Calciul in alimentatie

Daca vrei sa maximizezi nivelul de testosteron si sa construiesti prin urmare muschi ultimele cercetari sustin ca ai nevoie de calciu ca parte a regimului pentru amplificarea nivelului de hormon.

Cu totii stim sau cel putin ar trebui sa stim ca testosteronul este “regele” hormonilor pentru cresterea musculara. Numeroase studii arata ca nivelul ridicat de testosteron rezulta in sinteza proteica intensificata si prin urmare masa musculara, timp de regenerare mai scazut si libidou crescut. Din aceasta cauza majoritatea companiilor de suplimente nutritive au formulat produse care maresc nivelul de testosteron in mod sigur si natural.

Multe formule s-au bazat pe binecunoscutele ierburi cu efecte clinice dovedite ca schinduf si tribulus terrestris. Informatiile interesante ale unui studiu recent sugereaza totusi ca o simpla doza de calciu zilnic, pe langa antrenamentul extenuant ar sprijini cresterea nivelului de testosteron.

Publicat in Biological Trace Element Research studiul a ales la inamplare 30 de barbati sanatosi cu varsta intre 17 – 21 de ani imparitti in 3 grupe. Prima grupa a suplimentat cu 35 mg de calciu gluconat pe kg / zi si nu s-a antrenat; Al 2lea grup a consumat 35mg de calciu gulconat pe zi dupa ce s-au antrenat 90 de minute pana la epuizare 5 zile pe saptamana; al 3lea grup s-a antrenat 90 de minute pana la epuizare 5 zile pe saptamana fara suplimentare.

Datele au aratat ca desi antrenamentul in sine a dus la o crestere semnificativa a nivelului de testosteron, suplimentarea cu calciu pare sa sprijine cresterea nivelului de testosteron indus de antrenament. Culturistii care vor sa-si maximizeze productia naturala de testosteron si cresterea musculara, dupa sugestiile cercetarii ar trebui sa suplimenteze cu cel putin 35mg calciu.

6 motive sa alegi calciu

  • calciul este fundamental pentru oase si dinti puternici
  • calciul joaca un rol cheie in arderea grasimilor
  • calciul este mineralul principal implicat in contractia muschilor
  • nivelul calciului tinde sa fie redus la culturisti pentru ca majoritatea dietelor nu includ produse lactate
  • in cazul dietei cu continut ridicat de proteine, calciul este eliminat prin urina din cauza nivelului ridicat de fosfor alimentar
  • calciul sprijina productia testosteronului dupa antrenament

1 parere . Tu ce crezi ?

  1. Cico

    Calciul este foarte important. Fara calciu iti cad dintii, te dor oasele, iti cade parul si multe alte chestii. Mancati cat mai multe alimente cu calciu !!!! Lapte, branza, oua, nu le neglijati !!

Scrie un comentariu sau o intrebare: