbohidrati. Acasa este cel mai usor loc de a manca correct. Nu te grabi – incepe calatoria satul si multumit.

Un mic dejun scazut in carbohidrati inainte de plecare poate fi rapid si usor – oua fierte, sunca prajita, briosa de oua reincalzite, sau iaurt simplu Grecesc, fructe de padure si nuci.

Impacheteaza gustari cu un continut scazut de carbohidrati

Atunci cand insotitorul de zbor imparte covrigei, rezistati tentatiei si intindeti mana spre unul dintre gustarile delicioase ce le-ati impachetat de acasa:

  • Nuci si unt de arahide
  • Oua fierte decojite – nu uitati de sare!
  • Branzeturi de orice fel
  • Salam uscat si sunca gatita
  • Resturi de la masa anterioara
  • Unt
  • Ulei de masline
  • Ciocolata neagra

mancare aeroport

Caserole! Poti impacheta gustarile in casserole sau in pungi de plastic.

Consumati cafeaua pentru a indeparta foamea. Suplimente precum Eco Slim pot ajuta in combaterea senzatiei de foame de asemenea.

Cafeaua fie ea neagra sau cu crema poate indeparta foamea pana cand reusesti sa ajungi intr-un loc cu mancare mai buna. Acest lucru functioneaza la ceai si la bullion.

Incearca sa te abtii de la mancare

Te poti folosi de asta pentru a sari peste anumite mese, pentru a face calatoria mai usoara. Poti manca un mic dejun copios cu putini carbohidrati inainte de a pleca de acasa si nu mai mananci nimic pana la cina, sau cand ai ajuns la destinatie.

Invata sa mananci la restaurant

Sa mananci la restaurant cu incredere este o parte esentiala a succesului atunci cand calatoresti. Bunul simt ar trebui sa domine – spune nu painii, cere portii duble de legume in schimbul produselor ce contin amidon, si tot timpul cere ulei de masline si otet pentru salata. Cere unt sa topesti peste legumele gatite.

Consuma in special apa – sampanie, vinul, Berea usoara si tariile sunt bune, dar in moderatie.

Implicati-va pentru succes

Fara scuze. Calatoria nu este o scuza sa-ti trisezi stilul de viata cu carbohidrati scazuti. Faceti ca sanatatea voastra sa fie prioritara.

Te-a ajutat articolul? Da-i o nota de la 1 la 10!
Loading...

Scrie un comentariu sau o intrebare: