Cum poti slabi usor?

M-am hotarat sa scriu un mic articol legat de lupta cu kilogramele, chiar daca nu sunt o specialista in diete si nutritie . Ca orice om in pas cu tehnologia anului 2013 am un Ipad , care 90% din timp este pe mana surorii mele mai mici. de cate ori iau si eu Ipad-ul vad ce site-uri acceseaza, si am observat ca din 10 pagini deschise, 8 au legatura cu slabitul .

De curiozitate am citit si eu sa vad care este treaba . Cred ca sunt un milion de rete , toate promit minuni , siluete de model etc . Sincer eu cred ca succesul in slabit poate fi spus in cateva fraze. Eu consider ca daca vrei sa slabesti ai nevoie de urmatoarele ingrediente : respect de sine, responsabilitate, multa vointa si o oglinda. Daca iti place ceea ce vezi in oglinda inseamna ca nu ai nevoie de nici o reteta, esti bine poti sa-ti vezi de viata linistit, daca nu iti place atunci, ai nevoie de bun simt, vointa, logica, miscare si bineinteles o dieta.

cumslabestirapidOrganismul uman este ca o masina , are nevoie de mancare pentru a functiona , este simplu , corpul este o masinarie care consuma energie , mancarea consumata este transformata de organism in energie , tot ce mancati in plus se depune , depunerile pot disparea prin consum . Grasimea poate fi convertita in energie . kilogramele acumulate in plus sunt rezultatul neconsumului de energie . Alimentele grase se depun cel mai repede iar procesul prin care organismul le transforma in energie este foarte lent .

M-am gandit si la o lista de alimente ce nu ar trebui consumata de cei care au probleme cu greutatea, alimente pe care marea majoritate le consumam . Cartofi prajiti(vezi aici cate calorii au), paine, mici, carnatii prajit , oua prajite, carne tocata, margarina, paste, inghetata, zahar, seminte, bere (aici vezi cate calorii are o bere), cola, fast food . Daca renuntati la acestea de mai sus si va miscati putin eu garantez ca rezultatele pot aparea rapid . Nu mancati dupa ora 19 , organismul intra in repaus , consumul de energie scade si depunerile sunt accelerate.

De la masa este bine sa te ridici cand inca mai ai pofta , senzatia de saturatie apare la 15-20 de minute dupa masa . Acidul baloneaza . Munca casnica duce la consum de energie , mersul pe jos duce la consum de energie . Optimismul ajuta foarte mult . Succes

Scrie un comentariu sau o intrebare: