10 sfaturi pentru a scapa de burtica

Stres, dieta nesanatoasa, stil de viata haotic si probabil si câteva kilograme în plus, toate acestea au consecinte asupra burticii, dandu-i o forma de care tuturor ne este frica. In primul rand este foarte inesstetic si spre deosebire de barbati noi chiar nu ne putem mandri (nici macar consola) cu burticile nosatre (decat atunci cand suntem insarcinate, bineinteles), deci tot ce ne ramane de facut este sa ne luam masurile necesare pentru a ne asigura ca nu facem burta, iar daca o avem deja, sao  dam jos.

10 reguli simple pentru un abdome plat

  1. Uneori, umflarea burtii este cauzata de o alimentatie necorespunzatoare: încercati sa urmati o dieta, sa limitati sau sa eliminati alimentele care au tendinta de a fermenta în intestin.
  2. Masati abdomenul in cercuri mici, in sensul acelor de ceasornic si apoi invers acelor de ceasornic, pentru câteva minute în fiecare zi.
  3. Pastrati muschii abdominali in forma, cu ajutorul stimularii electrice sau cu diferite exercitii fizice pentru abdomen.
  4. Obisnuiti-va sa respirati profund, sa evitati respiratia prea accelerata sau prea rara.
  5. Eliminati complet alcoolul si bauturile carbogazoase.
  6. Faceti mult aerobic, jogging, înot sau bineinteles plimbari in ritm alert.
  7. Cu moderatie mare, va poate ajuta creatina (nu mai mult de 3 grame pe zi)
  8. Evitati utilizarea ascensoarelor si a scarilor rulante. Utilizati bicicleta si scarile (incomod, stiu, dar in acelasi timp foarte util si sanatos).
  9. Evitati îmbracamintea strânsa cu elastic, care “taie în doua” burta.
  10. Nu va grabiti niciodata, mai multe rezultate de durata sunt cele obtinute în mod consecvent.

Scrie un comentariu sau o intrebare: