Antocianina, secretul cireselor

Ciresele, aceste fructe delicioase au foarte multe efecte benefice asupra organismului nostru, iar pe langa efectul binecunoscut vitaminizant pe care il au, acestea ajuta si la modelarea siluetei. Pentru inceput ar trebui sa lamurim mitul caloriilor cireselor.OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Cercetatorii de la Universitatea din Michigan a publicat un studiu în care animalele folosite pentru experiment au acumulat mai  multa masa musculara si masa mai putina grasime, atunci când li s-a administrat un supliment de  antocianina derivata din cireşe.

Pe langa fenolii care se gasesc in struguri, fructe de padure si capsuni, antocianina din cirese contribuie la formarea acumularea mult mai lenta de grasime datorita celulelor musculare mult mai sensibile la insulina. De asemenea tesuturile devin mult mai sanatoase datorita reducerii reactiilor inflamatorii prin scaderea nivelului de interleukina-6 si a factorului de de necroza tumorala alfa.

Este bine sa consumati in fiecare zi 200 de grame de cirese timp de aproximativ 2-3 saptamani, iar astfel va veti alege cu multe beneficii: veti slabi, va veti tonifia musculatura (bineinteles acest lucru depinde in mare parte de miscarea pe care o faceti insa si alimentatia are un cuvant important de spus) si nu in ultimul rand va veti bucura de gustul divin al acestor fructe.

Scrie un comentariu sau o intrebare: