Anti-Dieta Zen

Aaron Hoopes, un practicat de arte martiale, yoga şi instructor Tai Chi cu o diploma in istorie si cultura japoneza din Asia, este creatorul programului: Mananca Inteligent >Anti-dieta Zen.

Aceasta dieta presupune tehnici si instructiuni, in contextul filosofiei Zen, care sunt axate pe o constientizare atenta si o abordare inteligenta de a manca. In 2010, Aaron Hoopes a lansat o noua versiune, o versiune mai actualizata a programului sau, numit pur si simplu, Anti-dieta Zen.

Aaron-HoopesBazele dietei Zen

Hoopes-a bazat programul pe ideea de anti-dieta, din cauza dovezilor care afirmau ca dietele nu functioneaza ca o solutie pe termen lung la pierderea in greutate. El spune ca, in loc de a cauta raspunsuri in afara noastra, trebuie sa invatam sa transformam atentia noastra spre interior si sa ascultam cu atentie mesajele din corpurile noastre.

Hoopes introduce cititorii in principiul de a manca inteligent si sustine ca a manca inteligent nu este o dieta, ci a invata sa acorzi o atentie sporita corpului tau si modului in care produsele alimentare afecteaza corpul si mintea.

Cand gradul de constientizare si legatura dintre corp si minte creste, acest lucru va permite automat sa acorzi o atentie la ceea ce mananci. Invatand sa inlocuiesti obiceiurile nesanatoase cu mancatul inteligent si o atitudine pozitiva, te va ajuta la crearea unui stil de viata sanatos, care iti va permite sa ajungi la greutatea ideala.

Hoopes ofera mai multe sfaturi si exercitii practice care va facilita acest proces. El sfatuieste persoanele aflate la dieta sa se bucure de consumul de alimente si sa savureze incet, astfel ca organismul are timp pentru a trimite mesaj atunci cand a atins suficientul. El recomanda, de asemenea, evitarea mancatului in timp ce conduci sau vizionezi un canal TV dar si mancatul mereu intr-un mediu linistit.

Mestecatul pentru o lunga perioada de timp este recomandata deoarece acesta creste capacitatea noastra de a absorbi substantele nutritive din alimente. Mesele mici si dese sunt de preferat, deoarece acest lucru este mult mai usor pentru sistemul nostru digestiv si ajuta la reducerea poftei de mancare, stabilizeaza nivelul de zahar din sange si stimuleaza metabolismul.

Hoopes explica, de asemenea, efectele negative ale alimentelor procesate, aditivi alimentari si indulcitorii artificiali, subliniind beneficiile alimentelor ecologice.

Alimente recomandate in cadrul dietei Zen

Hoopes nu ofera liste de alimente recomandate, dar ii incurajeaza pe cei care tin aceasta dieta sa manance fructe si legume proaspete, sa bea mai multa apa si sa evite alimentele prelucrate si aditivii alimentari.

Fructele si semintele sunt recomandate si sunt, de asemenea, catalogate drept cea mai buna alegere pentru micul dejun, pentru realimentarea organismului cu carbohidrati si furnizarea energiei dupa o noapte de odihna.

Recomandari de exercitii fizice:

Importanta exercitiilor este remarcata pentru abilitatea sa de a creste metabolismul. Cu toate acestea, nu sunt prezentate sfaturi specifice pentru exercitii structurate si autorul incurajeaza persoane care tin aceasta dieta sa se gandeasca la orice exercitiu ca fiind “miscare”, deoarece multi oameni se tem de ideea de exercitiu.

Mananca inteligent: Anti-Dieta Zen este disponibila ca o carte electronică pentru $ 4.95. Noua versiune de Anti-Dieta Zen se regaseste la acelasi pret de doar 4.95 dolari.

Aspecte favorabile ale dietei Zen:
  • Subliniaza efectele negative ale mancarurilor de tip fast-food si ale indulcitorilor artificiali.
  • Promoveaza o abordare treptata la pierderea in greutate.
  • Incurajează consumul de alimente sanatoase.
  • Include exercitii practice pentru a creste gradul de constientizare a obiceiurile alimentare.
  • Incurajeaza folosirea exercitiilor fizice si de respiratie profunda.
  • Benefica pentru cei care tin dieta si care simt ca obiceiurile lor alimentare sunt afectate de factori psihologici sau de modele obisnuite.
Aspecte negative ale dietei Zen:
  • Nu o sa aiba succes in cazul celor care tin dieta si care prefera sa urmeze un plan de masa structurat.
  • Nu ofera nici o instructiune privind crearea de mese sanatoase.
  • Nu ofera orientari clare pentru exerciţiu.
  • Multi dintre cei care tin dieta vor necesita un plan mai precis, in scopul de a vedea rezultatele.
Concluzii

Cei care tin diete si care prefera un program mai structurat si un plan de masa vor fi dezamagiti de acest program, deoarece nu prevede sfaturi detaliate cu privire la dieta si exercitiile fizice.

Acest program va apela, probabil, la cei care tin dieta si care au incercat diete diferite, fara a atinge succesul pe termen lung. Aceasta dieta este indicata mai ales celor care simt ca exista factori psihologici puternici care influenteaza capacitatea lor de a pierde in greutate.

Scrie un comentariu sau o intrebare: