Cele mai bune exerciti de slabit fara antrenor?

Exercitiul este o parte importanta a oricarui retete de slabit eficiente. Dar cu programul ocupat, noi toti vrem sa stim care exercitiu ne va ajuta sa piardem in greutate mai repede.

In linii mari, exista doua tipuri de exercitii de slabit: aerobic si de putere (sau anaerob), si fiecare contribuie diferit la pierderea in greutate. Exercitiile aerobice ard calorii de grasime. Pe de alta parte,cele de putere in primul rand contribuie la pierderea in greutate, ajutand la cresterea ratei metabolice de repaus (RMR), care este numarul de calorii pe care corpul tau le arde in timp ce sunteti in repaus. RMR dvs. de fapt creste (de exemplu, arde mai multe calorii) cu cat mai musculos este corpul tau deoarece este nevoie de mult mai multa energie pentru a mentine muschi decat pentru a mentine grasime.

stepperImportant: nu uitati ca muschii cantaresc mai mult decat grasimea, astfel incat unele exercitii de puterea va vor face sa fiti mai sanatos si mai atractiv in acelasi timp, nu neaparat contribuind la pierderea in greutate. Dar, muschii sunt un fel de greutate “buna” si tu ar trebui sa urmareasti a construi mai multi muschi in scopul de a ajuta la mentinerea tesutului adipos.

Aici sunt 5 sfaturi pentru exercitii – atat aerobic cat si de forta –pe care le puteti face acasa pentru a pierde in greutate rapid.

Sfat #1: fesele si muschii picioarelor sunt cel mai mare muschi din corpul tau. In fiecare zi in fata oglinzii, puneti-va picioarele la latimea umerilor si ghemuieste-te de 10-20 de ori pentru 2 sau 3 seturi. Acest lucru va construe muschi la picior si fesa. Pe masura ce construiti forta, incercati sa tineti 2 sau 5 gantere in mainile tale in timp ce lucri. Asigurati-va ca va incalziti in primul rand, si sa va opriti daca observati orice durere ascutita in genunchi.

Sfat #2: flotari: flotari sunt o forma de formare de puterea: in timpul unei flotare bratele trebuie sa acorde sprijin pana la 70% din greutatea corpului. 2 sau 3 seturi de 20 de flotari pentru a construi si de a creste puterea bratului dumneavoastra.
Sfat #3: sarituri: sariturile sunt un antrenament excelent al intregului corp poti face chiar la domiciliu. 4 sau 5 seturi de 20 de sarituri cu coarda, sau dupa cum este necesar.
Sugestie: daca locuiti intr-un apartament, sa fie atenti fata de vecinii dumneavoastra.

Sfat #4: mersul pe jos rapid: In timp ce mersul pe jos este, in sine, un exercitiu de aerobic, mersul pe jos rapid este chiar mai bun pentru arderea grasimilor. Asigurati-va ca va intindeti prima data cu mersul pe jos regulat. Odata ce ati inceput cresteti ritmul de mers pe jos, incearcati sa mentineti viteza cat mai mult posibil pentru atata timp cat poti. Daca ati obosit, incearca sa faci intervale de mers pe jos rapid urmate de perioade scurte de mers pe jos mai lent.

Sfat #5: intensificarea: intensificarea este o modalitate foarte buna de a creste bataile inimi si de a arde calorii. Puteti utiliza scarile dvs. De la domiciliu, dar pentru cele mai bune rezultate sugeram cumparare de trepte speciale care pot fi stivuite pe rogojini de cel putin 15 inci (38 cm). Face 2-3 seturi de 20 de pasi pentru a incepe fiecare. Chiar daca nu se poate simti ca pas cu pas ajuta, dar ajuta! Acest exercitiu nu va ajuta doar sa se piarda in greutate, dar va ajuta, de asemenea, la forma fesele si picioarelor.

Un element important intr-o strategie pentru a pierde in greutate rapid la domiciliu este de a face o combinatie de exercitii pentru a construi muschii , in timp ce ardeti grasimile (exercitii de aerobic).

1 parere . Tu ce crezi ?

  1. felicya

    Mersul pe jos este unul din cele mai simple exercitii, e adevarat insa din pacate este ineficient. Adica te ajuta sa te mentii tu intr-o oarecare forma, probabil te ajuta si la sanatate insa sa slabesti nu prea.

    Eu am mers mai bine de 4 luni anul acesta cate 2 ore pe jos zilnic (ma duceam si ma intorceam la servici pe jos) si nu am slabit deloc. Poate depinde si de organism acum, dar oricum, parerea mea e ca fara cardio intens si dieta nu slabesti 😛

Scrie un comentariu sau o intrebare: