3 exercitii pentru picioarele frumoase

Ne-am ascuns toata iarna sub fuste lungi si pantaloni caldurosi, insa o data cu venirea primaverii va trebui sa ne scoatem piciorusele la vedere deci cred ca ar fi indicat sa ne apucam din timp de exercitii care sa ne ofere cele mai hot picioare pe care le-am avut vreodata si care sa atraga privirile barbatilor ca un magnet, ce spuneti?

Pentru a fi in forma o data cu venirea primaverii trebuie sa ne antrenam din timp.  Asa ca ti-am pregatit sase exercitii usoare dar extrem de eficiente menite sa iti tonifice picioarele si sa le dea o forma placuta din timp pentru temperaturile mai ridicate.picioare-frumoase

Ce trebuie sa facem pentru picioare frumoase? Nimic care sa fie foarte complicat sau imposibil. Inainte de culcare incearca sa faci cateva seturi din exercitiile de mai jos. Eu personal recomand sa le incluzi in rutina ta de la sala, daca mergi regulat dar nu este nici o problema daca le faci acasa. Daca vei urma exercitiile propuse de noi si vei tine o dieta adecvata, cu siguranta rezultatele nu vor intarzia sa apara.

Flotari

Stim deja faptul ca flotarile sunt printre cele mai eficiente exercitii pentru brate si abdomen, insa aceste exercitii simple sunt la fel de bune si pentru picioare (chiar daca nu ne dam seama). Pentru ca flotarile sa fie concentrate pe activitatea muschilor picioarelor, incearca sa tragi mai mult de pulpe in timpul ridicarii si sa mentii pozitia timp de 10-15 secunde. Va dura ceva timp pana inveti cum se fac corect astfel incat sa fie solicitati muschii picioarelor, insa merita tot efortul.

Flotari perpendiculare

Stai pe o parte cu palma pe podea. Ridica-ti trunchiul ca si cum ai face o flotare in sus. Astfel trupul tau va fi vertical, perpendicular cu podeaua. Iti antrenezi in felul acesta partea superioara a trunchiului, coapsele si bratele.  Dupa cateva sesiuni de antrenament dupa ce vei invata cum se face corect acest exercitiu vei reusi sa te concentrezi mai mult pe zona coapselor vei simti o activitatea a muschiului foarte crescuta.

Flotari perpendiculare II

Pentru a adauga un plus de eficienta exercitiului anterior, incearca sa adaugi o rotatie suplimentara in timp ce il efectuezi. O data ce ti-ai ridicat trupul de la podea, contracta-ti abdomentul si adu cotul stang inspre interior, ca si cum ai face un abdomen. Trebuie sa iti tii in continuare echilibrul. Este un exercitiu destul de dificil din punctul meu de vedere, insa si foarte eficient deci merita tot efortul.

Exercitii pentru picioare sunt mult mai multe, in acest articol am prezentat doar 3 din ele pe care eu le consider a fi foarte eficiente. Promit ca in viitorul apropiat voi reveni cu mai multe astfel de exercitii.

Foto credit: Stanciu Maria Aurora

1 parere . Tu ce crezi ?

  1. Pingback: Totul Despre Visislim

Scrie un comentariu sau o intrebare: